quote:
Staat gewoon in de post boven je.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:29 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Deze:
http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.html
ik ben nog lekker wakker dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef bergdani het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon in de post boven je.
Krijgt die gast ineens 100 kleine orders binnen vanuit nederland.. hehequote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef monkeybrain het volgende:
Inderdaad goedkoop, wel weinig spul.
Misschien beginnen met een sleutelhanger lampje van 65 cent
Spannend hoor![]()
Ik vond er een en er staat dit?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Krijgt die gast ineens 100 kleine orders binnen vanuit nederland.. hehe
Ga ook maar is wat bestellen, dockje voor bb 9700.. we'll see. Als het aankomt kan het misschien wel een leuke site worden!
Pandawill doet trouwens aan paaseiëren zoeken..Kortingscodes zoeken..
![]()
[ afbeelding ]
Klik hier voor meer uitleg![]()
quote:
nee komen er niet langs, en zeker geen lasers..quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef Rectum het volgende:
Laserlampje
5 MW laser DealExtreme
Douane DX
betalen met ing bij DealExtreme
Vijf topics voor één laserlampje. Deze man presteert het.
Echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
nee komen er niet langs, en zeker geen lasers..
krijg je flinke boetes!, zal als ik jou was je order annuleren bij Dealextreme!
Bij ons 8 meen ik. of 6. Wel iets eerder dan normaal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:13 schreef RobertNL het volgende:
TopTNT,
.
Hele morgen thuis (buiten in de tuin voor het huis), kijk ik net op tracking:
unsuccessful delivery NETHERLANDS 2011-04-16
Tenzij die vent voor 7.45 is langsgekomen.. en aangeklopt heeft is dit onmogelijk.
Echt -.-'' heb 2x een TNT busje langs zien komen.
Hoelaat is TNT klaar met de bezorg ronde op zaterdag? (of is dat niet eerder als door de week).
If your products get damaged(only for items without Special Warranty terms in the product description and physical damage or incorrect use excluded) within 90 days after shipments (The order shipment date and order notification are provided to you by email) and the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value, and also less than $40(USD),please return the item(s) by cheapest way with tracking number (ordinary mail) to the below Drop Off Box Address, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided).quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef Skv het volgende:
Mijn externe accu van DX werkt niet goed, ga 'm nu terugsturen. Kost 17E aan verzendkosten.
Unsuccesfull delivery betekend niet altijd delivery aan jouw huis. Het zou ook kunnen dat de douane het heeft overgedragen aan TNT afdeling die misschien gesloten waren. Dan staat dat er ook.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Bij ons 8 meen ik. of 6. Wel iets eerder dan normaal.
Ok :-) en ik maar denken hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Unsuccesfull delivery betekend niet altijd delivery aan jouw huis. Het zou ook kunnen dat de douane het heeft overgedragen aan TNT afdeling die misschien gesloten waren. Dan staat dat er ook.
Ja, ik weet het. Maar het is dan de keuze dat ik een kapotte accu heb liggen á 54 dollar waar ik nooit meer wat mee doe, óf van de 17 Euro verzendkosten er maar 12 terugkrijg. Dan heb ik liever voor 5 Euro een nieuwe accu dan voor 0 euro géén nieuwe accu.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
If your products get damaged(only for items without Special Warranty terms in the product description and physical damage or incorrect use excluded) within 90 days after shipments (The order shipment date and order notification are provided to you by email) and the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value, and also less than $40(USD),please return the item(s) by cheapest way with tracking number (ordinary mail) to the below Drop Off Box Address, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided).
Dus let op!: je krijgt 35% van de waarde van het product terug als compensatie niet meer!.
oei..welkequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:01 schreef Game_Error het volgende:
Aight, ik heb 2 van die BB-guns van focal price besteld met extra balltje, binnen 10 dagen waren ze er en ze doen het prima.
ja is echt waar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |