ik heb nog captain morgan hier staan..quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
niet zo snel zo kom ik er nooit tussen
Dankje lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders geeft patjen bier
heb ik ook nog enkele soorten in de aanbieding..quote:
Vertelquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook nog enkele soorten in de aanbieding..
wat lief van je!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen maak ruimte voor Hatsekiedee! Dank u!
In je klankkast pissen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef Henkie94 het volgende:
Ik moet pissen maar geen zin want speel gitaar. Wat do?
in den broek, indien watervaste gitaar in gitaar, daarna gitaar leegspoelen in toilet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef Henkie94 het volgende:
quote:
Je gitaar wegleggen en naar de wc lopen. Ha, dat had je niet verwacht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef Henkie94 het volgende:
uhm. voor de mix met cola heb ik nog snow grouse hier staanquote:
De heldere geest die dit bedachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Je gitaar wegleggen en naar de wc lopen. Ha, dat had je niet verwacht.
Er is niet eens een mod hierquote:
Die Springbank jazz zal wel eel lieve duit gekost hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm. voor de mix met cola heb ik nog snow grouse hier staan
enkele kleine flesjes bowmore single malt
en een fles Springbank jazz editie (14 jaar, single malt, cask strength 56%, oplage van 600 flessen)![]()
![]()
Elektrische gitaar. :3quote:
NOESquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Je gitaar wegleggen en naar de wc lopen. Ha, dat had je niet verwacht.
BARBAARquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
in den broek, indien watervaste gitaar in gitaar, daarna gitaar leegspoelen in toilet.
quote:
Klopt. Maar dan kan Sharr's post ook niet geëdit worden.quote:
Ohjaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar, gewoon quoten en dan quote veranderen jeweet
ik meen ergens rond de 65 euro. maar hij is het waardquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Die Springbank jazz zal wel eel lieve duit gekost hebben![]()
Bedankt.quote:
DIE ZAG IK NIET AANKOMENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef sharr het volgende:
[..]
DIE ZAG IK NIET AANKOMENaankomen klaarkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:
jep, daar is afgelopen zaterdag nog goed aan gedronkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef mc-Piel het volgende:
Las ik daar ergens Snow Grouse?
Lekker uit de vriezer
Fuck me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Fuck me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
[..]
Fuck me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij.quote:
[..]
Fuck you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
Volgende keer kom ik even langs!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, daar is afgelopen zaterdag nog goed aan gedronken
Sterkte!quote:
Twitter greotjensquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:57 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik drink nu coca cola cherry
Geen idee waarom ik dat zeg
Poep ze!quote:
Ah bah nu krijg ik allemaal beelden van broekpoepers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Vergeet je broek niet naar beneden te doen.
Je hoeft niet aan mij te denken hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah bah nu krijg ik allemaal beelden van broekpoepers.
Kut, sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah bah nu krijg ik allemaal beelden van broekpoepers.
Goedzo sharrquote:
Myraela?quote:
Muse!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef Henkie94 het volgende:
HOOOOOOOW CAN WE WIIIIIN WHEN FOOOOOLS CAN BE KIIIINGS
quote:
Huh, wie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef dralion13 het volgende:
Ik werd door een mod gevraagd of ik zin had in een minimeet dit weekend
Ik jou ook hoor.quote:
uhm, wie?quote:
ik zag net een foto van jou, jij bent ook leukquote:
Heuj! appelquote:
DOENquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef dralion13 het volgende:
Ik werd door een mod gevraagd of ik zin had in een minimeet dit weekend
Naam weet ik zo even niet. Maar zoveel aidsmenschen zijn hier nog niet geweest..dus makkelijk te herkennen.quote:
We gaan die meet kapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DOENDoor wie trouwens? En waar? En wat moet ik aan?
Ja.quote:
Ik had een uitnodiging maar ik kan niet.quote:
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, dus gewoon in de Stairway? [ afbeelding ]
Kanovinnie in Helmondquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DOENDoor wie trouwens? En waar? En wat moet ik aan?
Weet hij hoe jij eruit ziet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Kanovinnie in Helmond
Ik heb hem verteld dat dat me te ver weg is
Wanneer gaan we nou bier drinken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef sharr het volgende:
Komen jullie een usermeeting doen in Oud-Beijerland? Oke, leuk!
waar ligt dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef sharr het volgende:
Komen jullie een usermeeting doen in Oud-Beijerland? Oke, leuk!
Oh, kanovinnie is wel tof.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Kanovinnie in Helmond
Ik heb hem verteld dat dat me te ver weg is
Deze post moet ik even quoten om dat mijn hart zegt dit te doenquote:
Niks tegen brabant!quote:
BART. Ja. Waar is die graskauwer.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks tegen brabant!
en dat zeg ik als limburger..
Binnenkortquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef HappyBob het volgende:
Wanneer gaan we een ARG7 meet houden dan? Lekker naar de Stairway?
Ohjaquote:
Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef HappyBob het volgende:
Wanneer gaan we een ARG7 meet houden dan? Lekker naar de Stairway?
Ik snap ook niet waarom elke fokmeet daar gehouden wordtquote:
Hij had een topic aangemaakt met kanker, kanker, kanker is niet fijn (quote:
Dicht bij het station.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom elke fokmeet daar gehouden wordt
Is het soms makkelijk te bereiken per OV?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ohja, Singles-SC tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij had een topic aangemaakt met kanker, kanker, kanker is niet fijn ()
Of was het deze keer weer Juicyhil bashen? Geen idee.
Ik vond er echt geen tering aan nee, allemaal kutmuziek en gitaren aan de muur en van die zwetende langharige.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:
Zoals vele tentjes in Utrechtquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Is het soms makkelijk te bereiken per OV?
JAquote:
Hij houdt wel van een ijsje hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef sharr het volgende:
Ik moet ook nog tequila drinken met Mc PielEn ijsje eten met Driepink. God, ik heb het druk
Ja, volgens mij welquote:
FOK! agenda bijhouden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef sharr het volgende:
Ik moet ook nog tequila drinken met Mc PielEn ijsje eten met Driepink. God, ik heb het druk
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
JA
Ik heb hem zelfs wel eens aangeraakt (lees: Omgeduwd in de kano)
Ik voel mij daar ook niet helemaal thuisquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vond er echt geen tering aan nee, allemaal kutmuziek en gitaren aan de muur en van die zwetende langharige.
Veenendaal here we comequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
Of jullie komen gewoon allemaal naar Appelcity.
Niks tegen langharigen he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vond er echt geen tering aan nee, allemaal kutmuziek en gitaren aan de muur en van die zwetende langharige.
Ik precies een maand laterquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef Furdinand het volgende:
6mei ben ik jarig. Niet drinken bij mij dan?
Alles buiten de stad is dood, dat geef ik toequote:
Zie het woordje zwetende ervoorquote:
Na de zomervakantie kom ik wel eens langs als je wilquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
Waar woon je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef Furdinand het volgende:
6mei ben ik jarig. Niet drinken bij mij dan?
Ik ben erquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
Wacht, wanneer is de zomervakantie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Na de zomervakantie kom ik wel eens langs als je wil
Of in de zomervakantie
Kloptquote:
Juli/augustus ergensquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wacht, wanneer is de zomervakantie?
Leiden, Delft, Wageningen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt
1 of de 6 Groningers is student, nergens in Nederland is dat percentage zo hoog
Die van mij begint op 28 meiquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wacht, wanneer is de zomervakantie?
Maar Groningen is leuker dan Leiden, Delft en Wageningenquote:
Allemaal lagerquote:
Bron?quote:
Oja, oké. God, ik ben er helemaal uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Juli/augustus ergensBeetje daaromheen.
Dordrecht!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ok Bobbij jou of bij mij ??
[..]
Waar woon je?
Ik was gisteren nog in Veenendaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
Wij hebben een deal kerelquote:
Er tussenin ergens?quote:
Oja, natuurlijk. Ik dacht niet na, pardon. Triest station wel ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Naar Pizzalucht, is via VeenendaalVeenendaal de Klomp ofzo, dat station. Twee sporen
Van de zomer. In Dordrecht. Met bier. Hertog Janquote:
Ja, best welquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk. Ik dacht niet na, pardon. Triest station wel ja.
UTRECHT JONGEN!! STAIRWAY HEB AL TAFELTJE GERESERVEERD KOMT ALLEN MET TELEFOON!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef mc-Piel het volgende:
Anders met z'n allen eens een meet in Zoetermeer organiseren??
Hey de wormquote:
Veel bontkraagjes en scootertuig. Als je er 's nachts rondloopt word je naakt op het spoor gelegd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, best welHeb verder ook niks van Veenendaal gezien, is het wel leuk?
MTA sa !!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
Even vraagje, heeft er hier iemand GTA San Andreas geïnstalleerd staan?
Ja daaromquote:
Wormen mogen overal naar binnen, mits >18.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Is het hier incrowd en kliekje en zo, of ben ik hier ook welkom?
Alleen voor een koekjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedereen is welkom hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef SuperwormJim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
wat de f*ck staat hier?quote:
Spatio en mandelabrug lijken wel op elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef mc-Piel het volgende:
Gewoon zoetermeer!!
Het spatio:
[ afbeelding ]
De mandelabrug!
De watertoren
[ afbeelding ]
Queens
[ afbeelding ]
De markt
[ afbeelding ]
Gewoon zoetermeer meet?
Dit inderdaad voor die ninja-edit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Spatio en mandelabrug lijken wel op elkaar.
Deal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Van de zomer. In Dordrecht. Met bier. Hertog Jan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Spatio en mandelabrug lijken wel op elkaar.
opgelostquote:
Haha, dat hoorde ik inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Veel bontkraagjes en scootertuig. Als je er 's nachts rondloopt word je naakt op het spoor gelegd.
Verder wel oké.
Die ninja-edit is echt lelijk. Die brug dan.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hoor.Je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Maar alsnog ziet Zoetermeer er niet echt aantrekkelijk uitquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hoor.Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga je steeds liever en liever vinden!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Pannenkoekentepelsquote:
Krijg je een sterke kont van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
Naakt op het spoor. Lekker een rail tussen je billetjes.
Delftquote:
Wie heeft een hapje genomen van dat koeken op het aanrecht?quote:
En DOM ook, om drie uur rijden hier geen treinen. Stel malloten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, dat hoorde ik inderdaadDie waren toen naar Renswoude gevlucht. Lijkt me geen rpetje verder, naakt op het spoor
Waarschijnlijk zijquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie heeft een hapje genomen van dat koeken op het aanrecht?
sorry, we hebben geen bontkraagjes in ons dorp wonen, dus ik versta geen straat taal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zweer jou hoe gaat het met jou
Straattaal mang
Was dat Spaceinvaders op die foto?quote:
Ja, preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En DOM ook, om drie uur rijden hier geen treinen. Stel malloten.
Ik aanbid je sig.quote:
Eeeeh. Ik weet zelf ook maar een paar dingen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, we hebben geen bontkraagjes in ons dorp wonen, dus ik versta geen straat taal.
als ik ergens iets hoor van wajoow weet ik niet of ik moet groeten of moet slaan..
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie heeft een hapje genomen van dat koeken op het aanrecht?
Nee, volgens mij Veenendaal Centrum. Ook iets van 2 sporen, daar niet van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, preciesWelk spoor was het? Toch niet die verlaten van de Klomp?
Nice.quote:
Houdoe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, en nu even elders kijken in ONZ
Is goedquote:
Het is SwJ.. mijn grote voorbeeld!quote:
Lastigquote:
Ik las verlamd met een tquote:
En Utrecht en Amsterdam dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Delft
14229 studenten en 97.588 inwoners is 14,6%
Leiden
116.891 inwoner en 22.321studenten is 19%
Wageningen
36.224 inwoners en 4460 studenten is 12,3%
Groningen
182.484 inwoners en 48.450 studenten is 26,7%!!!
Groningen heeft en een hele grote universiteit en een hele grote hogeschool
Was zelfs nog meer dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |