goedkoper bij de ikeaquote:
expedit. succes.quote:
meer bij de ikea halen, wat wel goedkoper kanquote:
hoezo? In alle landen om ons heen is dat heel normaal.quote:
ja maar m'n bank en een goed bedquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
meer bij de ikea halen, wat wel goedkoper kan
Ik ga het niet uitleggen, Joe weet waar 't over gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoezo? In alle landen om ons heen is dat heel normaal.
Daar zou ik zelf denk ik niet zo snel op bezuinigen. Iig een bed niet.quote:
Prinsesjes begrijpen elkaar wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga het niet uitleggen, Joe weet waar 't over gaat.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:57 schreef Watertornado het volgende:
Hmm, eens naar de supermarkt. Zal ik wat bier meenemen voor morgen in de trein of niet.
quote:
was ik al over een goeie audioinstallatie begonnen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf denk ik niet zo snel op bezuinigen. Iig een bed niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
was ik al over een goeie audioinstallatie begonnen?
Terwijl die speakers zo goedkoop zijn. Waar loop je dan allemaal geld aan uit te geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
[..]
Ik denk dat je de aankoop van die dingen best op een langere termijn kan schuiven? Dat je iig eerst het nodige koopt, zeg maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik snap je, een goede audio set mag wat kosten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik denk ik zoek op Mila voor een beter plaatje... en beter it is!!quote:
[..]
als je die nu eerst schraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want je hebt ongetwijfeld nog wat staan.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
cd-speler, stereoversterker, speakers, speakerstands en kabelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl die speakers zo goedkoop zijn. Waar loop je dan allemaal geld aan uit te geven?
Beter kijk je ook naar de akoestiek van je kamer. Anders is 't weggegooid geld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
cd-speler, stereoversterker, speakers, speakerstands en kabels
nee dus. ja oud spul van m'n ouders hier waarvan het linker kanaal steeds wegvalt en ik me kapot aan irriteer. En de cd-speler vrat de laatste keer m'n cd bijna op, dus die gebruik ik ook niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je die nu eerst schraptWant je hebt ongetwijfeld nog wat staan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee dus. ja oud spul van m'n ouders hier waarvan het linker kanaal steeds wegvalt en ik me kapot aan irriteer. En de cd-speler vrat de laatste keer m'n cd bijna op, dus die gebruik ik ook niet meer
Vlak bij mij, natuurlijk is dat perfect.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
droom appartement gevondenhttp://www.funda.nl/koop/(...)erbeeklaan-97/fotos/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |