quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mspoez het volgende:
Mn haartjes geverfd. En mn moeder gemaild: Mam ,je wordt oud... je dochter wordt grijs.
niet liege... jij hebt ook een beetje in de COS zitten * hoe zeg ik dit netjes *quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mspoez het volgende:
Mn haartjes geverfd. En mn moeder gemaild: Mam ,je wordt oud... je dochter wordt grijs.
ja dat natuurlijk ook tussendoor, als ik toe was aan koffiequote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet liege... jij hebt ook een beetje in de COS zitten * hoe zeg ik dit netjes *politiek bijna correcte en zeker gevatte antwoorden gegeven
hm... zag je reisschema voorbij komen... dat perrietje bij Bol hou je wel te goed hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
inkopen gedaan voor de zaak, 400 km auto gereden en 9 uur op mijn benen gestaan, Wat een lol
Fijn he, eigen baas zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
inkopen gedaan voor de zaak, 400 km auto gereden en 9 uur op mijn benen gestaan, Wat een lol
de geur van een nieuw toetsenbord als je die uit de verpakking haald. Da's toch ook leuk... Bol zal jaloers op je zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee niet echt alleen Stage en daarna een toetsenbord gekocht...
was toch ook gezellig, samen een bakkie doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja dat natuurlijk ook tussendoor, als ik toe was aan koffie
morgen terugbrengen en zeggen dat ie stinktquote:Op woensdag 13 april 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de geur van een nieuw toetsenbord als je die uit de verpakking haald. Da's toch ook leuk... Bol zal jaloers op je zijn
Ik heb hem laatst voorgesteld een nieuwe te kopen maar hij vond die gene die hij nu heeft perfect!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de geur van een nieuw toetsenbord als je die uit de verpakking haald. Da's toch ook leuk... Bol zal jaloers op je zijn
Maarrehm, wat was dat van dat daten?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
morgen terugbrengen en zeggen dat ie stinkt
dat was zeker gezelligquote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was toch ook gezellig, samen een bakkie doen
datv reisschemea klopte uiteindelijk niet. Moest vanuit pluskut weer terug naar nunspeet.om te werken ipv naar huisquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hm... zag je reisschema voorbij komen... dat perrietje bij Bol hou je wel te goed hoor
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef mspoez het volgende:
[..]
Maarrehm, wat was dat van dat daten?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat was zeker gezelligmorgen weer?
dat was een niet zo stille hint van de reclamebanner afgelopen nacht, kreeg allemaal datingsites reclame en toen is er eigenlijk besloten dat ik beter hier op fok een date kon zoeken dan op die sites...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef mspoez het volgende:
[..]
Maarrehm, wat was dat van dat daten?
hmmm.... da's niet leuk, zelf jarenlang kilometers gevreten en als je zoveel kilometers op een dag maakt en dan nog terug moet naar de zaakquote:Op woensdag 13 april 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
datv reisschemea klopte uiteindelijk niet. Moest vanuit pluskut weer terug naar nunspeet.om te werken ipv naar huis
die vos? nee die was van het verkeerde geslacht, en wou niet eens helpen met zoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:58 schreef mspoez het volgende:
Grinnik. En tis al gelukt, begrijp ik, je hebt al beet?
hij vond het wel beetje zielig voor me dat het nog niet gelukt was na 85 topicsquote:
Ach ja Had vanmorgen vergadering in nunspeet, toen vergadering in pluskut. door ziekt moest ik weer terug daardoor ook een lange dag geworden, anders om een uur of 8 thuis geweestquote:Op woensdag 13 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm.... da's niet leuk, zelf jarenlang kilometers gevreten en als je zoveel kilometers op een dag maakt en dan nog terug moet naar de zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |