Have fun!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga naar mijn hocus pocus pilates les tot laters
ooit gewoon verzonnen toen ik naam nodig had voor een spelletje en alles al bezet wasquote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef pietpaniek het volgende:
Ha vultarianhoe kom je toch op/aan die naam
a h..... Alles al bezet, hoe ben je erachter gekomen dqt deze naam nog wel vrij wasquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ooit gewoon verzonnen toen ik naam nodig had voor een spelletje en alles al bezet was
Proberen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
a h..... Alles al bezet, hoe ben je erachter gekomen dqt deze naam nog wel vrij was
Copy Shop doe ik vanals het opmaken van uitnodigingen folders of flyertjes en ook gewoon het saaie kopieer werk en inbinden enzo...quote:
Ja vindt het tot nu toe heel leuk op Stage ben pas 3 weken bezig moet nog tot Januari als ik klaar ben met Stage heb ik gelijk examens.quote:
Jep 4 1/2 dag per week 1/2 dag per week school (wordt na de zomer 4 dagen en 1 dag) is opzich wel leuk.. alleen veel langere dagen dan school (9.30/ 17.30 - 9.00-15.00) maar dat wordt alleen nog maar langer als ik klaar ben met school dus alleen nu ben ik s'avonds en in het weekend wel uit geputquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |