Jij wil niet met ons BBQ'en?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik had anders wel een Cubaan voorgesteld. Of iets dergelijks.
Oh welke bbq vraag?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geef eens antwoord op mijn bbq vraag![]()
@yuki, ik snap je
Oh deze dusquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ik hoor net dat ik een tussenstop in Dv maak!
Alles met het OV zit tegen vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had gister dik een uur verlenging van mijn reis omdat er iemand voor de trein was gespringerd maar nog haat ik het niet.
Bah.
Wat is jouw haatgrens laag. Zo zul je nooit een treinprinsesje worden.
Jammer van die smiley.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh deze dus
Ehm geen idee, klinkt wel leuk
Je hebt nog een cadeautje te goed van mequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
En even voor de duidelijkheid, er wordt GEEN biggel gebbqt
waarom die datum eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh deze dus
Ehm geen idee, klinkt wel leuk
Met jou wel. Maar 'ons' klinkt me iets te algemeen. Want genoeg Fokkers die ik IRL niet hoef te zien.quote:
Ja nee echt, het komt zo onverwachtquote:
Ik heb het niet bedacht lieverdquote:
Niet alle Fokkers zijn leuk? Mijn wereldbeeld, wat doe je!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Met jou wel. Maar 'ons' klinkt me iets te algemeen. Want genoeg Fokkers die ik IRL niet hoef te zien.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt nog een cadeautje te goed van me
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee echt, het komt zo onverwacht
dat is wel een heel zoetsappig wereldbeeld.. me likequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet alle Fokkers zijn leuk? Mijn wereldbeeld, wat doe je!
quote:
quote:
Ik zou je op date kunnen sturen met mylifeisgrey, richard of schenkstroop... maar nee. Dat kan ik je niet aandoen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
Niet alle Fokkers zijn leuk? Mijn wereldbeeld, wat doe je!
2 treinen gemist en de bus stinktquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel het eens aan papa je neef wat er allemaal dwars zat.
Jij kan mij helemaal niet op date sturen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou je op date kunnen sturen met mylifeisgrey, richard of schenkstroop... maar nee. Dat kan ik je niet aandoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |