ik vind het hier echt een duidelijk verschil tussen de twee oudsten (beide jongen) en de jongste (een meisje) Lune is dus ook zo'n dramaqueen die zich op de grond gooit na eerst dus heel gehaaid gekekente hebben of ze wel goed terechtkomt (anders verzet ze eerst een paar passen!).Ook dat verschikkelijke gillen ben ik van de jongens niet gewend, dus ik vind het echt meer voor meisjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:50 schreef dutchie het volgende:
Zeg, niet gelijk kwaad worden hoor, maar het valt me op: Zijn die dramatische woede-aanvallen meer iets voor meisjes?....
Hahahahahaquote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef Genuivere het volgende:
Lune is dus ook zo'n dramaqueen die zich op de grond gooit na eerst dus heel gehaaid gekekente hebben of ze wel goed terechtkomt (anders verzet ze eerst een paar passen!).
dat is inderdaad ook heel herkenbaar. Die overgangen bemerkte ik bij Lune ook heel duidelijk in haar gedrag (en dan raadpleegde ik ''oei, ik groei'' weer even en was ik gerustgesteld en kon ik het beter hebben) Maar nu is ze bijna 2 en is mijn handleiding wegquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef livelink het volgende:
Job heeft dit soort momenten altijd voor een nieuwe 'doorbraak' . Zo had hij het vlak voor hij ging kruipen, vervolgens vlak voordat hij ging lopen en nu heeft hij weer van dit soort buien en op het moment is hij heel erg bezig met leren praten.
Goh, Babyfeet, ik heb hier ook zo'n puzzelaarster thuis, maar mijn ervaring is dat je puzzels echt overal voor een prikkie of zelfs gratis kunt krijgen. Marktplaats staat vol met puzzels, maar ook mensen met iets oudere kinderen geven je graag hun oude puzzels cadeau. Ik vind het juist zo'n lekker goedkope hobby.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:23 schreef babyfeet het volgende:
kyllian is gevorderd in puzzels maken hij heeft er nu 1 van 35 stukjes en hij maakt hem zo
gelukkig blijft hij hem leuk vinden (tractor tom ) tot nu toe hij maakt hem toch zeker 6 keer op een dag
maar ze zijn duur 8 euro voor een puzzel en voor meiden hebben ze vele leukere en goedkoper
en dat kan ik niet uitstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |