quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef Urb het volgende:
Dennis heeft straks in de uitzending een videoboodschap voor alle bewoners:
" Sorry van de as van oma uit de tas, ik had ze gebruikt als kipkruiden maar ik heb er een paar flinke sigaren op gerookt en het is weer ongeveer evenvol gevuld nu.
"En de O de Kolonje van oma heb ik ook weer bijgevuld met wc-verfrisser dus alles is weer oke, de rest kan me aan m'n oud-ijzer-reet roesten. Ben blij da'k van je af ben, tabee barbie met je mallemoer! "![]()
....
Nouja we mogen wat dromen toch?
Gewoon tuin bestraten,... dan is er plek genoeg voor stoelen en BBQquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan iemand de daily opnemen? Tuinman komt zo hier.. ga dus de uitzending missen.
Nu ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Gewoon tuin bestraten,... dan is er plek genoeg voor stoelen en BBQ![]()
dit dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Gewoon tuin bestraten,... dan is er plek genoeg voor stoelen en BBQ![]()
Komt omdat steeds meer mensen caps beginnen te ontdekken,... rara politiepet hoe komt het toch dat er we zoveel topics hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:16 schreef superkokje het volgende:
das lekker zeg, kreeg gewoon de cos niet geopend
Ik hoor het wel wanneer er een FOK SST BBQ is,...quote:
wat heeft caps te maken met het openen van topicsquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Komt omdat steeds meer mensen caps beginnen te ontdekken,... rara politiepet hoe komt het toch dat er we zoveel topics hebben
bedoelde de nieuwe, was nog leeg, dus lijkt me niet de redenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Komt omdat steeds meer mensen caps beginnen te ontdekken,... rara politiepet hoe komt het toch dat er we zoveel topics hebben
allemaal op de rode bank zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef Candyfreak het volgende:
ik ben benieuwd wat ze straks moeten doen
Is ook geen redenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
bedoelde de nieuwe, was nog leeg, dus lijkt me niet de reden
Heb jij nu ook al een lijntje met die spin MamaJo !quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
De Fobiacs gaan winnen, de Screamers staan genomineerd en Jo krijgt een wildcard
Alleen Maik zit te er alquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu al omkleden?? En dan weer een kwartier stom op die bank zitten zeker, net als gisteren!
zou je denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
allemaal op de rode bank zitten
sorryquote:
quote:
Hij is toch niet overledenquote:sorry
heb ik moeite mee
vind dit walgelijk
iedereen heeft wel eens afscheid moeten nemen van iemand van wie hij heel veel houdt
Tofheid.quote:
nuchterquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Candyfreak het volgende:
Willem
Willem
12 april 2011 om 15:22
Mee eens Bianca en Olga, vooral aan de kleine dingen merk en zie je wel dat ze hem mist. Dat je niet de hele tijd over hem praat of jankt zoals Mo betekent niet dat je iemand niet mist. Ik ben juist blij dat ze niet zo is. Ik vond die drama Mo maar niks! Laura weet dat ze in een spel zitten en hem straks wel weer ziet. Ook Alex wil gewoon dat ze de finale gaat halen (wat niet gaat lukken maar :p). Zien elkaar hierna wel weer. Beetje nuchter zijn en relativeren kan geen kwaad!
Ja, hoor
Inderdaad. Ze is nu een egoïstisch lui krengquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Sonera het volgende:
Lau is nergens meer vies van... Nadat ze met Alex heeft gezoend!
Zie ze allebei liever nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef waterkant het volgende:
[..]
nuchter
zie veel liever laura dan emo
Tsja, MamaDjoon moet nog het een en ander regelen.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Kwaliteit het volgende:
idd te vroeg, www.spixtv.nl/live.php schakel ik wel optijd om
wel kut kwaliteit kwa beeld maarja, volgende week heb ik een nieuwe tv kaart!
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik vind het meevallen hoor. Zijn allang blij dat jij dit voor de streamers doet die niet naar de reguliere kunnen kijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:
Ik ook. Schroomt niet gij allen en volgt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben naar de buren voor een Daily uurtje.![]()
De uitzending van di 12 april - Fobiacs vs Screamers.
Nu al ja...quote:
quote:
Ow okequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
bol heeft familiebezoek daarom is ie niet online
Maar het is zo druk daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook. Schroomt niet gij allen en volgt.
Bolli ik mis je!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow okedankje. Leuk voor Bol, blij dat er niets aan de hand is.
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar het is zo druk daar![]()
Hier kan ik het tenminste nog volgen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben naar de buren voor een Daily uurtje.![]()
De uitzending van di 12 april - Fobiacs vs Screamers.
Ben het voor een groot deel met je eens maar is stoor me persoonlijk niet zo heel erg aan de streamlocks, behalve dan dat je er meestal maar een heel klein stukje van terug ziet terwijl het jusit vaak intressante momenten zijn ( zoals vlak na een exit )quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nu al ja...En als je de kijkcijfers ziet bereiken ze eerder het tegenovergestelde. Ik moet zeggen dat ik ook mn interesse verloren heb. Er gebeurd niks, en als er wat gebeurd, een SL. Zodat ik in de in elkaar geknipte daily zelf mag terugpuzzelen wat er echt gebeurd is. In ieder geval niet wat je in de daily ziet, dat moge duidelijk zijn...
Ik begin me af te vragen of ik zelf de eindstreep wel ga halen, mocht het programma dit wel doenErg jammer, want zo slecht is het niet. Hooguit extreem slecht gemanaged..
Ik vind het erger dat ze haar slaapkamergenootjes de kamer uit stuurt om volgeblaft te worden en dan weer terug mogen komen in hun liefdessappenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef tliciouz het volgende:
Mo heeft haar antwoord weer klaar hoor. Vind het erger dat ze zo neukt op tv.
Zeg nou niet het woord volblaffen haha. Krijg er telkens weer kippenvel van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat ze haar slaapkamergenootjes de kamer uit stuurt om volgeblaft te worden en dan weer terug mogen komen in hun liefdessappen
Ik vind Sharon de mooiste vrouw die er tussen zit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef suksan het volgende:
vind je het gek dat zij de enige is zonder relatie??? kijk eens goed naar haar
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Sharon de mooiste vrouw die er tussen zit.
denk dat jij dan die andere vrouwen nog nooit in beeld heb gehadquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Sharon de mooiste vrouw die er tussen zit.
sorry voortaan zet ik hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg nou niet het woord volblaffen haha. Krijg er telkens weer kippenvel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder een spoiler voor jou![]()
![]()
![]()
helemaal mee eens hij weet voor de helft niet war hij over lult, veel fouten in de live shows............echt een eikel......quote:
hoe bedoel je we knippen alles in ons voordeel en manipuleren alles en iedereenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Candyfreak het volgende:
Lekker door elkaar weer net iets van zondag nu niet iets van gister
alles voor de reclamequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef suksan het volgende:
denk niet dat het dennis is die een brief heeft geschreven ik denk en weet bijna zeker dat het mama jo is die weer aandacht voor dochter op tv moet hebben...........AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGHHH word zo gek van die familie (en dan zeg ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beleefd
en die dennis moet wat zeggen bahbahquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef suksan het volgende:
denk niet dat het dennis is die een brief heeft geschreven ik denk en weet bijna zeker dat het mama jo is die weer aandacht voor dochter op tv moet hebben...........AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGHHH word zo gek van die familie (en dan zeg ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beleefd
verkeerde conclusies.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef suksan het volgende:
maar niks is erger dan een 20 jarige die zich na de tsunami zich geen 20 meer voelt en nu veel volwassener is volgens haar eigen, dat betekend dus dat zij daarvoor nóg kindelijker was dan dat ze nu al is................geeeeeeee............das echt erg
Idd. Die moeder gaat vast en zeker regelen dat Joanna wintquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef suksan het volgende:
Ja hoor, het begint met een J en eindigt op een Oquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef suksan het volgende:
maar niks is erger dan een 20 jarige die zich na de tsunami zich geen 20 meer voelt en nu veel volwassener is volgens haar eigen, dat betekend dus dat zij daarvoor nóg kindelijker was dan dat ze nu al is................geeeeeeee............das echt erg
hoeft ze niet meer te regelen is allang bekend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:49 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Die moeder gaat vast en zeker regelen dat Joanna wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan ooops verkeerde programmaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef suksan het volgende:
ben al verbaasd dat Bart weet welk programma hij presenteerd en niet spontaan begint te zingen ofzo
Echt hequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef R0T29 het volgende:
Wat een sul die Bart : "ze weigeren beide het loodje te leggen"... hij bedoelt "het bijltje erbij neer te leggen:
ja joh ik vind hem echt een eikelquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef R0T29 het volgende:
Wat een sul die Bart : "ze weigeren beide het loodje te leggen"... hij bedoelt "het bijltje erbij neer te leggen:
Ze zakken allemaal ineen behalve Gerard, die wrijft in z'n handen.quote:
of Joannaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Diamonds28 het volgende:
Hoop echt dat Maik naar huis gaat of sharon
ja joh die is allang gekocht door mamajoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Stranger1977 het volgende:
Kudt, gaat Jojanka nog de wildcard krijgen ook
gerard stond als hoogste in die poll..quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Stranger1977 het volgende:
Kudt, gaat Jojanka nog de wildcard krijgen ook
Alleen Maik of Jo mogen van mij weg bij The Screamersquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef Diamonds28 het volgende:
Hoop echt dat Maik naar huis gaat of sharon
Nee, die moet gewoon OP-TY-FUN om haar woorden te gebruikenquote:
Hij is nooit down, denk dat de server overbelast is geraaktquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:02 schreef Candyfreak het volgende:
Bij mij doet hij het weer
[ afbeelding ]
iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Diamonds28 het volgende:
waarom de geluk nu weer bashen hou die brief lekker achter
Gebeurt ook niet. Dit wordt gemanipuleerd door de regie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef R0T29 het volgende:
Welke mongolen stemmen er op die heks? Echt ik snap dat niet, hoe kan je op die arrogante, zelfingenomen, egoistische, domme, nagemaakte doos stemmen?
Op Net5? Hoofdpagina en dan rechts ergens. Bij bleef er eerst een rondje draaien maar later kon ik toch stemmen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Diamonds28 het volgende:
ik wil ook stemmen maar kan de poll niet vinden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef R0T29 het volgende:
Die poll op de off. site is ook zo lek als een mandje... cookies weg en ik kan weer stemmen... iemand een klikbotje in de aanbieding?
jouw server ook overbelastquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Kwaliteit het volgende:
WE ZIJN WEER UP & RUNNING!
http://www.spixtv.nl is weer up ivm serverstoring, en ook de livestream is gelukkig enkel tijdens de reclame uitgevallen,
tune in via http://www.spixtv.nl/live.php
geen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Flashbox het volgende:
Welke opdracht hebben ze nu vandaag gehad eigenlijk??
Joanna gaat winnen hoeraa hoeraa hoeraaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ga eens bij jezelf op de bank liggen of zo...
Don't feed the trollquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ga eens bij jezelf op de bank liggen of zo...
Vorige week zeiden ze nog 5 dagen opdrachten, gister zeiden ze nog morgen wordt nog een zware dag.quote:
Ah jij bent de zoon van Jo, die met die flapoorkes?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
Niet die arrogante Gerard, stem op Joanna !!!![]()
![]()
ik wil andere mensen inspireren.................KIND je bent 20 met je dromen uitlaten komen......kind klaas vaak komt eraan voor je nu snaveltjes dicht en oogjes toe en ga maar snel naar mammie toequote:
Ik heb gister met een scriptje 30000 ( ja dertigduizend ) keer op Karim, Sharon en Gerard gestemd. Deze stonden hierna ook bovenaan. Maar Jo ging amper omlaag met die stemmen, en de percentages die ik bewogen hebben betekenen dat er echt miljoenen stemmen moeten zijn. Wat dus gelul is, maw de poll is ook fixed. Ik vermoed dat er factoren op staan, dus een stem op Jo telt 1.8 keer mee, een stem op gerard 0,8 etc, anders kan de uitkomst echt niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef R0T29 het volgende:
Die poll op de off. site is ook zo lek als een mandje... cookies weg en ik kan weer stemmen... iemand een klikbotje in de aanbieding?
joanna is gewoon de eindbaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Wow Joanna duidelijk 2 x populairder dan gerard. Joanna al 4000 stemmen. Wat een verschil Gerard pas 2000. Joanna is het meest populair HOE KAN DA?
loopt dat jong nu al zijn fluitje na?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah jij bent de zoon van Jo, die met die flapoorkes?
Nog x doen. stemmen stemmen stemmen 3000 xquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb gister met een scriptje 30000 ( ja dertigduizend ) keer op Karim, Sharon en Gerard gestemd. Deze stonden hierna ook bovenaan. Maar Jo ging amper omlaag met die stemmen, en de percentages die ik bewogen hebben betekenen dat er echt miljoenen stemmen moeten zijn. Wat dus gelul is, maw de poll is ook fixed. Ik vermoed dat er factoren op staan, dus een stem op Jo telt 1.8 keer mee, een stem op gerard 0,8 etc, anders kan de uitkomst echt niet.
Ik heb de PHP code voor je als je wilt.. En in de COS van gisteravond tussen 21:00 en 23:00 zitten screenshots van de polluitslag die ik toen gemanipuleerd heb. Daarna ging de poll offline :p
Die 30000 stemmen was ik 2 uur mee bezig :squote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nog x doen. stemmen stemmen stemmen 3000 x
Typisch dat daar al een kwartier niets is veranderd he?quote:
Yup heeeel Nederland. Als je Mamajo en Hummie als heel Nederland beschouwt wel....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
![]()
Yihaaa Nederland vind Joanna de beste
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar vraag niet hoe.![]()
[ link | afbeelding ]
Waarom denk je dat die site zo vaak offline is. Ze kunnen rotzooien wat ze willen geen mens die het dan zietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Typisch dat daar al een kwartier niets is veranderd he?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef suksan het volgende:
lijkt wel alsof ik thuis ben............lullen ookal zo lekker langs elkaar heen die JO en Flip
quote:
Ik hoop het niet, dan ligt Mo weer 2 dagen te janken...maakt eigenlijk niet uit, doet ze sowieso.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:25 schreef schizolientje het volgende:
ik hoop dat ze alle percentages geven aan de bewoners
Waarom is Gerard arrogant?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Yihaa die arrogante Gerard staat genomineerd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |