http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxmlquote:A bizarre memo that appears to prove that aliens did land in New Mexico prior to 1950 has been published by the FBI.
The bureau has made thousands of files available in a new online resource called The Vault.
Among them is a memo to the director from Guy Hottel, the special agent in charge of the Washington field office in 1950.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Bill_E het volgende:
Maar correct me if im wrong. De FBI geeft nu toch toe wat ze jaren ontkend hebben ?
Meen mij te herinneren dat de redenatie hierachter was dat men bang zou zijn dat men hierdoor aan zijn/haar (geloofs)overtuigingen zou gaan twijfelen, iets wat als onwenselijk werd gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Bill_E het volgende:
Maar correct me if im wrong. De FBI geeft nu toch toe wat ze jaren ontkend hebben ?
Die autopsiefootage is sowieso fake.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja.
alleen die 'alien' autopsie hoor ik niets over.
Nee. Ze noemen dit Plausible deniability.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Bill_E het volgende:
dat werd toen na de uitzending inderdaad gezegd. maar is dat ook zo na deze openbaring? uiteraard ga ik er van uit dat het fake is maar je weet niet wat die amerikanen nog meer schuil houden.quote:
is dat zo? wat dan? moet ik gemist hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Bill_E het volgende:
hiërogliefen die op ufo's lijken zijn ondertussen wel verklaard.
Staat ergens hier op bnw of tru een erg goed topic over. Als ik het tegenkom pm ik hem wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
is dat zo? wat dan? moet ik gemist hebben.
thnx alvast. en die overduidelijke chopper wordt ook gedebunked?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Staat ergens hier op bnw of tru een erg goed topic over. Als ik het tegenkom pm ik hem wel.
Die ook ja, Maar OTquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
thnx alvast. en die overduidelijke chopper wordt ook gedebunked?
Ik ga er persoonlijk vanuit, dat het een levensvorm zou betreffen die niet in de aardse mentaliteit denkt, en er dus niets voor terug wil hebben. Maar een bepaalde gedachtengang heeft, en van vrijheid en puurheid geniet, en dat aan ons wil geven, puur om het geven, en niet om het nemen. Dan is er dus geen kwestie wat ze er voor terug willen hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:05 schreef Bastard het volgende:
Maar wat zou het moeten veranderen voor ons? Ik geloof wel dat er buitenaards leven is, en ik vermoed dat we bezocht worden. Maar als Obama het op internationale tv zou beamen.. boeien. Er moet toch gewerkt worden, de wereld moet blijven draaien.
Zoiets zou pas wat doen bij de mensen, als we dingen konden gaan leren van hun waardoor onze technologie nog sneller gaat.. of misschien kunnen ze ons heel andere zaken leren. Maar waarom zouden ze dat willen doen? Wat willen ze er voor terug hebben?
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga er persoonlijk vanuit, dat het een levensvorm zou betreffen die niet in de aardse mentaliteit denkt, en er dus niets voor terug wil hebben. Maar een bepaalde gedachtengang heeft, en van vrijheid en puurheid geniet, en dat aan ons wil geven, puur om het geven, en niet om het nemen. Dan is er dus geen kwestie wat ze er voor terug willen hebben.
Ik denk dat ze gaan ruimen, gewoon het probleem termineren. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Gewoon een virus loslaten, de mensen ruimen en je hebt weer een harmonieuze planeet. Grand Theft Planet.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga er persoonlijk vanuit, dat het een levensvorm zou betreffen die niet in de aardse mentaliteit denkt, en er dus niets voor terug wil hebben. Maar een bepaalde gedachtengang heeft, en van vrijheid en puurheid geniet, en dat aan ons wil geven, puur om het geven, en niet om het nemen. Dan is er dus geen kwestie wat ze er voor terug willen hebben.
Wel mooi hoe dat werkt. Elke keer wordt zo'n plaatje zeer goed onderbouwd verklaard en elke keer komt het weer terug als 'bewijs'....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Bill_E het volgende:
hiërogliefen die op ufo's lijken zijn ondertussen wel verklaard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |