Als ik kan, ik heb nog niets gehoord.. Ze zouden proberen m'n rooster dusdanig aan te passen dat ik zaterdagmiddag evt weg kan en weg kan blijven tot zondagmiddag.. Geen garanties..quote:
Afwachten dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik kan, ik heb nog niets gehoord.. Ze zouden proberen m'n rooster dusdanig aan te passen dat ik zaterdagmiddag evt weg kan en weg kan blijven tot zondagmiddag.. Geen garanties..
Na dit nummer komt alleen nog een jingle en dan ben jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Diverse artiesten hebben een gebrek aan creativiteit.
Een greep in de marge bracht me tot 15 artiesten die "Hold on" een goede titel vonden.
Er zijn er meer maar dit is een selectie.
Van alles en nog wat.
Maar Hold on!
Dus ook U2?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Een greep in de marge bracht me tot 15 artiesten die "Hold on" een goede titel vonden.
Van alles en nog wat.
Maar Hold on!
Dat. Alleen werken is in mijn geval etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef rulerofdeath het volgende:
nog een paar minuutjes luisteren en dan weer werken
Draai je ook Di-rect, Angus & Julia Stone en Michael Bublé?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Van alles en nog wat.
Hold on!
Tof gedraaidquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Na dit nummer komt alleen nog een jingle en dan ben jij
is eten jouw werk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. Alleen werken is in mijn geval eten
Was het dat maarquote:
Als je maar geen Volumia "Hou me vast" gaat draaienquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Van alles en nog wat.
Hold on!
Ben ik benieuwd welke dat is....quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Zokunen het volgende:
De volgende paste nergens tussen, dus die start ik gewoon in na deze
Hoe zit dat nou, kunnen wij het topic ook centraal zetten of moet een modje dat elke keer doen?quote:
ik had vorige week een uurtje crazy, dat was ook best grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Van alles en nog wat.
Hold on!
WT!quote:
Pizza's kunnen niet allemaal tegelijk de oven inquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
WT!![]()
Hoe komt het, dat je nog niet kan eten?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel me een beetje minder, heb al dagen last van paniekaanvallen en soms lijken de muren op me af te komen. Ik moest gisteren huilen omdat ik een dode vlieg zagZoveel emotie en alles dat ik jarenlang heb opgekropt. Het lijkt alsof het er nu uit komt. Wil iemand met mij daten?
Groetjes ik ga even huilen.
Je weet me te vinden, liefste Patje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel me een beetje minder, heb al dagen last van paniekaanvallen en soms lijken de muren op me af te komen. Ik moest gisteren huilen omdat ik een dode vlieg zagZoveel emotie en alles dat ik jarenlang heb opgekropt. Het lijkt alsof het er nu uit komt. Wil iemand met mij daten?
WBquote:
Hebben jullie niet zo'n handig pizza ding dat je 3 pizza's tegelijk de oven in kan schuivenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pizza's kunnen niet allemaal tegelijk de oven inEn ik ben nog niet aan de beurt en ik heb honger als een paard.
You all may pity me
Komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
Weten we ook meteen hoe jij aan je dikke tieten bent gekomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zo'n handig pizza ding dat je 3 pizza's tegelijk de oven in kan schuiven
Gemeenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Melting het volgende:
Zie je dat Samzz.... sharr heeft je pizza!
Dan worden ze niet zo lekker als wanneer ze alleen in de oven liggen en de hittebron er goed bij kan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zo'n handig pizza ding dat je 3 pizza's tegelijk de oven in kan schuiven
Ik eet echt niet vaak pizza hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weten we ook meteen hoe jij aan je dikke tieten bent gekomen
Niet mijn tekst pikken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
Klaar met eten posts?
Straks komt Murp weer.
Wat ga je draaien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin heb in vanavond?![]()
Nee vertelquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin heb in vanavond?![]()
Misschien moet jij maar helemaal niks zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jij het niet zegt, dan zeg ik het
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Deze keer was het ten minste relevant. Of wil je zeggen dat er nu weer over pizza op de radio wordt gepraat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar helemaal niks zeggen.
doe eens lievquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
quote:
Strakjes luisterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan, vooral niet luisteren
Dat is gewoon een feitquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
WT!![]()
Hoe komt het, dat je nog niet kan eten?
Geen music only show van jou?quote:
Bring it on bitchquote:
JA DVquote:
Ik vind dat constante liev doen eigenlijk maar stom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ! Het is nu wel eens klaar met dat stomme gedoe...
Liev doen
Wat heeft men hier eigenlijk tegen DV (Dromenvangertje?)quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JA DV
EN VANAF NU STOPPEN WE MET NAATJE BASHEN
en gaan we verder met dv afzeiken
1-0 voor mij
Maar we kunnen het wel leuk houdenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat constante liev doen eigenlijk maar stom.
liev doen is zoveel beter dan bashen of hatenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even je ouders bellen dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als mijn laptop ingenomen is, dan kan ik niet met de mic op onzin radio...
Oh maar dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik bash niemand, en ik sla vriendelijk
Precies, gewoon opflikkeren met dat kusjekroel-gezeik SC gedoe hier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom dan!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik bash niemand, en ik sla vriendelijk
DV is liefquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JA DV
EN VANAF NU STOPPEN WE MET NAATJE BASHEN
en gaan we verder met dv afzeiken
1-0 voor mij
Ik zwijg over DVquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft men hier eigenlijk tegen DV (Dromenvangertje?)
Volgens mij gebeurt dat hier ook gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar we kunnen het wel leuk houden![]()
Nee, jij gaat mij dat in geuren en kleuren vertellenquote:
Huppelmuts vindt haar kut verder geloof ik niemand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdag danquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij gaat mij dat in geuren en kleuren vertellen
Sorryquote:
Niet altijd hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat hier ook gewoon.
Jep even de muziekjes naar 'boven sturen' en dan ben ik klaar voor vanaafquote:
Het is een aandachtshoer en ze is irritant enzo, maar ze is wel lief hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een aandachtshoer en ze is irritant enzo, maar ze is wel lief hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huppelmuts vindt haar kut verder geloof ik niemand.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is een aandachtshoer en ze is irritant enzo, maar ze is wel lief hoor
afgesproken werk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Afgesproken op msn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met dat meisje hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet![]()
Spreek ff lekker voor jezelf
Tof! succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jep even de muziekjes naar 'boven sturen' en dan ben ik klaar voor vanaaf
Tweelingzielen in ONZ-Radio jeweetzquote:
En jij bent fucking lelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En jij kan niet spellenquote:
Not as far as i knowquote:
quote:
Je moet gewoon niet voor mij spreken!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met dat meisje hoor
Kun je ook boven gaan staan gezien het leeftijdsverschil van 20 jaar of zo.....
wat zij zegtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij kan niet spellen
Zo en nou optiefen en lief doen
Wat is er fout aan; ''En jij bent fucking lelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij kan niet spellen
Zo en nou optiefen en lief doen
Nee, nu komen er babiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef Snuf. het volgende:
Faye en Naat jullie hebben het toch wel veilig gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |