http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxmlquote:A bizarre memo that appears to prove that aliens did land in New Mexico prior to 1950 has been published by the FBI.
The bureau has made thousands of files available in a new online resource called The Vault.
Among them is a memo to the director from Guy Hottel, the special agent in charge of the Washington field office in 1950.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Bill_E het volgende:
Maar correct me if im wrong. De FBI geeft nu toch toe wat ze jaren ontkend hebben ?
Meen mij te herinneren dat de redenatie hierachter was dat men bang zou zijn dat men hierdoor aan zijn/haar (geloofs)overtuigingen zou gaan twijfelen, iets wat als onwenselijk werd gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Bill_E het volgende:
Maar correct me if im wrong. De FBI geeft nu toch toe wat ze jaren ontkend hebben ?
Die autopsiefootage is sowieso fake.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja.
alleen die 'alien' autopsie hoor ik niets over.
Nee. Ze noemen dit Plausible deniability.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Bill_E het volgende:
dat werd toen na de uitzending inderdaad gezegd. maar is dat ook zo na deze openbaring? uiteraard ga ik er van uit dat het fake is maar je weet niet wat die amerikanen nog meer schuil houden.quote:
is dat zo? wat dan? moet ik gemist hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Bill_E het volgende:
hiërogliefen die op ufo's lijken zijn ondertussen wel verklaard.
Staat ergens hier op bnw of tru een erg goed topic over. Als ik het tegenkom pm ik hem wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
is dat zo? wat dan? moet ik gemist hebben.
thnx alvast. en die overduidelijke chopper wordt ook gedebunked?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Staat ergens hier op bnw of tru een erg goed topic over. Als ik het tegenkom pm ik hem wel.
Die ook ja, Maar OTquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
thnx alvast. en die overduidelijke chopper wordt ook gedebunked?
Ik ga er persoonlijk vanuit, dat het een levensvorm zou betreffen die niet in de aardse mentaliteit denkt, en er dus niets voor terug wil hebben. Maar een bepaalde gedachtengang heeft, en van vrijheid en puurheid geniet, en dat aan ons wil geven, puur om het geven, en niet om het nemen. Dan is er dus geen kwestie wat ze er voor terug willen hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:05 schreef Bastard het volgende:
Maar wat zou het moeten veranderen voor ons? Ik geloof wel dat er buitenaards leven is, en ik vermoed dat we bezocht worden. Maar als Obama het op internationale tv zou beamen.. boeien. Er moet toch gewerkt worden, de wereld moet blijven draaien.
Zoiets zou pas wat doen bij de mensen, als we dingen konden gaan leren van hun waardoor onze technologie nog sneller gaat.. of misschien kunnen ze ons heel andere zaken leren. Maar waarom zouden ze dat willen doen? Wat willen ze er voor terug hebben?
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga er persoonlijk vanuit, dat het een levensvorm zou betreffen die niet in de aardse mentaliteit denkt, en er dus niets voor terug wil hebben. Maar een bepaalde gedachtengang heeft, en van vrijheid en puurheid geniet, en dat aan ons wil geven, puur om het geven, en niet om het nemen. Dan is er dus geen kwestie wat ze er voor terug willen hebben.
Ik denk dat ze gaan ruimen, gewoon het probleem termineren. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Gewoon een virus loslaten, de mensen ruimen en je hebt weer een harmonieuze planeet. Grand Theft Planet.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga er persoonlijk vanuit, dat het een levensvorm zou betreffen die niet in de aardse mentaliteit denkt, en er dus niets voor terug wil hebben. Maar een bepaalde gedachtengang heeft, en van vrijheid en puurheid geniet, en dat aan ons wil geven, puur om het geven, en niet om het nemen. Dan is er dus geen kwestie wat ze er voor terug willen hebben.
Wel mooi hoe dat werkt. Elke keer wordt zo'n plaatje zeer goed onderbouwd verklaard en elke keer komt het weer terug als 'bewijs'....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Bill_E het volgende:
hiërogliefen die op ufo's lijken zijn ondertussen wel verklaard.
Nee, dat waren de hippies. Buitenaardse wezens zijn per definitie vijandig en agressief. Dat is al zo sinds er boeken en films worden gemaakt.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet iedereen leest de ontkrachtingen en ieder topic he!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel mooi hoe dat werkt. Elke keer wordt zo'n plaatje zeer goed onderbouwd verklaard en elke keer komt het weer terug als 'bewijs'....
Welles!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet iedereen leest de ontkrachtingen en ieder topic he!
Als er buitenaards leven bekend gemaakt wordt, heeft dat ten eerste invloed op alle geloofsovertuigingen in de wereld. Zeker als blijkt dat deze buitenaardse degene zijn die ons gecreëerd en onderwezen hebben. We voelen ons bedreigd, want de abduction verhalen en andere enge verhalen zijn dan bevestigd. Je bent dus nergens veilig meer. Daarnaast komen alle nationalistische gedachten te vervallen, we zijn opeens aardbewoner in plaats van nederlander, chinees, rus, amerikaan. Wat ten goede komt van de saamhorigheid. Nou gaan overheden dat niet leuk vinden, want die zien hun macht verdwijnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:05 schreef Bastard het volgende:
Maar wat zou het moeten veranderen voor ons? Ik geloof wel dat er buitenaards leven is, en ik vermoed dat we bezocht worden. Maar als Obama het op internationale tv zou beamen.. boeien. Er moet toch gewerkt worden, de wereld moet blijven draaien.
Zoiets zou pas wat doen bij de mensen, als we dingen konden gaan leren van hun waardoor onze technologie nog sneller gaat.. of misschien kunnen ze ons heel andere zaken leren. Maar waarom zouden ze dat willen doen? Wat willen ze er voor terug hebben?
Zeker net zoals de wetenschap en ontdekking hoe de Mensheid ontstaan heeft een eind gemaakt heeft aan alle mensen die een of ander vreemd 'geloof' aanhangen dat weinig wetenschappelijke basis heeft?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Killaht het volgende:
[..]
Als er buitenaards leven bekend gemaakt wordt, heeft dat ten eerste invloed op alle geloofsovertuigingen in de wereld. Zeker als blijkt dat deze buitenaardse degene zijn die ons gecreëerd en onderwezen hebben.
Wat als je god een levend tastbaar wezen blijkt te zijn en alles waar jij voor staat en in gelooft blijkt niet waar te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zeker net zoals de wetenschap en ontdekking hoe de Mensheid ontstaan heeft een eind gemaakt heeft aan alle mensen die een of ander vreemd 'geloof' aanhangen dat weinig wetenschappelijke basis heeft?
Punt is gewoon dat de mens een enorme behoefte aan 'geloof' heeft en altijd wel wat vinden om in te geloven waarbij het enkel des te leuker is als er weinig feitelijke bewijzen voor zijn, immers maakt het dan makkelijker datgene waarin je gelooft ok een beetje goed en efectief in je leven in te passen.
"Geloof" heet niet voor niks "geloof"...quote:Op woensdag 13 april 2011 11:25 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wat als je god een levend tastbaar wezen blijkt te zijn en alles waar jij voor staat en in gelooft blijkt niet waar te zijn.
Zou je linkje kunnen geven? Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel mooi hoe dat werkt. Elke keer wordt zo'n plaatje zeer goed onderbouwd verklaard en elke keer komt het weer terug als 'bewijs'....
Ik heb ze niet doorgelezen, maar hier gaat het erover:quote:Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef Zapato het volgende:
[..]
Zou je linkje kunnen geven? Ben wel benieuwd.
Follow ups druppelen als 2 gelijk-uiterlijke langzaam over het net.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Bill_E het volgende:
Dit is geen true topic meer maar een BNW naar mijn idee.
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Waarom is dit geen wereldnieuws?
omdat een latere Farao of priester soms de herinnering aan een voorloper wilde verwijderen werden regelmatig teksten die naar zo'n persoon refereerde verwijderd of veranderd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
thnx alvast. en die overduidelijke chopper wordt ook gedebunked?
Omdat het staat in de Daily Mail een krant die enkel een betrouwbare nieuwsbron is in vergelijking met The Sunquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Bill_E het volgende:
Dit is geen true topic meer maar een BNW naar mijn idee.
Ik snap niet dat het geen wereldnieuws is.. FBI verklaard dat er iets vreemds gebeurt is, wellicht buitenaards, maar in iedergeval ver van normaal. En je hoort er niemand over?
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Waarom is dit geen wereldnieuws?
Staat ook op de officiële FBI site..Gaarne eerst inlezen voor je commentaar hebt.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Omdat het staat in de Daily Mail een krant die enkel een betrouwbare nieuwsbron is in vergelijking met The Sun
Ja, allemaal heel leuk je uitleg, maar stel dat je geloof feitelijke waarheid is. Dat de buitenaardse zeggen ja wij hebben jullie gecreëerd en onderwezen en een beschaving gemaakt, wat betekent dat de bijbel, koran, thora e.d. allemaal naar hen verwijzen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
"Geloof" heet niet voor niks "geloof"...
het is iets waarin mensen 'geloven' en het gaat hen niet om 'feitelijke waarheid'....
dientengevolge hebben 'gelovigen' (waarbij ik onder gelovigen allerhande vormen van extreme ideologien, levensbeschouwingen en/of religieuze ideeen schaar) een enorme capaciteit om hun 'waarneming' vand e werkelijkheid dusdanig selectief te laten plaatsvinden dat deze vooral hun geloof bevestigd..
.
veelal heeft het bij hen vaak ook een voordeel dat juist een relatief vaag en abstract levensbeschouwelijke beeld ook makkelijk zeer selectief toegepast kan worden, genoeg gelovigen die bv geen enkel probleem hebben om zelf hun eigen religieuze regels veelvuldig te verbreken (het religieuze begrip van 'zondigen').
Oftewel... De werkelijkheid staat waar het gaat om 'geloof' ergens op een tweede of derde, ondergeschikte plaats....
Dat is domweg een eigenschap van hoe de Mensheid hun "geloof" toepast.
dan heb je het dus niet meer over 'geloof' ....quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, allemaal heel leuk je uitleg, maar stel dat je geloof feitelijke waarheid is.
De FBI weet helemaal niks en dat staat eigenlijk juist ook in die memo...quote:Op donderdag 14 april 2011 15:09 schreef ZureLucht het volgende:
Of over Rosswell en dat FBI dus wél toegeeft dat er meer aan de hand is geweest dan dat zij ons lieten geloven?
Ik denk dat er dan een wetenschapper is die een rapport heeft uitgebracht wat op een of andere manier Rosswell gerelateerd is waarbij onderzoek gedaan is naar het incident of over claims over het incident en dat het waarschijnlijk serieus is onderzocht.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef ZureLucht het volgende:
En hoe denk je dan over de FBI memo uit dezelfde kluis van een wetenschapper met vier titels voor zijn naam die n.a.v. Rosswell een rapport uitbrengt?
Je snapt nogsteeds niet he...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dan heb je het dus niet meer over 'geloof' ....
Werkelijkheid is domweg wat héél anders, niemand 'gelooft' bv in de zwaartekracht, het is gewoon zo ...
om zulk een weerkelijkheid kunnen altijd levensbeschouwelijke visies ge-.wrapped worden, maar daarin heeft de menselijke fantasie een bijna eindeloze vrijheid...
Zo kan bv een geloof zeggen dat zwaartekracht bestaat omdat er allemaal onzichtbare kaboutertjes aan mensen trekken als die opspringen van de aarde.
mensen die daarin zouden 'geloven' zijnw aarschijnlijk op geen enkele manier ervan af te brengen, sterker nog ze zullen bv in het bestaan van de zwaartekracht ook het bewijs zien van hun 'onzichtbare kaboutertjes'.
Evengoed, mochten er bv aantoonbaar aliens bestaan, zullen er allerhane 'religieuze' verklaringen ontstaan die het 'geloof' in een bepaalkde god heel netjes, creatief en fantasievol op één lijn brengen met het bestaan van zulke aliens.
Als je die FBI Vault nou eens opent en die paar PDF's gaat lezen hierover, dan hoef je niet te denken en te suggereren. Dan kom je vanzelf dat genoemde rapport tegen. Ga het niet voor je opzoeken.quote:Ik denk dat er dan een wetenschapper is die een rapport heeft uitgebracht wat op een of andere manier Rosswell gerelateerd is waarbij onderzoek gedaan is naar het incident of over claims over het incident en dat het waarschijnlijk serieus is onderzocht.
dus het hoeft niet te betekenen dat er daadwerkelijk iets wereldschokkends aan de hand was daar
ik snap het heel goed ....quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef Killaht het volgende:
[..]
Je snapt nogsteeds niet he...![]()
Wat als god(en) buitenaardse wezens zijn?
God = Alien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |