SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hapje cobra lijkt me erg lekker!quote:
+quote:Tomorrow a meeting with the major of Amsterdam and talk about the fightgame, should be interesting to hear his view and opinion.
quote:Despite some uncertainty following the UFC's recent acquisition of the promotion, Strikeforce CEO Scott Coker today told MMAjunkie.com that women's MMA is here to stay.
That includes, he said, the issuing of contract extensions and the signing of new talent for the Strikeforce women's roster.
+quote:"With the purchase, you may see some back-end changes," Coker said. "But at the end of the day, we're going to keep promoting women's fights."
quote:Diaz has signed on the dotted line for the boxing match against Vargas and now his camp is just waiting for the boxer to do the same. Have we seen the last of Nick Diaz in MMA?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Scott Coker claims woman's MMA will be around for years to come
Nee om m aan het zweten te krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe werkt dat weight cutten nu precies? Gooiden ze nu zout en alcohol in het badwater om water uit z'n porien te zuigen ofzo?
Nice, de rematch..quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Forrest Griffin vs. Mauricio Rua rematch to take place at UFC Rio event
+
FEG officially announces DREAM bantamweight grand prix to begin on May 29
Machida low tier noemen slaat nergens op imo, hij heeft tot nu toe alleen tegen shogun écht verloren, descision tegen rampage was zeer discutabelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:25 schreef Geo3kant het volgende:
Mits fit.. net als BJ, ben de smoesjes zat.. ze moeten maar fit aankomen want dat is hun werk.
Ik vond Shogun absoluut niet fit eruit zien tegen Bones en ik denk dat Forrest deze ook gewoon gaat pakken.
UD of submission voor ForrestShogun gaat net als Machida van Hero to low tier ?
En van Couture gaat hij gewoon winnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Machida low tier noemen slaat nergens op imo, hij heeft tot nu toe alleen tegen shogun écht verloren, descision tegen rampage was zeer discutabel
Never bet against Couturequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En van Couture gaat hij gewoon winnen
Zie je de vraagteken niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Machida low tier noemen slaat nergens op imo, hij heeft tot nu toe alleen tegen shogun écht verloren, descision tegen rampage was zeer discutabel
shogun by murder!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Forrest Griffin vs. Mauricio Rua rematch to take place at UFC Rio event
+
FEG officially announces DREAM bantamweight grand prix to begin on May 29
Prachtig om te zien hoe GSP de sport benadert. "The fighter trains only when the fight is coming up, a martial artist trains everyday of his live"quote:
Haha maar ik ken lang niet alle vechters, alleen de bekende namen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Tazmaniac het volgende:[/b]
[..]
Je kunt nog altijd meedoen met The Ultimate Predictor.
Iedereen kan nog winnen of oefen alvast voor het tweede seizoen!!
Zo is iedereen begonnen en je ziet aan de stand dat het weken lang een toss up zal blijven wie de top positie gaat pakken en wie er onderin zal eindigen want met 1 goed event stijg je zo wat plaatsenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Prachtig om te zien hoe GSP de sport benadert. "The fighter trains only when the fight is coming up, a martial artist trains everyday of his live"
[..]
Haha maar ik ken lang niet alle vechters, alleen de bekende namen.
Klopt maar de UFC cut laatste tijd wel heel veel en heel snel.. zo krijg je dadelijk minder competitie.. In de top10 kan (of top5) kan iedereen van elkaar verliezen.. ook 2 of 3x, dan moet je ze niet meteen gaan cutten..quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef Fyodor het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Machida wel zal winnen van Couture, maar stel dat hij verliest dan weet ik bijna zeker dat hij gecut wordt. Machida is nou eenmaal niet iemand die voor veel PPV's zorgt. Veel vechters worden na 1 of 2 verliespartijen al eruit geknikkerd, maar iemand als Ortiz weet gevechten altijd te hypen en hij zorgt gewoon voor PPV's, ondanks dat hij 5x op rij niet gewonnen heeft. Vanuit zakelijk oogpunt heel begrijpelijk, vanuit sportief oogpunt lang niet altijd terecht.
Zelfde met Matt Brown, 3x op rij verloren maar krijgt toch nog een kans vanwege zijn enerverende manier van vechten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef Fyodor het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Machida wel zal winnen van Couture, maar stel dat hij verliest dan weet ik bijna zeker dat hij gecut wordt. Machida is nou eenmaal niet iemand die voor veel PPV's zorgt. Veel vechters worden na 1 of 2 verliespartijen al eruit geknikkerd, maar iemand als Ortiz weet gevechten altijd te hypen en hij zorgt gewoon voor PPV's, ondanks dat hij 5x op rij niet gewonnen heeft. Vanuit zakelijk oogpunt heel begrijpelijk, vanuit sportief oogpunt lang niet altijd terecht.
Nee, dat is niet het verschil.quote:Op zondag 17 april 2011 01:18 schreef Geo3kant het volgende:
Volgens mij spreek je jezelf nu tegen.. of het ligt aan mij?
Ik zal je het verschil uitleggen, UFC = wrestlers.. Strikeforce = strikers.. en daarom zijn de fights bij de ufc vaak 'saaier' of minder finishes.. ik vind BJJ/wrestling of hele groundgame heel mooi om te zien zolang je maar ergens voor gaat..
Een Fitch, vind ik weinig aan.. GSP wil geen risico lopen, en jabbed 5 rondes lang.. technisch perfect.. maar de UFC wil exiting fights neerzetten omdat anders mensen afhaken. Dat is een beetje het motto van de UFC.. best vs the best en entertainen..
Ach je begrijpt best wat ik bedoel, en ik snap ook goed dat niet iedereen of elk gevecht te finishen is maar niemand zit te wachten op lay'n'pray..
Die deden toch ook wel wat sponsorschap bij vechters?quote:De FBI heeft de websites van PokerStars, Full Tilt Poker en Absolute Poker offline gehaald en beslag gelegd op rekeningen. Elf personen, waaronder de oprichters van de sites, zijn aangeklaagd voor fraude, en illegale gok- en witwaspraktijken.
Zeg maar gerust ENORME sponsoring.. Full Tilt Poker is een van de grootste in MMA.quote:Op zondag 17 april 2011 09:20 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die deden toch ook wel wat sponsorschap bij vechters?
Ik zie het wel goedkomen. Ruimte voor andere merkenquote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeg maar gerust ENORME sponsoring.. Full Tilt Poker is een van de grootste in MMA.
MMA sites stonden dan ook vol met dat soort nieuwsberichten en dat het schadelijk voor de
sport zou kunnen zijn, maar ik heb me er voor de rest niet in verdiept.
Rogan draaide helemaal door op Twitter iig
Brandon Vera gets another change in the Octagon.quote:Op zondag 17 april 2011 10:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Over cutten gesproken... Ik vraag af hoe het nu gaat met Brandon Vera.. Aangezien hij zijn laatste 3 wedstrijden verloren heeft, maar de laatste wedstrijd als een nc werd veranderd, vraag ik me af of hij nog door gaat bij de ufc..?
dat komt omdat hij bevriend is met alex jones, die toch wel als BNW wordt gezien.quote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Rogan draaide helemaal door op Twitter iig
Alleen Bellator 41, kijk gewoon op de torrent of nieuwsgroep sites dan zie je meteen of er iets is of nietquote:Op zondag 17 april 2011 12:12 schreef Bootje84 het volgende:
gisteren nog een event geweest? De vorige keer dat ik op internet keek, zag ik gelijk de uitslagen. Weg spanning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |