Het was toen zo'n topic waar een vraag gesteld werd over OUD-users, en degene die het antwoord wist mocht de volgende vraag stellen..quote:Op donderdag 14 april 2011 23:10 schreef livelink het volgende:
Sugar heeft ooit een OUD-puzzel gemaakt. Heel knap.
Ik heb het eerste bankje nog gevonden zelfs. Zien jullie meteen wie de TS is
"Het speeltuinbankje".
Nee, dat herinner ik me dan weer niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het was toen zo'n topic waar een vraag gesteld werd over OUD-users, en degene die het antwoord wist mocht de volgende vraag stellen..
Leuk voor jullie, en altijd spannend dat testen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:32 schreef calilov3 het volgende:
Hier ook maar even meldt.
Ik ga over ongeveer 2 maanden richting Amerika verhuizen om bij mijn lief te gaan wonen (hij is amerikaan). We hebben er voor gekozen om samen een gezinnetje te starten en zijn druk bezig met klussen. Ik heb net mijn ovulatie gehad, dit is onze eerste ronde dus erg spannend!
Helaas ga ik maandag alweer naar Nederland. De eerste test zal ik dus alleen doen. Ik lees al een tijdje mee maar vond het raar om me te mengen als er nog geen echte 'actie' is
dus, bij deze hallo allemaal!
hey basboussaquote:Op vrijdag 15 april 2011 06:32 schreef calilov3 het volgende:
Hier ook maar even meldt.
Ik ga over ongeveer 2 maanden richting Amerika verhuizen om bij mijn lief te gaan wonen (hij is amerikaan). We hebben er voor gekozen om samen een gezinnetje te starten en zijn druk bezig met klussen. Ik heb net mijn ovulatie gehad, dit is onze eerste ronde dus erg spannend!
Helaas ga ik maandag alweer naar Nederland. De eerste test zal ik dus alleen doen. Ik lees al een tijdje mee maar vond het raar om me te mengen als er nog geen echte 'actie' is
dus, bij deze hallo allemaal!
Jippiequote:Op vrijdag 15 april 2011 06:49 schreef Estrys het volgende:
Het probleem is voor ons opgelost! Hoe de aannemer en de keukenman het samen gaan regelen zal me een rotzorg zijn, maar ze gaan het regelen. Nog een paar uurtjes en dan hebben we ons huis! Zo spannend.
weet ik, maar ik dacht ik kom niet geheel pardoes binnenvallenquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk voor jullie, en altijd spannend dat testen.
Overigens horen dit soort berichten in 'wachten op het 2de streepje'
Bizar hèquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:30 schreef Sjeen het volgende:
Al bijna drie jaar Snoop, de tijd vliegt!!! Wij alweer 8 jaar hier
Srsly?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb alle ontwikkelingen in een word-document gezet, zodat ik dat soort dingen niet meer vergeet. Ik moet hem wel bijhouden, dat is soms nog wel eens een probleempjuh...Ik ben daarnet meteen weer even aan het bijwerken geweest...
what she said.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly?Dan heb je echt tijd te veel!
idem, al vind ik 27 ook best nog wel een beetje jong. en binnenkort heb ik er dan dus 2. dat had ik vroeger niet beacht hoor, of 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef Sjeen het volgende:
TF een randpuber
De moeder van Isa's vriedinnetje vertelde dat haar oudste naar voorgezet onderwijs gaat na de zomervakantie. En dat vond ik al shocking... Tot dat ze opmerkte 'Ja, maar Isa en [insert naam vriendinnetje] gaan dan al naar groep 4'
Overigens vind ik mezelf nog steeds jonger dan anderen met kinderen, dat heb ik eigenlijk altijd wel gehad. Ik zie mezelf niet echt als een volwassene
Ja dat dacht zequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef Sjeen het volgende:
Dacht ze dat Beppie je eerste was
Bij mij is het extra raar, Isa wordt 7 in juli, maar om ons heen beginnen ze allemaal nu pas aan kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |