KSC is dat jouw andere huis?quote:
Je kan altijd iets uitlopenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nog 2 nummers schrappen van mijn playist voor donderdag maar ik kan niet kiezen
Gewoon ogen dicht en eentje aanwijzenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nog 2 nummers schrappen van mijn playist voor donderdag maar ik kan niet kiezen
tussen wat moet je kiezen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Wat doe je zaterdag? Zin om langs te komen? Je chick mag wel mee hoor, die zetten we gewoon in de schuur danquote:
laat hem staan man dan begin ik gewoon een paar minuten later, geen probleemquote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
'foute' liedjes.quote:
quote:
Just Breathe?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct Pearl jam maar ik ben ff kwijt wat voor een nummer het is
Ik heb dat liedje niet gehoordquote:
Eddie Vedderquote:
Die stem van hemquote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eddie Vedder![]()
die soundtrack van Into the Wild is ook geweldig
zaterdag moet ik werkenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe je zaterdag? Zin om langs te komen? Je chick mag wel mee hoor, die zetten we gewoon in de schuur dan
Andere keer dan maarquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zaterdag moet ik werken
donders druk op 't werk. anders had ik wel langs willen komen.
1 van de leukere hardcore nummers ja. Lekker hard en snelquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
I'm still hardcore van Bodylotion (cover van dit nummer) is tof
ik had al zo'n reactie verwachtquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
die zit niet in mijn verzamelingquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Er ontbreekt wel wat elektronisch heb ik het ideequote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zit niet in mijn verzameling
Heul nietquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel wat elektronisch heb ik het idee
ik kom het wel een keer aanvullen bij jequote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel wat elektronisch heb ik het idee
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom het wel een keer aanvullen bij je
The Mo, zou hier perfect tussen passen. Het is elektronische pop. Met zang, drum, bas en een synth. 80's, easy listening, heerlijk. Ontbreektquote:
Hij beweerde eerder vanavond nog dat je geen housemuziek hadquote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Na de volgende draai ik wel iets zonder gitaren voor Koelkast
Hardcore zei ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij beweerde eerder vanavond nog dat je geen housemuziek had
ik heb wel een paar verloren nummers ergens jaquote:Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij beweerde eerder vanavond nog dat je geen housemuziek had
Ik ken een nummer, maar ik weet de titel niet meer. Stond op dumpert..quote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben en kennen jullie hier trentemoller? Ik heb het gevoel dat die hier niet bekend is...
Trentemollerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben en kennen jullie hier trentemoller? Ik heb het gevoel dat die hier niet bekend is...
Toch niet These boots are made for walking, geweldig nummerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef ValHallen het volgende:
Klaar
Nancy Sinatra en Calvin Harris hebben het veld moeten ruimen.
ah okquote:Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ben nog aan het werk maar het internet is gefixed
Hallon, ja lekker he!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef McSteamy het volgende:
Hello Everyone,
Mc Steamy zegt wat een fijne muziekjes hier
Meer dan genoeg non-rock voor jouw donderdagquote:
Dat nummer ja. Vond het te goed om echt als guilty pleasure te beschouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch niet These boots are made for walking, geweldig nummer
onthoud ik, dan kan ik bij jou dus terecht voor trentemoller requestquote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trentemoller![]()
Dat is live echt een sensatie
Hoiquote:Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef McSteamy het volgende:
Hello Everyone,
Mc Steamy zegt wat een fijne muziekjes hier
Doe haar de groeten van mijquote:
Aw sow liefquote:
Deze is zo mooiquote:
Ik welquote:
moeten we een keer doen ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Andere keer dan maar![]()
Deze echt al te vaak gehoord
Dit dusquote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze is zo mooi
Ik zou huilen als mijn lief die voor mij op de radio zou draaien
Laterzzzzzzzzquote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik ben ook pitten
over 6 uur gaat m'n wekker
trusten kerelquote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik ben ook pitten
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik ben ook pitten
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Het is dat het voor je lief want anders..
Billy Joel
Ja kut he een Dj die fan is van zowel Leonard Cohen als Billy Joelquote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
Wow
Je moet wel enorm veel van mevrouw Symph houden om deze herrie voor haar te draaien
Liefdequote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
Wow
Je moet wel enorm veel van mevrouw Symph houden om deze herrie voor haar te draaien
ok alles goed verderquote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Beroepsmatig aanwezig enz![]()
Maar nu ga ik slapen
Van wie ben jij een kloon?quote:
Als Knetter en ik trouwen komt Caro Emerald optredenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Knetter en ik trouwen komt Caro Emerald optreden
ben er wel en doe niet aan trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Niet nee?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben er wel en doe niet aan trouwen
SSBquote:
[..]
oeh romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
neu dan moet een vent mij wel heel gek krijgenquote:
Je hebt mn edit gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Van mijzelf...ken je me niet meer dan...quote:
ik welquote:Op woensdag 13 april 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt mn edit gezien![]()
Gelukkig maar dan
Is ook overrated, met een samenleving contract bereik je precies het zelfde.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu dan moet een vent mij wel heel gek krijgen
nu wel gezien jaquote:Op woensdag 13 april 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt mn edit gezien![]()
Gelukkig maar dan
exactquote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Is ook overrated, met een samenleving contract bereik je precies het zelfde.
Ja van singles. Maar zo weinig gepost daar, jij dan, dat ik gewoon denk dat je een kloon bentquote:Op woensdag 13 april 2011 00:32 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Van mijzelf...ken je me niet meer dan...
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
kan ik nou nietquote:
Dan moet je wel heeeeeeeel erg je best doenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
Jullie worden allebei nobody's wives
niks mis met je geheugen hoor....quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja van singles. Maar zo weinig gepost daar, jij dan, dat ik gewoon denk dat je een kloon bent![]()
Maar nu ben ik echt weg
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
Jullie worden allebei nobody's wives
Nog steeds zo verkouden??quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan ik nou nietdan moet ik hoesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hey wie wil er nou niet een Mc Steamyquote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan moet je wel heeeeeeeel erg je best doen
Boh kan makkelijk met jouw stem hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
I'LL NEVER BE, NOBODY'S WIIFE
Sorry, ik ga mezelf niet ombouwen.
Truste meissie en beterschapquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga een poging tot slapen/doodgaan doentoedels enzow
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nog steeds zo verkouden??erger. nu echt hoofd vol en keelontsteking en spier pijn en alles enzowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
slaap lekker en beterschapquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Donderdag wel luisteren he, ik ga een Ekdom plaat draaienquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Slaaplekker..quote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jij mag dox wel hebbe, denk da die kerel voorlopig nie meer makkelijk aan een vrouw raaktquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:36 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey wie wil er nou niet een Mc Steamy
Dus je komt morgen niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
erger. nu echt hoofd vol en keelontsteking en spier pijn en alles enzow
Hoi Knetterquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik mocht soberso al niet komenquote:
hoi en dankjequote:
ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Donderdag wel luisteren he, ik ga een Ekdom plaat draaien
Je heb me nummer dus bel maar.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mocht soberso al niet komen
[..]
hoi en dankje
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Donderdag wel luisteren he, ik ga een Ekdom plaat draaien
Welke jingle is dat?? die ken ik nietquote:
NIET LIKKEN...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Welke jingle is dat?? die ken ik niet
quote:
quote:
Avond Roycoquote:
onz chat danquote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
IRC ben ik al een paar jaarniet op geweest
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Avond Royco
Luister je ook mee?
Ja ging goedquote:Op woensdag 13 april 2011 00:45 schreef Royco1 het volgende:
Nee kan niet luisteren, praat alleen even mee.
Hoe is je bezichtiging gegaan?
[..]
Na de uitzending van Lola kon ik er 4 platen uitslopenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:45 schreef _Fanta het volgende:
weer zo'n heerlijke plaat, word op mn wenken bediend hiero!
Avondquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ging goedalleen de wijk viel mij een beetje tegen mja donderdag horen hoe of wat of wanneer
Dat zegt ze ook altijd tegen mij, maar dan niet op fok!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Symp tot hoe laat draai jij vanaaf??
* Carooltje79 wil niet dat je stopt![]()
Nee dat nietquote:
ik vind het een heerlijke plaatquote:Op woensdag 13 april 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
Dit is denk ik wel de beste plaat van Alice.
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook altijd tegen mij, maar dan niet op fok!
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Eej hou es ssttt jijquote:Op woensdag 13 april 2011 00:47 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
tot 1 uurquote:Op woensdag 13 april 2011 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Symp tot hoe laat draai jij vanaaf??
* Carooltje79 wil niet dat je stopt![]()
Beterquote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tot 1 uur
En donderdag weer zelfde tijd zelfde plaats
stukken minderquote:Op woensdag 13 april 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
Slaap je überhaupt nog wel nu je DJ bent op ONZ, Symp
Burning love?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Hierna een liedje over pijnlijke liefde
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tot 1 uur
En donderdag weer zelfde tijd zelfde plaats
Love hurts?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Hierna een liedje over pijnlijke liefde
Goedenavondquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
Ik gebruikte dit liedje ooit om een toekomstige ex duidelijk te maken dat ik haar niet meer moest. Kon die trut gewoon geen Engels
ow dan heb ik een veel betere, wacht ff, draia ik een klein stukjequote:Op woensdag 13 april 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
Ik gebruikte dit liedje ooit om een toekomstige ex duidelijk te maken dat ik haar niet meer moest. Kon die trut gewoon geen Engels
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weer zo'n mooie plaat, deze dj weet wa goede muziek is!
Dat is wel ernstig inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
maar het is hem nietquote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Die zanger lijkt qua stem een beetje op Youp van t Hek
Nee, Youp van 't hek lijkt op deze stem...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Die zanger lijkt qua stem een beetje op Youp van t Hek
Wilde net zeggen deze was eerst.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, Youp van 't hek lijkt op deze stem...
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Wel leuk deze als je ruzie hebt gehad en samen in de auto zit. En dan kijken wie als eerste gaat lachen
Gooi de tisues vast in de auto....quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Wel leuk deze als je ruzie hebt gehad en samen in de auto zit. En dan kijken wie als eerste gaat lachen
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, Youp van 't hek lijkt op deze stem...
* Carooltje79zingt toch lekker meequote:
ik kan ook nooit lang boos zijn, vorig weekend bijvoorbeeld, had met gast wa ruzie over een meisje. en we troffen elkaar buiten weer en was gewoon over. zijn daarna nog shoarma wezen eten samenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
na child in Time het gaafste nummer dat ik ookt met een band heb gespeeldquote:
De meeste nummers van The Eagles zijn anders best goed, hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
Ach, the Eagles zijn best top... in de top 2000
Ik heb zo'n cd met Flappie en andere irritante kerstliedjes. Als iemand je dan probeert te negeren kan het best leuk zijn zulke nummers ff op repeat te zetten.quote:
Heb de hype nooit begrepen van dit nummerquote:
Was ook niet negatief bedoeld...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De meeste nummers van The Eagles zijn anders goed, hoor
Dat beloofd een hoop gezelligheid danquote:Op woensdag 13 april 2011 00:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb zo'n cd met Flappie en andere irritante kerstliedjes. Als iemand je dan probeert te negeren kan het best leuk zijn zulke nummers ff op repeat te zetten.
Helemaal als je 200 km moet rijden
Child in Time staat bij mij ook zeker hoger op de lijstquote:Op woensdag 13 april 2011 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb de hype nooit begrepen van dit nummer
Als je dan een geijkte klassieker op 1 zet in de top 2000, laat het dan Child in Time zijn, vele malen mooier, beter en intenser dan dit middle of the road nummer.
Hehe.. Ik lees het nu pas goed inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Was ook niet negatief bedoeld...
Over een meisje ja? Vertel.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik kan ook nooit lang boos zijn, vorig weekend bijvoorbeeld, had met gast wa ruzie over een meisje. en we troffen elkaar buiten weer en was gewoon over. zijn daarna nog shoarma wezen eten samen
Maar Deep Purple heeft veel betere platen dan Child in Time.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Child in Time staat bij mij ook zeker hoger op de lijst
Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 april 2011 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Child in Time staat bij mij ook zeker hoger op de lijst
owww zekerr, maar Child in Time is echt zooooo lekker om te spelenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar Deep Purple heeft veel betere platen dan Child in Time.
Veel betere? vind ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar Deep Purple heeft veel betere platen dan Child in Time.
Ach ruzie is sowieso niks.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat beloofd een hoop gezelligheid dan
Het was weer super Sympquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach ruzie is sowieso niks.
De seks na ruzies daarentegen![]()
Smoke on the water Black Night, Burnquote:Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Veel betere? vind ik niet.
Misschien spacetrucking op Made in Japan, maar verder kom ik niet.
Black night is idd een heel tof nummer. Smoke en Burn vind ik toch onder Child in Time en spacetrucking staan.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Smoke on the water Black Night, Burn
Doe maar gewoon dan doe je gek genoegquote:
njah ik zat aan de bar mn biertje te drinke, en zag zo'n meisje nogal tekeer gaan tegen een kerel. die kerel duwde haar zo aan de kant, meisje flikkerde zowa op de grond. dus op opgestaan van mn bakruk en heb die kerel erop aangesproken. hij boos op mij van moei je er nie mee enzow. ik pak je dadelijk buiten wel. zeg is goed, en ging weer terug op mn kruk zittenquote:
Dat is idd bij mij overduidelijk van toepassing.. wie heeft S club 7 besteld?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg
Speedking is ook beter.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Black night is idd een heel tof nummer. Smoke en Burn vind ik toch onder Child in Time en spacetrucking staan.
ja jofu maar die is allang naar bed toe hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is idd bij mij overduidelijk van toepassing.. wie heeft S club 7 besteld?
Jaa hier ook hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Bij mij staat dat draakje ZZ en de Maskers draait
Bij mij ookquote:Op woensdag 13 april 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Bij mij staat dat draakje ZZ en de Maskers draait
Is mij ooit geleerd dat je van de peukjes van de shag, in een asbak, een rest-sigaretje kan maken... tis maar een tipquote:
Uhuquote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Nu worden alle oude requesten afgespeeld
Weet ik, maar dat is echt intens ranzig. Ik schraap wel wat bij elkaar uit andere builen waar nog stof inzitquote:Op woensdag 13 april 2011 01:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Is mij ooit geleerd dat je van de peukjes van de shag, in een asbak, een rest-sigaretje kan maken... tis maar een tip
Zaltbommelquote:Op woensdag 13 april 2011 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je woont vast te ver weg, ik heb hier nog genoeg
Ik denk dat het tankstation dichterbij isquote:Op woensdag 13 april 2011 01:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ZaltbommelEn wat je rookt is ook belangrijk
Hey als je dat weet stuur maar ff naar me door danquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:11 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey als je dat weet stuur maar ff naar me door dan
Oh dat kan ik goed hebben, roken mijn ouders ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat het tankstation dichterbij is
Ik heb zware van nelle
ik weet wel waar maar dat hou ik voor mezelfquote:Op woensdag 13 april 2011 01:11 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey als je dat weet stuur maar ff naar me door dan
dat is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 13 april 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh dat kan ik goed hebben, roken mijn ouders ook.
Zelf zit ik aan mijn laatste Javaanse jongens deluxe
[flauwe grap modus aan] het geile zusje van Ali B [flauwe grap modus uit]quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
echt niet! Alles is voor Carooltje
Euhmm liefde enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet wel waar maar dat hou ik voor mezelf
daar krijg ik momenteel heel veel vanquote:
Mooie vrouw inmiddels. Une Enfant Du Siècle is echt een dik album met een totaal ander geluid.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[flauwe grap modus aan] het geile zusje van Ali B [flauwe grap modus uit]
Jaa maar delen enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar krijg ik momenteel heel veel van![]()
en ik geef het ook een op een terug
Inmiddels meer zoiets maar dan nog meer vrouwquote:
Ja nu je het zegt staat het kippenvel weer op mijn rug...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
Dit liedje doet me altijd denken aan de dood van Pim Fortuyn. Was toen zo'n filmpje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |