We hebben voor de zekerheid al maar naar mijn schoonmoeder gebeld die contact zal opnemen met de landmeter (zij kent hem beter), maar verdorie, wie verwacht er nu zo'n sh*t als je op voorhand zegt dat je alle kosten op je neemt?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef _Bar_ het volgende:
Leonieke werken ze bij jullie ook met kadastermetingen? anders zou je die eens in kunnen schakelen als je er zo niet samen uitkomt.
s6 ermee in elk geval!
Sterkte ermee!!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oké, oké. Nog eentje te gaan dus.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:00 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Sterkte ermee!!
En dan maar hopen dat niet de volgende volgt!
Ik had als ze gingen zeuren gewoon een hek heel iets voor dat wat er nu staat neer gezet. Is je eigen grond. Laat ze het aan hun eigen kant maar zo houden dan. Hoeven ze ook niet aan je hek te komen!!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben voor de zekerheid al maar naar mijn schoonmoeder gebeld die contact zal opnemen met de landmeter (zij kent hem beter), maar verdorie, wie verwacht er nu zo'n sh*t als je op voorhand zegt dat je alle kosten op je neemt?
in Nederland zou ik zeggen, laat de draad en betonnen zooi staan, zet een schutting neer, 50 cm van de erfscheiding (anders kunnen ze nog zeuren) en je bent van het gezeur af.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hebben voor de zekerheid al maar naar mijn schoonmoeder gebeld die contact zal opnemen met de landmeter (zij kent hem beter), maar verdorie, wie verwacht er nu zo'n sh*t als je op voorhand zegt dat je alle kosten op je neemt?
ik had vast drie keer erg gelukkig want geen nachtrust gekost:o. Maar zodra er geen nieuwe blaasjes meer komen gaat het snel beter. En incubatietijd is 11 tot 14 dagenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Keshet, wat verdrietig.Stertke
![]()
Als kinderen de waterpokken krijgen, hoeveel nachten zit je er dan naast omdat ze pijn/jeuk hebben??? Oftewel, hoe lang duurt die ergste ellende?
Ja maar het is best duur in Nederland om iemand van het kadaster te laten komen. Dus het is goedkoper om er met je buren uit te proberen komen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef _Bar_ het volgende:
Free fijn dat je moeder weer naar huis komt!
En wat zijn je knullen alweer groot!
Estrys misschien is het wel eerst handig te weten wel stuk nu van wie is voordat je een schutting neerzet?
Voor je daar weer "ruzie"over krijgt
En is R dan eigenlijk allang besmet, of is S juist nu met blaasjes besmettelijk? Weet je dat toevallig ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had vast drie keer erg gelukkig want geen nachtrust gekost:o. Maar zodra er geen nieuwe blaasjes meer komen gaat het snel beter. En incubatietijd is 11 tot 14 dagen
Beterschap!
incubatietijd is 14 dagen, totdat de blaasjes ingedroogd zijn is het besmettelijk. Heb ik toen vernomen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
En is R dan eigenlijk allang besmet, of is S juist nu met blaasjes besmettelijk? Weet je dat toevallig ook?
Dat van sinterklaas is OK, maar daar blijft het dan ook bijquote:Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef _Bar_ het volgende:
Als het nou een lief paard is
Laten we idd maar hopen dat ze snel inzien dat het ook anders kan.
Wat moeilijk, maar laten we inderdaad hopen dat ze er tot rust kunnen komen.quote:Ach ik heb het een beetje te doen met m'n vader, ze zijn onderweg naar france voor onderhoud aan het huis en een beetje vakantie te houden.
Pa kan daar zijn verdriet goed kwijt en voelt zich daar echt thuis en komt ook daar tot rust.
Maar het gebeurd ook dat als ze daar zijn er iets erg gebeurd binnen de fam.
*thijs zijn overlijden, ons nichtje wat verongelukte, en nu is maandag zijn schoonvader opgenomen in het ziekenhuis,een hartpatient ze wilden dus niet gaan, maar ze moeten nu van schoonvader.
Hopelijk blijft het hierbij en kunnen ze toch rust vinden.
Ik zie daar ook niets verkeerds inquote:Op woensdag 13 april 2011 15:19 schreef Estrys het volgende:
Ik ging met Seb en (wat ik dacht) ingedroogde waterpokken naar het CB. Dat is geen goed idee,arme kind werd als een melaatse behandeld, mochten wel blijven maar moesten in het kantoor uitkleden en via de achteruitgang naar buiten. Er waren niet eens andere mensen op dat moment maar goed. Die dame op kantoor vond het erg dom van mij en behandelde me ook alsof ik weet ik het wat had gedaan. Maar ja wist ik veel, mn eerste kind. En het was al zo goed als over. Omdat hij ook naar kdv mocht dacht ik dat ik daar ook wel mocht komen. Het was draaama dat ik dat had gedaan, denk wel een aantekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |