Neem gewoon PayPal.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef youtims het volgende:
Hoe kan je betalen bij DealExtreme met ing?
Nee. PayPal.quote:
Je gaat toch niet speciaal een creditcard aanvragen voor DealExtreme?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kredietkaart?
Ja oke, maar zo'n kaart komt altijd wel van pas.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je gaat toch niet speciaal een creditcard aanvragen voor DealExtreme?
Duurt ook nog minstens een 2 weken voordat je dat ding binnen hebt.
Paypal aanmaken duurt 5 minuten
De pas gegevens van je buurman!!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef youtims het volgende:
Paypal aanvragen. Maar welke pas gegevens moet ik invullen
Niet als je 13 bent zoals TS.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ja oke, maar zo'n kaart komt altijd wel van pas.
bankrekening toevoegenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef youtims het volgende:
Paypal aanvragen. Maar welke pas gegevens moet ik invullen
Nee. Gewoon PayPal machtigen om af te schrijven van je rekening. Veel sneller.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef StraalZeik het volgende:
maak een paypal account, stort daarna via je mijn ING geld over naar de paypal rekening (kopieer goed je overstortgegevens), wacht een dag en je krijgt een emailtje dat je geld op je paypal account staat
Volgensmij kost paypal 3 dagen. Maar wel superhandig.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je gaat toch niet speciaal een creditcard aanvragen voor DealExtreme?
Duurt ook nog minstens een 2 weken voordat je dat ding binnen hebt. (+ dat een cc geld kost)
Paypal aanmaken duurt 5 minuten
net geld overgemaakt naar paypal. Duurt 3 a 4 dagenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef Haque het volgende:
[..]
Volgensmij kost paypal 3 dagen. Maar wel superhandig.
dat zeggen ze maar bij mij is t meestal de volgende dag al gefixtquote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef youtims het volgende:
[..]
net geld overgemaakt naar paypal. Duurt 3 a 4 dagen
Waarom geld overmaken naar PayPal machtig ze gewoon...quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef youtims het volgende:
[..]
net geld overgemaakt naar paypal. Duurt 3 a 4 dagen
Ja het overschrijven wel, maar registreren kost 3 dagen. dus is eenmalig.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
dat zeggen ze maar bij mij is t meestal de volgende dag al gefixt
wrm zou je geld storten als je nog niet geregistreerd hebtquote:Op donderdag 14 april 2011 18:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Ja het overschrijven wel, maar registreren kost 3 dagen. dus is eenmalig.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:06 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
wrm zou je geld storten als je nog niet geregistreerd hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |