quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef Urb het volgende:
Dennis heeft straks in de uitzending een videoboodschap voor alle bewoners:
" Sorry van de as van oma uit de tas, ik had ze gebruikt als kipkruiden maar ik heb er een paar flinke sigaren op gerookt en het is weer ongeveer evenvol gevuld nu.
"En de O de Kolonje van oma heb ik ook weer bijgevuld met wc-verfrisser dus alles is weer oke, de rest kan me aan m'n oud-ijzer-reet roesten. Ben blij da'k van je af ben, tabee barbie met je mallemoer! "![]()
....
Nouja we mogen wat dromen toch?
Gewoon tuin bestraten,... dan is er plek genoeg voor stoelen en BBQquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan iemand de daily opnemen? Tuinman komt zo hier.. ga dus de uitzending missen.
Nu ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Gewoon tuin bestraten,... dan is er plek genoeg voor stoelen en BBQ![]()
dit dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:16 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Gewoon tuin bestraten,... dan is er plek genoeg voor stoelen en BBQ![]()
Komt omdat steeds meer mensen caps beginnen te ontdekken,... rara politiepet hoe komt het toch dat er we zoveel topics hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:16 schreef superkokje het volgende:
das lekker zeg, kreeg gewoon de cos niet geopend
Ik hoor het wel wanneer er een FOK SST BBQ is,...quote:
wat heeft caps te maken met het openen van topicsquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Komt omdat steeds meer mensen caps beginnen te ontdekken,... rara politiepet hoe komt het toch dat er we zoveel topics hebben
bedoelde de nieuwe, was nog leeg, dus lijkt me niet de redenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Komt omdat steeds meer mensen caps beginnen te ontdekken,... rara politiepet hoe komt het toch dat er we zoveel topics hebben
allemaal op de rode bank zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef Candyfreak het volgende:
ik ben benieuwd wat ze straks moeten doen
Is ook geen redenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
bedoelde de nieuwe, was nog leeg, dus lijkt me niet de reden
Heb jij nu ook al een lijntje met die spin MamaJo !quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
De Fobiacs gaan winnen, de Screamers staan genomineerd en Jo krijgt een wildcard
Alleen Maik zit te er alquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu al omkleden?? En dan weer een kwartier stom op die bank zitten zeker, net als gisteren!
zou je denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
allemaal op de rode bank zitten
sorryquote:
quote:
Hij is toch niet overledenquote:sorry
heb ik moeite mee
vind dit walgelijk
iedereen heeft wel eens afscheid moeten nemen van iemand van wie hij heel veel houdt
Tofheid.quote:
nuchterquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Candyfreak het volgende:
Willem
Willem
12 april 2011 om 15:22
Mee eens Bianca en Olga, vooral aan de kleine dingen merk en zie je wel dat ze hem mist. Dat je niet de hele tijd over hem praat of jankt zoals Mo betekent niet dat je iemand niet mist. Ik ben juist blij dat ze niet zo is. Ik vond die drama Mo maar niks! Laura weet dat ze in een spel zitten en hem straks wel weer ziet. Ook Alex wil gewoon dat ze de finale gaat halen (wat niet gaat lukken maar :p). Zien elkaar hierna wel weer. Beetje nuchter zijn en relativeren kan geen kwaad!
Ja, hoor
Inderdaad. Ze is nu een egoļstisch lui krengquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Sonera het volgende:
Lau is nergens meer vies van... Nadat ze met Alex heeft gezoend!
Zie ze allebei liever nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef waterkant het volgende:
[..]
nuchter
zie veel liever laura dan emo
Tsja, MamaDjoon moet nog het een en ander regelen.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Kwaliteit het volgende:
idd te vroeg, www.spixtv.nl/live.php schakel ik wel optijd om
wel kut kwaliteit kwa beeld maarja, volgende week heb ik een nieuwe tv kaart!
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik vind het meevallen hoor. Zijn allang blij dat jij dit voor de streamers doet die niet naar de reguliere kunnen kijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:
Ik ook. Schroomt niet gij allen en volgt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben naar de buren voor een Daily uurtje.![]()
De uitzending van di 12 april - Fobiacs vs Screamers.
Nu al ja...quote:
quote:
Ow okequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
bol heeft familiebezoek daarom is ie niet online
Maar het is zo druk daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook. Schroomt niet gij allen en volgt.
Bolli ik mis je!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow okedankje. Leuk voor Bol, blij dat er niets aan de hand is.
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Maar het is zo druk daar![]()
Hier kan ik het tenminste nog volgen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben naar de buren voor een Daily uurtje.![]()
De uitzending van di 12 april - Fobiacs vs Screamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |