wat werd het wel?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oef! Zoek ze!
Hier zou het andijvie-stamppot zijn, maar ik had totaal geen zin om te koken.
Ik las echt even stomasoepquote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef moussy het volgende:
[..]
wat werd het wel?
Hier was het shoarmasoep, ik wilde spinaziestamppot, maar ivm tandartsbezoekje soep
De kleine mannen hebben hun vingers opgegeten bij hun favorietequote:Op donderdag 14 april 2011 20:11 schreef moussy het volgende:
[..]
wat werd het wel?
Hier was het shoarmasoep, ik wilde spinaziestamppot, maar ivm tandartsbezoekje soep
je bedoelt vast niet dat er een gouden spaghettisliert mee omhoog kwam.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Wij hadden lekker spaghetti!
En daarna mocht ik naar yoga, handige combinatie! Maar hé, ik kan nu wel de goudraad-ademhaling!
ja dat is inderdaad het geval... zo bizar, vorige week ging ze nog op de fiets boodschappen doen, en nu is ze er gewoon niet meer...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef PM-girl het volgende:
Trui, ik las dat jouw schoonzus overleden is? Wat verdrietig
Heel veel sterkte met de uitvaart en natuurlijk ook daarna!
Wat voor ademhaling is dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Wij hadden lekker spaghetti!
En daarna mocht ik naar yoga, handige combinatie! Maar hé, ik kan nu wel de goudraad-ademhaling!
Nou, zoiets moet je je wel inbeelden tijdens die uitademing! Alsof er een gouddraad uit je mond gesist komt!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef trui het volgende:
[..]
je bedoelt vast niet dat er een gouden spaghettisliert mee omhoog kwam.
Ik heb net nog even het artikel uit je linkje gelezen, ik hoop dat ze inderdaad rustig heeft mogen sterven zoals ze zelf hoopte.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef trui het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad het geval... zo bizar, vorige week ging ze nog op de fiets boodschappen doen, en nu is ze er gewoon niet meer...![]()
dank je wel!![]()
Jeetje, wat is het dan ineens hard gegaan zeg!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef trui het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad het geval... zo bizar, vorige week ging ze nog op de fiets boodschappen doen, en nu is ze er gewoon niet meer...![]()
dank je wel!![]()
Het dreumes- en peutertopic numero 10quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef livelink het volgende:
Om een goede diagnose voor Job te verkrijgen moeten we aangeven wanneer hij precies begon te rollen, kruipen, praten, lopen enz. enz.
Wij hebben dat dus echt niet opgeschreven en/of bijgehouden![]()
Volgens mij zij wij nu echt bewezen slechte ouders. Maar ja, ik heb nu al mijn hoop op OUD gevestigd. Misschien heb ik het hier wel gemeld. Als jullie me zoeken, dan ben ik allemaal oude topics aan het scannen en wie weet wie ik dan nog tegenkom aan verdwenen personen.
Weet je nog? Wij twee? In dat shabby hotel?quote:
Sinterkloonquote:
Nou he?! Ik zou het zo weer doenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Weet je nog? Wij twee? In dat shabby hotel?
Vooral die magnetronmaaltijdquote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou he?! Ik zou het zo weer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |