abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2011 @ 14:52:29 #51
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_95443859
BE, zo door de jaren heen krijg ik steeds meer een (enorm verknipt) beeld in wat voor een wijkje jij woont :P
En Innepinne, wat een dubbelop nieuws! Dit had je 10 jaar terug toch ook nooit verwacht en gedacht he? ;)

Keshet :'(
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_95443969
Oh Keshet, wat verdrietig. ;( Stertke :*

Als kinderen de waterpokken krijgen, hoeveel nachten zit je er dan naast omdat ze pijn/jeuk hebben??? Oftewel, hoe lang duurt die ergste ellende?
pi_95444010
Hier was het 4 dagen. Dus 3 nachten eigenlijk!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_95444035
Oké, oké. Nog eentje te gaan dus.
pi_95444149
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef _Bar_ het volgende:
Leonieke werken ze bij jullie ook met kadastermetingen? anders zou je die eens in kunnen schakelen als je er zo niet samen uitkomt.
s6 ermee in elk geval!

We hebben voor de zekerheid al maar naar mijn schoonmoeder gebeld die contact zal opnemen met de landmeter (zij kent hem beter), maar verdorie, wie verwacht er nu zo'n sh*t als je op voorhand zegt dat je alle kosten op je neemt?
pi_95444218
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oké, oké. Nog eentje te gaan dus.
Sterkte ermee!!
En dan maar hopen dat niet de volgende volgt!
pi_95444255
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:00 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Sterkte ermee!!
En dan maar hopen dat niet de volgende volgt!
:o Ja precies! ;(
pi_95444300
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

We hebben voor de zekerheid al maar naar mijn schoonmoeder gebeld die contact zal opnemen met de landmeter (zij kent hem beter), maar verdorie, wie verwacht er nu zo'n sh*t als je op voorhand zegt dat je alle kosten op je neemt?
Ik had als ze gingen zeuren gewoon een hek heel iets voor dat wat er nu staat neer gezet. Is je eigen grond. Laat ze het aan hun eigen kant maar zo houden dan. Hoeven ze ook niet aan je hek te komen!!
pi_95444332
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

in Nederland zou ik zeggen, laat de draad en betonnen zooi staan, zet een schutting neer, 50 cm van de erfscheiding (anders kunnen ze nog zeuren) en je bent van het gezeur af.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 13 april 2011 @ 15:08:01 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95444496
quote:
Op woensdag 13 april 2011 14:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Keshet, wat verdrietig. ;( Stertke :*

Als kinderen de waterpokken krijgen, hoeveel nachten zit je er dan naast omdat ze pijn/jeuk hebben??? Oftewel, hoe lang duurt die ergste ellende?
ik had vast drie keer erg gelukkig want geen nachtrust gekost:o. Maar zodra er geen nieuwe blaasjes meer komen gaat het snel beter. En incubatietijd is 11 tot 14 dagen ;)

Beterschap!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 13 april 2011 @ 15:08:35 #61
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_95444520
Free fijn dat je moeder weer naar huis komt!
En wat zijn je knullen alweer groot!

Estrys misschien is het wel eerst handig te weten wel stuk nu van wie is voordat je een schutting neerzet?
Voor je daar weer "ruzie"over krijgt
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_95444541
Ja, maar ook een pak grond (50cm over 30m diep) ;)

Ah, ik hoop gewoon dat ze gaan inzien dat ze er alleen maar beter mee afkomen als ze ons laten doen. Een beest kunnen ze nu ook niet zomaar op die grond zetten want dan ga ik klacht indienen omdat het risico te groot is (de afsluiting komt 50cm boven onze grond, daar springt een paard waar ze over spreken zo over en zit dat in onze tuin).
pi_95444547
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef _Bar_ het volgende:
Free fijn dat je moeder weer naar huis komt!
En wat zijn je knullen alweer groot!

Estrys misschien is het wel eerst handig te weten wel stuk nu van wie is voordat je een schutting neerzet?
Voor je daar weer "ruzie"over krijgt
Ja maar het is best duur in Nederland om iemand van het kadaster te laten komen. Dus het is goedkoper om er met je buren uit te proberen komen.
pi_95444619
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik had vast drie keer erg gelukkig want geen nachtrust gekost:o. Maar zodra er geen nieuwe blaasjes meer komen gaat het snel beter. En incubatietijd is 11 tot 14 dagen ;)

Beterschap!
En is R dan eigenlijk allang besmet, of is S juist nu met blaasjes besmettelijk? Weet je dat toevallig ook?
pi_95444655
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

En is R dan eigenlijk allang besmet, of is S juist nu met blaasjes besmettelijk? Weet je dat toevallig ook?
incubatietijd is 14 dagen, totdat de blaasjes ingedroogd zijn is het besmettelijk. Heb ik toen vernomen.
pi_95444675
R kan al besmet zijn. Maar dat hoefd niet. Heb vaak genoeg mee gemaakt dat 1 kindje in een gezin het had en de andere kinderen niet!
pi_95444707
Ja, van die incubatietijd wist ik. Maar niet wanneer ze dan besmettelijk zijn. R heeft het met 6 mnd al een beetje gehad. Ik hoop dat hij al wat antistoffen heeft, zodat het voor hem minder heftig zal zijn.
pi_95444722
Keshet, wat verdrietig.

Free, fijn dat je moeder naar huis mag!
  woensdag 13 april 2011 @ 15:13:46 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95444746
Het is het meest besmettelijk voordat de blaasjes komen heb ik altijd begrepen. (Daarom mogen ze wel gewoon naar school, besmetting is dan al geweest) de besmettelijkheid houdt aan tot er geen nieuwe blaasjes komen. Vocht uit blaasjes is ook besmettelijk. Mijn middelste kreeg ze exact 11 dagen nadat het bij oudste begon.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_95444792
Nou, madam ligt nu lekker bij te slapen van vannacht, dus die ga ik er maar eens uitvissen. Moet natuurlijk wel zorgen dat ze goed moe is vanavond. ~O>
  woensdag 13 april 2011 @ 15:17:15 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_95444872
Als het nou een lief paard is ;)
Laten we idd maar hopen dat ze snel inzien dat het ook anders kan.

Ach ik heb het een beetje te doen met m'n vader, ze zijn onderweg naar france voor onderhoud aan het huis en een beetje vakantie te houden.
Pa kan daar zijn verdriet goed kwijt en voelt zich daar echt thuis en komt ook daar tot rust.
Maar het gebeurd ook dat als ze daar zijn er iets erg gebeurd binnen de fam.
*thijs zijn overlijden, ons nichtje wat verongelukte, en nu is maandag zijn schoonvader opgenomen in het ziekenhuis,een hartpatient ze wilden dus niet gaan, maar ze moeten nu van schoonvader.
Hopelijk blijft het hierbij en kunnen ze toch rust vinden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_95444992
Ik ging met Seb en (wat ik dacht) ingedroogde waterpokken naar het CB. Dat is geen goed idee, :|W arme kind werd als een melaatse behandeld, mochten wel blijven maar moesten in het kantoor uitkleden en via de achteruitgang naar buiten. Er waren niet eens andere mensen op dat moment maar goed. Die dame op kantoor vond het erg dom van mij en behandelde me ook alsof ik weet ik het wat had gedaan. Maar ja wist ik veel, mn eerste kind. En het was al zo goed als over. Omdat hij ook naar kdv mocht dacht ik dat ik daar ook wel mocht komen. Het was draaama dat ik dat had gedaan, denk wel een aantekening
pi_95445161
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef _Bar_ het volgende:
Als het nou een lief paard is ;)
Laten we idd maar hopen dat ze snel inzien dat het ook anders kan.
Dat van sinterklaas is OK, maar daar blijft het dan ook bij ;)
quote:
Ach ik heb het een beetje te doen met m'n vader, ze zijn onderweg naar france voor onderhoud aan het huis en een beetje vakantie te houden.
Pa kan daar zijn verdriet goed kwijt en voelt zich daar echt thuis en komt ook daar tot rust.
Maar het gebeurd ook dat als ze daar zijn er iets erg gebeurd binnen de fam.
*thijs zijn overlijden, ons nichtje wat verongelukte, en nu is maandag zijn schoonvader opgenomen in het ziekenhuis,een hartpatient ze wilden dus niet gaan, maar ze moeten nu van schoonvader.
Hopelijk blijft het hierbij en kunnen ze toch rust vinden.
Wat moeilijk, maar laten we inderdaad hopen dat ze er tot rust kunnen komen.
pi_95445297
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:19 schreef Estrys het volgende:
Ik ging met Seb en (wat ik dacht) ingedroogde waterpokken naar het CB. Dat is geen goed idee, :|W arme kind werd als een melaatse behandeld, mochten wel blijven maar moesten in het kantoor uitkleden en via de achteruitgang naar buiten. Er waren niet eens andere mensen op dat moment maar goed. Die dame op kantoor vond het erg dom van mij en behandelde me ook alsof ik weet ik het wat had gedaan. Maar ja wist ik veel, mn eerste kind. En het was al zo goed als over. Omdat hij ook naar kdv mocht dacht ik dat ik daar ook wel mocht komen. Het was draaama dat ik dat had gedaan, denk wel een aantekening
Ik zie daar ook niets verkeerds in :?

En Innepin oma :o Gefeliciteerd
pi_95446000
Keshet, ook jij zulk verdrietig nieuws. Sterkte!

Ik heb de fout gemaakt op mijn vrije dag in te loggen op mijn werkmail. Nu zit ik mezelf op te vreten van een aantal mails en opdrachten die mijn vervanger aan het doen is en waar ik het ab-so-luut niet mee eens ben. Adem in, adem uit...nog vier dagen tot verlof, maar echt kan wel :'( Ik snap dat hij een andere stijl heeft dan ik, maar dit is echt waardeloos. En mijn leidinggevende blijft zijn gedrag maar goedpraten. Heb gewoon medelijden met de twee die overblijven.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')