Ja, ik vind het zeker leuk. Ben al met wat moois bezig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen kende ik jou nog niet
Druk is niet erg, als je 't maar leuk vindt.
Dat klopt dus helemaalquote:
Hij dacht dat ie een Amsterdammer was, in werkelijkheid was ie gewoon een fluitje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht toch even dat je het over je paard had.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zeker leuk. Ben al met wat moois bezig.
Ik ken je sowieso nog niet. We hebben nog niet gedanst.
quote:
pics?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
iemand moet het gat in m'n hand echt komen dichten, m'n interieurboodschappenlijstje wordt te lang
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
iemand moet het gat in m'n hand echt komen dichten, m'n interieurboodschappenlijstje wordt te lang
Beetje zelf klussen? 2e hands meubels personaliseren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
En dan Joe's handen erin?quote:
Nee johquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Meen je?
Had je een minder nachtje dan wij...
Ik ben MissB heeeeul dankbaar![]()
* tijnbrein checkt geslachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pics?![]()
Ohja en rustig overnieuw beginnen is zeker geen optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
Heb je dan een gat in je hand of ben je gewoon waardeloos in prognosticeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
zelf klussen is een crime: ik haal mijn eigen kwaliteitsstandaard nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beetje zelf klussen? 2e hands meubels personaliseren?Of gewoon harder werken?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]Jij moet bijna alles hebben he? Dan is 5000 ook gewoon niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar 7000 ineens uitgeven is ook wel wat
En een deel 2e hands of ikea en die over een aantal jaren vervangen?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
het kan wel binnen budget, maar de wil is er nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dan een gat in je hand of ben je gewoon waardeloos in prognosticeren?
En dan noem je mij prinsesjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het kan wel binnen budget, maar de wil is er niet
dit is al deels Ikeaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet bijna alles hebben he? Dan is 5000 ook gewoon niet veelmaar 7000 ineens uitgeven is ook wel wat
En een deel 2e hands of ikea en die over een aantal jaren vervangen?
touchéquote:
Net wat we nodig hebben, twee prinsesjes in één reeks.quote:
quote:
Schandaligquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
@Samzz: owja, de wasmachine komt in de keuken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |