Als ik kan, ik heb nog niets gehoord.. Ze zouden proberen m'n rooster dusdanig aan te passen dat ik zaterdagmiddag evt weg kan en weg kan blijven tot zondagmiddag.. Geen garanties..quote:
Afwachten dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik kan, ik heb nog niets gehoord.. Ze zouden proberen m'n rooster dusdanig aan te passen dat ik zaterdagmiddag evt weg kan en weg kan blijven tot zondagmiddag.. Geen garanties..
Na dit nummer komt alleen nog een jingle en dan ben jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Diverse artiesten hebben een gebrek aan creativiteit.
Een greep in de marge bracht me tot 15 artiesten die "Hold on" een goede titel vonden.
Er zijn er meer maar dit is een selectie.
Van alles en nog wat.
Maar Hold on!
Dus ook U2?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Een greep in de marge bracht me tot 15 artiesten die "Hold on" een goede titel vonden.
Van alles en nog wat.
Maar Hold on!
Dat. Alleen werken is in mijn geval etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef rulerofdeath het volgende:
nog een paar minuutjes luisteren en dan weer werken
Draai je ook Di-rect, Angus & Julia Stone en Michael Bublé?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Van alles en nog wat.
Hold on!
Tof gedraaidquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Na dit nummer komt alleen nog een jingle en dan ben jij
is eten jouw werk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. Alleen werken is in mijn geval eten
Was het dat maarquote:
Als je maar geen Volumia "Hou me vast" gaat draaienquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Van alles en nog wat.
Hold on!
Ben ik benieuwd welke dat is....quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Zokunen het volgende:
De volgende paste nergens tussen, dus die start ik gewoon in na deze
Hoe zit dat nou, kunnen wij het topic ook centraal zetten of moet een modje dat elke keer doen?quote:
ik had vorige week een uurtje crazy, dat was ook best grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Van alles en nog wat.
Hold on!
WT!quote:
Pizza's kunnen niet allemaal tegelijk de oven inquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
WT!![]()
Hoe komt het, dat je nog niet kan eten?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel me een beetje minder, heb al dagen last van paniekaanvallen en soms lijken de muren op me af te komen. Ik moest gisteren huilen omdat ik een dode vlieg zagZoveel emotie en alles dat ik jarenlang heb opgekropt. Het lijkt alsof het er nu uit komt. Wil iemand met mij daten?
Groetjes ik ga even huilen.
Je weet me te vinden, liefste Patje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel me een beetje minder, heb al dagen last van paniekaanvallen en soms lijken de muren op me af te komen. Ik moest gisteren huilen omdat ik een dode vlieg zagZoveel emotie en alles dat ik jarenlang heb opgekropt. Het lijkt alsof het er nu uit komt. Wil iemand met mij daten?
Groetjes ik ga even huilen.
WBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |