Ben het voor een groot deel met je eens maar is stoor me persoonlijk niet zo heel erg aan de streamlocks, behalve dan dat je er meestal maar een heel klein stukje van terug ziet terwijl het jusit vaak intressante momenten zijn ( zoals vlak na een exit )quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nu al ja...En als je de kijkcijfers ziet bereiken ze eerder het tegenovergestelde. Ik moet zeggen dat ik ook mn interesse verloren heb. Er gebeurd niks, en als er wat gebeurd, een SL. Zodat ik in de in elkaar geknipte daily zelf mag terugpuzzelen wat er echt gebeurd is. In ieder geval niet wat je in de daily ziet, dat moge duidelijk zijn...
Ik begin me af te vragen of ik zelf de eindstreep wel ga halen, mocht het programma dit wel doenErg jammer, want zo slecht is het niet. Hooguit extreem slecht gemanaged..
Ik vind het erger dat ze haar slaapkamergenootjes de kamer uit stuurt om volgeblaft te worden en dan weer terug mogen komen in hun liefdessappenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef tliciouz het volgende:
Mo heeft haar antwoord weer klaar hoor. Vind het erger dat ze zo neukt op tv.
Zeg nou niet het woord volblaffen haha. Krijg er telkens weer kippenvel van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat ze haar slaapkamergenootjes de kamer uit stuurt om volgeblaft te worden en dan weer terug mogen komen in hun liefdessappen
Ik vind Sharon de mooiste vrouw die er tussen zit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef suksan het volgende:
vind je het gek dat zij de enige is zonder relatie??? kijk eens goed naar haar
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Sharon de mooiste vrouw die er tussen zit.
denk dat jij dan die andere vrouwen nog nooit in beeld heb gehadquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind Sharon de mooiste vrouw die er tussen zit.
sorry voortaan zet ik hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg nou niet het woord volblaffen haha. Krijg er telkens weer kippenvel van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. onder een spoiler voor jou![]()
![]()
![]()
helemaal mee eens hij weet voor de helft niet war hij over lult, veel fouten in de live shows............echt een eikel......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |