En ik had me nog wel zo verheugd op de saté babi.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
En even voor de duidelijkheid, er wordt GEEN biggel gebbqt
maar 21 mei wel BBQ bij jou dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
En even voor de duidelijkheid, er wordt GEEN biggel gebbqt
* missbehavin schrapt Tech van bbq lijstquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik had me nog wel zo verheugd op de saté babi.
CL biedt zich aan, lees ik net.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik had me nog wel zo verheugd op de saté babi.
zolang je niet teveel enge dingen op mij projecteert kan ik het door de vingers zienquote:
Nou, je hebt ook stoute biggen hoor! Die zou ik eten, puur uit principe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schrapt Tech van bbq lijst
Autsj. Op die manier ben ik een keer idioot veel van mijn eigen schrijfwerk kwijt geraakt. Doet nog steeds zeer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
Mijn laptop was ook naar de tyfus. Nieuwe schijf erin en het werkt weer. Wel al mijn bestanden kwijt.
Ik had uberhaupt nog niets vernomen over een eventuele BBQ.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin schrapt Tech van bbq lijst
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook stoute biggen hoor! Die zou ik eten, puur uit principe.
Dat zal 'm leren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook stoute biggen hoor! Die zou ik eten, puur uit principe.
Je leest het nu toch!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had uberhaupt nog niets vernomen over een eventuele BBQ.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had uberhaupt nog niets vernomen over een eventuele BBQ.
Ik had gister dik een uur verlenging van mijn reis omdat er iemand voor de trein was gespringerd maar nog haat ik het niet.quote:
Alsof we dat willenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had gister dik een uur verlenging van mijn reis omdat er iemand voor de trein was gespringerd maar nog haat ik het niet.
Bah.
Wat is jouw haatgrens laag. Zo zul je nooit een treinprinsesje worden.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik had anders wel een Cubaan voorgesteld. Of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |