Have fun!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga naar mijn hocus pocus pilates les tot laters
ooit gewoon verzonnen toen ik naam nodig had voor een spelletje en alles al bezet wasquote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef pietpaniek het volgende:
Ha vultarianhoe kom je toch op/aan die naam
a h..... Alles al bezet, hoe ben je erachter gekomen dqt deze naam nog wel vrij wasquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ooit gewoon verzonnen toen ik naam nodig had voor een spelletje en alles al bezet was
Proberen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
a h..... Alles al bezet, hoe ben je erachter gekomen dqt deze naam nog wel vrij was
Copy Shop doe ik vanals het opmaken van uitnodigingen folders of flyertjes en ook gewoon het saaie kopieer werk en inbinden enzo...quote:
Ja vindt het tot nu toe heel leuk op Stage ben pas 3 weken bezig moet nog tot Januari als ik klaar ben met Stage heb ik gelijk examens.quote:
Jep 4 1/2 dag per week 1/2 dag per week school (wordt na de zomer 4 dagen en 1 dag) is opzich wel leuk.. alleen veel langere dagen dan school (9.30/ 17.30 - 9.00-15.00) maar dat wordt alleen nog maar langer als ik klaar ben met school dus alleen nu ben ik s'avonds en in het weekend wel uit geputquote:
Heb school altijd wel leuk gevonden, maar jou opleiding klinkt wel heel leuk, ben het er wel mee eens dat je in de praktijk veel meer leert dat achter een bureauquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef pietpaniek het volgende:
toen ik nog op school zat, heb toen verdeeld over 2 schooljaren in 2 x een halfjaar stage gelopen
dit was 5 dagen p week
ik deed MBO installatie techniek, dit is een opleiding waar je op kantoor of op de vloer kan komen het was dan ook de bedoeling dat het eerste jaar kantoor zou doen en 2e op de vloer..
ik heb dit omgedraaid om dat ik d8 dat dat beter was.... en dit bleek te kloppen mijn ontwerp installaties waren na 1e half jaar duidelijk anders dan die van mijn klasgenoten die nog niet in het echt gesleuteld hadden en gewoon leidingen door beton heen tekende waardoor er dure gaten gemaakt moesten worden....
maar goed ben blij dat ik niet meer naar school hoef
ik vind schoolok je ben iets langer bezig maar op school lijkt het langer imo
Leuk (dat met je broer)!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef pietpaniek het volgende:
De opleiding is wel ok de school deed er alleen alles aan om de leerlingen te demotiveren , ik heb op mijn tandvlees dat diploma gehaald
Nu heb ik samen met mijn broer het familie bedrijf door gezet
Gezellig maar normaal wordt er rond deze tijd best wat afgepraat hier..quote:
Jaah, van Bollo weet ik, maar Mary en Kokie en Ceetje en Kahaarin en Mark en Mzpoez en Jesje en iedereen die ik nu even vergeet zijn allemaal vermist....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Vultarian het volgende:
ik weet het ook niet, misschien dat MaryMouse per ongeluk iemand in een kikker heeft veranderd bij de hocus pocus pilatus les en zoekt ze nog naar de tegenspreuk![]()
bollo heeft de familie nog op bezoek natuurlijk en de rest is gewoon vermist
Mooi dat jij iedereen zo goed in de gaten houd!!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
Bollo familie
Ik was naar hocus pocus pilates les
Kokkie is onderweg naar huis
Ceetje loopt de marathon ivm de kwartaalafsluiting
Kahaarin geen idee
Mark misschien in de COS
Mzpoez geen idee
Jesje geen idee
MissJ aan het stappen
Dan heb ik geloof ik iedereen wel gehad
En ik ga nu eerst even douchen tot zo
avondquote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
goede avond vrienden
Ben toe aan ontspanning maar niet te lang
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
goede avond vrienden
Ben toe aan ontspanning maar niet te lang
Mspoez!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef mspoez het volgende:
Eén wijntje mag wel he? Iemand ook een glaasje, is de fles zo leeg.
mag ik je vriendelijk danken, blijf bij het waterquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef mspoez het volgende:
Eén wijntje mag wel he? Iemand ook een glaasje, is de fles zo leeg.
heb ik al klaar staan voor jequote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
mag ik je vriendelijk danken, blijf bij het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |