quote:
Huh wat?quote:
Chrome is joods want varkens zijn onreinquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
Ja eh, chrome crashte toen ik biggel aan het uploaden was voor tijn
De laatste tijd weer wat minder snel. Maar hier is geen Re die ons op de vingers tikt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gevonden!
Gaat altijd zo snel dit topic, ik volg het nauwelijks.
data overloadquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
Re is okay.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
De laatste tijd weer wat minder snel. Maar hier is geen Re die ons op de vingers tikt.
Chrome is dan ook klote en Google is evil.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
Vinnikniequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Chrome is dan ook klote en Google is evil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik weet weer eens van niksquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:37 schreef missbehavin het volgende:
Tijn, zo groot is ie:ik wed dat die kat alsnog zou winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Tijn, zo groot is ie:Wat een LIEF beest. Die linker dan uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter onethisch dan oneetbaar
Ja rechts zit de boosaardige Lolaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een LIEF beest. Die linker dan uiteraard.![]()
Tijn, zo groot is ie:Zo dat is een flinke bigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat zei ik?quote:
Oh jij in jurk en ketjapkip, wat wil een mens nog meer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom! In een jurkje en op slippertjes, zal ik wijn meenemen? Of liever ketjapkip?
Je maakt mijn irrationele angst voor dat moordbeest belachelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja rechts zit de boosaardige Lola
Nee joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mij uit die jurk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jij in jurk en ketjapkip, wat wil een mens nog meer!
Uhuhquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je maakt mijn irrationele angst voor dat moordbeest belachelijk.
Dat komt later op de avond skatjequote:
voorzichtig uitpakkenquote:
Nee. Ik wel. Ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo, is die jurk veel waard?
pffffrtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg, je zit hier niet op een mIRC-kanaal.
Misschien moet ik nog maar eens een keer vriendjes worden met haar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja rechts zit de boosaardige Lola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |