KSC is dat jouw andere huis?quote:
Je kan altijd iets uitlopenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nog 2 nummers schrappen van mijn playist voor donderdag maar ik kan niet kiezen
Gewoon ogen dicht en eentje aanwijzenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nog 2 nummers schrappen van mijn playist voor donderdag maar ik kan niet kiezen
tussen wat moet je kiezen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
Wat doe je zaterdag? Zin om langs te komen? Je chick mag wel mee hoor, die zetten we gewoon in de schuur danquote:
laat hem staan man dan begin ik gewoon een paar minuten later, geen probleemquote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
'foute' liedjes.quote:
quote:
Just Breathe?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct Pearl jam maar ik ben ff kwijt wat voor een nummer het is
Ik heb dat liedje niet gehoordquote:
Eddie Vedderquote:
Die stem van hemquote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eddie Vedder![]()
die soundtrack van Into the Wild is ook geweldig
zaterdag moet ik werkenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe je zaterdag? Zin om langs te komen? Je chick mag wel mee hoor, die zetten we gewoon in de schuur dan
Andere keer dan maarquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zaterdag moet ik werken
donders druk op 't werk. anders had ik wel langs willen komen.
1 van de leukere hardcore nummers ja. Lekker hard en snelquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
I'm still hardcore van Bodylotion (cover van dit nummer) is tof
ik had al zo'n reactie verwachtquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
die zit niet in mijn verzamelingquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
Er ontbreekt wel wat elektronisch heb ik het ideequote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zit niet in mijn verzameling
Heul nietquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel wat elektronisch heb ik het idee
ik kom het wel een keer aanvullen bij jequote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er ontbreekt wel wat elektronisch heb ik het idee
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom het wel een keer aanvullen bij je
The Mo, zou hier perfect tussen passen. Het is elektronische pop. Met zang, drum, bas en een synth. 80's, easy listening, heerlijk. Ontbreektquote:
Hij beweerde eerder vanavond nog dat je geen housemuziek hadquote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Na de volgende draai ik wel iets zonder gitaren voor Koelkast
Hardcore zei ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij beweerde eerder vanavond nog dat je geen housemuziek had
ik heb wel een paar verloren nummers ergens jaquote:Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij beweerde eerder vanavond nog dat je geen housemuziek had
Ik ken een nummer, maar ik weet de titel niet meer. Stond op dumpert..quote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben en kennen jullie hier trentemoller? Ik heb het gevoel dat die hier niet bekend is...
Trentemollerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben en kennen jullie hier trentemoller? Ik heb het gevoel dat die hier niet bekend is...
Toch niet These boots are made for walking, geweldig nummerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef ValHallen het volgende:
Klaar
Nancy Sinatra en Calvin Harris hebben het veld moeten ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |