Nope. Om nog zwaarder wegende redenen dan dat ik geen vlees eetquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Queen of my ghetto![]()
Samzz eet je ook geen vis?
Ok ok.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Om nog zwaarder wegende redenen dan dat ik geen vlees eet
Alleen omdat het niet anders kan, idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En leer gebruik je ook gewoon? (Kun je volgens mij moeilijk omheen in de paardrijsport.
Wat is een iele opname?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
Wel een beetje een iele opname, maar wel een heerlijk nummer.
En hoe oud is je paard?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen omdat het niet anders kan, idd.
Overigens is het zadel dat ik gebruik 10 jaar oud
7quote:
Okee dan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
7
Ik lieg overigens, het kan ook in de paarden wel anders. Maar leer is gewoon zoveel mooier. Ik heb overigens ook weinig tegen de vleesindustrie van tegenwoordig hoor, vroeger, toen ik vegetarisch werd, was het heel anders.
Kom je wel Mirne even brengen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
Ik ga mensen teleurstellen maar:
De 16e ben ik er niet bij
Ik ben geen grote dierenrechtenactiviste hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen grote dierenrechtenactiviste hoorDat heeft in NL geen zin.
Je komt behoorlijk in de buurtquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen grote dierenrechtenactiviste hoorDat heeft in NL geen zin.
Nee, Nederland heeft wat de industrie betreft hele hoge welzijnsnormenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]Slaat hier niet echt aan, geloof ik he?
Onzin. Mijn mening is op Fok 50x opgeblazenquote:
Nee, ik heb geen piemeltjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
Mar zoiets is dus niet iets voor jou om te doen?
[ afbeelding ]
quote:
Heb er meerdere van Zaraki Kenpachi, moet je ff zeggen welke je leuk vindquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je vorige UI vond ik ook wel leuk
oe samzz ga jij dat ook eens doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
Mar zoiets is dus niet iets voor jou om te doen?
[ afbeelding ]
Nee, verdoriequote:
WhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoWhyoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef ToT het volgende:
En ik dacht nog wel dat het Annie Lennox zou zijn!
Ach ik wil ook wel een avondje die taak van je overnemen hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verdorieIk moet 't iedere avond zelf doen.
BAM lennox door je speakersquote:
Een avondje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik wil ook wel een avondje die taak van je overnemen hoor!Heb ik geen probleem mee!
Think you can handle it?quote:
Dat klinkt al beter. Dan de volgende vraag:quote:
quote:
Bigger boys died tryingquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen, moet vast wel lukken!
Vergeet je snorkeltje nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen, moet vast wel lukken!
Complete zuidwester aantrekken wordt aangeradenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |