Als ik kan, ik heb nog niets gehoord.. Ze zouden proberen m'n rooster dusdanig aan te passen dat ik zaterdagmiddag evt weg kan en weg kan blijven tot zondagmiddag.. Geen garanties..quote:
Afwachten dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik kan, ik heb nog niets gehoord.. Ze zouden proberen m'n rooster dusdanig aan te passen dat ik zaterdagmiddag evt weg kan en weg kan blijven tot zondagmiddag.. Geen garanties..
Na dit nummer komt alleen nog een jingle en dan ben jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Diverse artiesten hebben een gebrek aan creativiteit.
Een greep in de marge bracht me tot 15 artiesten die "Hold on" een goede titel vonden.
Er zijn er meer maar dit is een selectie.
Van alles en nog wat.
Maar Hold on!
Dus ook U2?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Een greep in de marge bracht me tot 15 artiesten die "Hold on" een goede titel vonden.
Van alles en nog wat.
Maar Hold on!
Dat. Alleen werken is in mijn geval etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef rulerofdeath het volgende:
nog een paar minuutjes luisteren en dan weer werken
Draai je ook Di-rect, Angus & Julia Stone en Michael Bublé?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Van alles en nog wat.
Hold on!
Tof gedraaidquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef Neroje het volgende:
[..]
Na dit nummer komt alleen nog een jingle en dan ben jij
is eten jouw werk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. Alleen werken is in mijn geval eten
Was het dat maarquote:
Als je maar geen Volumia "Hou me vast" gaat draaienquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Van alles en nog wat.
Hold on!
Ben ik benieuwd welke dat is....quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:09 schreef Zokunen het volgende:
De volgende paste nergens tussen, dus die start ik gewoon in na deze
Hoe zit dat nou, kunnen wij het topic ook centraal zetten of moet een modje dat elke keer doen?quote:
ik had vorige week een uurtje crazy, dat was ook best grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Zokunen het volgende:
Zo een uurtje Hold on
Van alles en nog wat.
Hold on!
WT!quote:
Pizza's kunnen niet allemaal tegelijk de oven inquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
WT!![]()
Hoe komt het, dat je nog niet kan eten?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel me een beetje minder, heb al dagen last van paniekaanvallen en soms lijken de muren op me af te komen. Ik moest gisteren huilen omdat ik een dode vlieg zagZoveel emotie en alles dat ik jarenlang heb opgekropt. Het lijkt alsof het er nu uit komt. Wil iemand met mij daten?
Groetjes ik ga even huilen.
Je weet me te vinden, liefste Patje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel me een beetje minder, heb al dagen last van paniekaanvallen en soms lijken de muren op me af te komen. Ik moest gisteren huilen omdat ik een dode vlieg zagZoveel emotie en alles dat ik jarenlang heb opgekropt. Het lijkt alsof het er nu uit komt. Wil iemand met mij daten?
WBquote:
Hebben jullie niet zo'n handig pizza ding dat je 3 pizza's tegelijk de oven in kan schuivenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pizza's kunnen niet allemaal tegelijk de oven inEn ik ben nog niet aan de beurt en ik heb honger als een paard.
You all may pity me
Komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
Weten we ook meteen hoe jij aan je dikke tieten bent gekomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zo'n handig pizza ding dat je 3 pizza's tegelijk de oven in kan schuiven
Gemeenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Melting het volgende:
Zie je dat Samzz.... sharr heeft je pizza!
Dan worden ze niet zo lekker als wanneer ze alleen in de oven liggen en de hittebron er goed bij kan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zo'n handig pizza ding dat je 3 pizza's tegelijk de oven in kan schuiven
Ik eet echt niet vaak pizza hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weten we ook meteen hoe jij aan je dikke tieten bent gekomen
Niet mijn tekst pikken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
Klaar met eten posts?
Straks komt Murp weer.
Wat ga je draaien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin heb in vanavond?![]()
Nee vertelquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin heb in vanavond?![]()
Misschien moet jij maar helemaal niks zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jij het niet zegt, dan zeg ik het
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Deze keer was het ten minste relevant. Of wil je zeggen dat er nu weer over pizza op de radio wordt gepraat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar helemaal niks zeggen.
doe eens lievquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
quote:
Strakjes luisterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan, vooral niet luisteren
Dat is gewoon een feitquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
WT!![]()
Hoe komt het, dat je nog niet kan eten?
Geen music only show van jou?quote:
Bring it on bitchquote:
JA DVquote:
Ik vind dat constante liev doen eigenlijk maar stom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ! Het is nu wel eens klaar met dat stomme gedoe...
Liev doen
Wat heeft men hier eigenlijk tegen DV (Dromenvangertje?)quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JA DV
EN VANAF NU STOPPEN WE MET NAATJE BASHEN
en gaan we verder met dv afzeiken
1-0 voor mij
Maar we kunnen het wel leuk houdenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat constante liev doen eigenlijk maar stom.
liev doen is zoveel beter dan bashen of hatenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even je ouders bellen dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als mijn laptop ingenomen is, dan kan ik niet met de mic op onzin radio...
Oh maar dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik bash niemand, en ik sla vriendelijk
Precies, gewoon opflikkeren met dat kusjekroel-gezeik SC gedoe hier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom dan!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik bash niemand, en ik sla vriendelijk
DV is liefquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JA DV
EN VANAF NU STOPPEN WE MET NAATJE BASHEN
en gaan we verder met dv afzeiken
1-0 voor mij
Ik zwijg over DVquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft men hier eigenlijk tegen DV (Dromenvangertje?)
Volgens mij gebeurt dat hier ook gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar we kunnen het wel leuk houden![]()
Nee, jij gaat mij dat in geuren en kleuren vertellenquote:
Huppelmuts vindt haar kut verder geloof ik niemand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdag danquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij gaat mij dat in geuren en kleuren vertellen
Sorryquote:
Niet altijd hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat hier ook gewoon.
Jep even de muziekjes naar 'boven sturen' en dan ben ik klaar voor vanaafquote:
Het is een aandachtshoer en ze is irritant enzo, maar ze is wel lief hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een aandachtshoer en ze is irritant enzo, maar ze is wel lief hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huppelmuts vindt haar kut verder geloof ik niemand.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is een aandachtshoer en ze is irritant enzo, maar ze is wel lief hoor
afgesproken werk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Afgesproken op msn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met dat meisje hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet![]()
Spreek ff lekker voor jezelf
Tof! succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jep even de muziekjes naar 'boven sturen' en dan ben ik klaar voor vanaaf
Tweelingzielen in ONZ-Radio jeweetzquote:
En jij bent fucking lelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En jij kan niet spellenquote:
Not as far as i knowquote:
quote:
Je moet gewoon niet voor mij spreken!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met dat meisje hoor
Kun je ook boven gaan staan gezien het leeftijdsverschil van 20 jaar of zo.....
wat zij zegtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij kan niet spellen
Zo en nou optiefen en lief doen
Wat is er fout aan; ''En jij bent fucking lelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij kan niet spellen
Zo en nou optiefen en lief doen
Nee, nu komen er babiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef Snuf. het volgende:
Faye en Naat jullie hebben het toch wel veilig gedaan?
Dat zijn haar eigen woorden achterlijke. Met je grote pleurisbek meteenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
[..]
Je moet gewoon niet voor mij spreken!!
Jij weet overduidelijk niet wat ik van DV vind dus gewoon je bek houden. Smerig stokertje
Al 2 keer een zin zonder spelfoutenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat is er fout aan; ''En jij bent fucking lelijk'' ?
Jij typt het tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn haar eigen woorden achterlijke. Met je grote pleurisbek meteen
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet zo'n grote smoel open te trekken, trut.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij typt het toch![]()
Sorry hoor maar DV kennende ga ik dat weer op half FOK! terugvinden. Dus gewoon niet doen.
Ik spreek je graag aan op een toon die jij begrijpt. Halve tammequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet zo'n grote smoel open te trekken, trut.
luister je wel straks ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen liefde hier.. dus toedels
Missie geslaagd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen liefde hier.. dus toedels
krijg ooraidsquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef utopie het volgende:
Al die vooroordelen over DV, terwijl je haar niet eens kentKrijg een ernstige ziekte ofzo
Zo praat je maar tegen je kutkoter maar niet tegen mij. Enige dat ik stelde was dat jullie elkaar niet zo lagen, en dat lijkt me een understatementquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik spreek je graag aan op een toon die jij begrijpt. Halve tamme
Nou nou nouquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef utopie het volgende:
Al die vooroordelen over DV, terwijl je haar niet eens kentKrijg een ernstige ziekte ofzo
Ik heb inmiddels al 1000x verteld dat ik GEEN probleem heb met haar, zelfs haar badkamershows waren leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo praat je maar tegen je kutkoter maar niet tegen mij. Enige dat ik stelde was dat jullie elkaar niet zo lagen, en dat lijkt me een understatement.
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
centraal zetten was de doodsteek van onzin radio, ik wist het
Maar hij moet dat toch echt om de zoveel topics roepenquote:
en anderen bashen weer om de 5 topics op zijn stem. Zo heeft iedereen zijn problemen, hequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij moet dat toch echt om de zoveel topics roepen
inderdaad, want het is zo. fetish van mij om te roepen als er topics centraal worden gezet, dat dat dan een doodsteek betekent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij moet dat toch echt om de zoveel topics roepen
idd, alleen maar gebash sinds het centraal staat, heel treurigquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
centraal zetten was de doodsteek van onzin radio, ik wist het
Kliekjes daaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, alleen maar gebash sinds het centraal staat, heel treurig
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Snakey het volgende:
Does lief tegen elkaar. Anders ga ik er met de botte bijl doorheen.
Vooral die gewoonfaye en naatje even in de gaten houden. Beetje roddels en negatieve dingen over DV de wereld in schoppenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Snakey het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Snakey het volgende:
Dat heb ik al vanaf dag 1 dat hij draaide gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en anderen bashen weer om de 5 topics op zijn stem. Zo heeft iedereen zijn problemen, he
Ja, ik ook. Niet meer doen dus, stoute faye en stoute naatje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Vooral die gewoonfaye en naatje even in de gaten houden. Beetje roddels en negatieve dingen over DV de wereld in schoppenik walg van zulke mensen
__
anders lees je ff terug en zie je dat mash en koelkast erover begonnen kontkruimel dat je bentquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Vooral die gewoonfaye en naatje even in de gaten houden. Beetje roddels en negatieve dingen over DV de wereld in schoppenik walg van zulke mensen
__
Stokstaart en ik doen altijd zo tegen elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Snakey het volgende:
Anders kruip jij ff terug je holletje in, achterlijke halvequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef Viro het volgende:
[..]
anders lees je ff terug en zie je dat mash en koelkast erover begonnen kontkruimel dat je bent
Nog dieperquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Anders kruip jij ff terug je holletje in, achterlijke halve
Sinds 2003.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds de antonio banderas UI, die heb je al zolang. zou je niet meer herkennen als je 't zou veranderen
Mij achterlijk noemen terwijl je heel makkelijk terug kan lezen en zien wie het vandaag was die erover moest beginnen, ga je vaders ezel ff pijpen als je toch achterlijk wil overkomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Anders kruip jij ff terug je holletje in, achterlijke halve
Niet leuk maar wel ff nodig denk ik :Squote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Snakey het volgende:
Echt kappen nu, ik ban gewoon iedereen die een rotopmerking maakt. Heel simpel.
Het ging juist zo goed de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stokstaart en ik doen altijd zo tegen elkaar.
En sorry hoor maar dat constante kusjekroel gedoe is ook niks.
zie je welquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ging juist zo goed de laatste tijd![]()
Iets is anders, of het echt komt door dat centraal zetten van het topic?
ff quoten voor nageslachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Mij achterlijk noemen terwijl je heel makkelijk terug kan lezen en zien wie het vandaag was die erover moest beginnen, ga je vaders ezel ff pijpen als je toch achterlijk wil overkomen
kun je niet vaker langskomen om iedereen weer bij het verstand te roepen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Snakey het volgende:
Echt kappen nu, ik ban gewoon iedereen die een rotopmerking maakt. Heel simpel.
Laatste waarschuwing, vanaf hier waarschuw ik niet meer, dan zie je het wel aan je postrechten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Mij achterlijk noemen terwijl je heel makkelijk terug kan lezen en zien wie het vandaag was die erover moest beginnen, ga je vaders ezel ff pijpen als je toch achterlijk wil overkomen
Draakjequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
Is er niemand zo? Dan zet ik Draakje van 19-20 in.
Symph toch meestalquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
sry maar ik haat het als mensen leugens gaan vertellen. Moest het ff recht trekken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, vanaf hier waarschuw ik niet meer, dan zie je het wel aan je postrechten.
Ik wil wel 30 minuutjes maar misschien moet ik eten voor 19;30quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
Eens met LoLa, ik moet me nog verdiepen in VDJ, en heb geen dingen die mensen kunnen verzoeken anyway, ik heb beperkte opslag aan muziekquote:
Als het de sfeer in een topic verziekt is het gewoon niet leuk. Voor niemand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stokstaart en ik doen altijd zo tegen elkaar.
En sorry hoor maar dat constante kusjekroel gedoe is ook niks.
sym is eten dus denk het nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kweenie, ik kom net pas dit topic binnen. Heb geen DMs
Dit iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
Symph is gewoon de nieuwe draakje, hij heeft alles
Maar ik mis ons ochtendritueelquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ging juist zo goed de laatste tijd![]()
Iets is anders, of het echt komt door dat centraal zetten van het topic?
En dat geldt ook voor het kusjekroelgedoe!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als het de sfeer in een topic verziekt is het gewoon niet leuk. Voor niemand.
Hij draait anders geen hakkuhquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit idd
+ een rap groeiende collectie door alles wat iedereen hem stuurt
Dat overdreven geknuffel neigt soms ook het incestueuzequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik mis ons ochtendritueel
[..]
En dat geldt ook voor het kusjekroelgedoe!
Hoeft ook niet. Gisteren jazz/soul was ook wel lekkerquote:
Dat vind ik wel gaaf, gewoon verder waar we gebleven zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
hey mijn verzoekje van vanmiddag staat er nog in
Ja dan lees ik liever een bashtopic dan een ik-kruip-in-je-kont-want-ik-heb-geen-leven-en-moet-iedereen-die-hier-post-doodgooien-met-kus-en-zwaai-smileysquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat overdreven geknuffel neigt soms ook het incestueuze
Hij draait ook geen dance. Dus heeft hij niet allesquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gisteren jazz/soul was ook wel lekker
Niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij draait ook geen dance. Dus heeft hij niet alles
Bieber al voorbij gekomen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet?
Hij draaide laatst zelfs Miley Cyrus en Britney Spears
quote:
Houden zoquote:
Goede klachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef ToT het volgende:
Black horse and the cherry tree van Kt Tunstall staat niet in draakje!
was er dan 1?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer komt er weer een gouda onzin radio meet?
Polder internet, gotta love itquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg nu helemaal geen verbinding meer. Timed out!
Goed plan was echt tof! Over een tijdje welquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer komt er weer een gouda onzin radio meet?
Lama wil draaien? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goed plan was echt tof! Over een tijdje wel
BTW lama wil ook gaan draaien binnenkort
Ik denk dat ie het niet kan handelen als ie hier zit om samen uitzending te maken zit ie alleen maar chips te etenquote:
Er wordt vanaf hier uitgezonden, er is hier niets loos (ik pak de stream via de server) dus dan is er wat dat betreft niets aan de hand en ligt het aan julliequote:
De rest doet het allemaal goed, dus het ligt aan de verbinding van draakje naar ons denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt vanaf hier uitgezonden, er is hier niets loos (ik pak de stream via de server) dus dan is er wat dat betreft niets aan de hand en ligt het aan jullie
http://94.23.19.48:80/quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef ToT het volgende:
"De server op 94.23.19.48 doet er te lang over om te antwoorden."
Graag die gebruiken dank u. Die andere verandert namelijk steeds.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/tunein/
letterlijk bovenstaande invoeren in vlc en problem solved
Een FA zelfs. Zo'n enge donkerblauwequote:
Ja, datquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een FA zelfs. Zo'n enge donkerblauwe
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan dit nummer voor het eerst horen op de autoradio terwijl je je buurjochie van 5 in de auto hebt zitten
Dat is beter dan dat je je zoon hoort mee zingen op baby baby van justin bieberquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan dit nummer voor het eerst horen op de autoradio terwijl je je buurjochie van 5 in de auto hebt zitten
Mijn buurvrouw kon het niet zo waarderenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat je je zoon hoort mee zingen op baby baby van justin bieber
Ik hoorde 'm van de week voor het eerstquote:
Het is stiekem ook wel grappig.. maar niet tof als je op die leeftijd het al kan na zingenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw kon het niet zo waarderen![]()
Haar zoon vond het een nogal geniaal nummer geloof ik
I know maar ik past wel bij de rest van de aanvragenquote:
Dit is echt een gruwelijke verkrachtingquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know maar ik past wel bij de rest van de aanvragen
Ik vind hem wel lekker klinken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is echt een gruwelijke verkrachting
Dat is de goedequote:
Gelukkig? Jammerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker klinken.
Gelukkig maar dat smaken verschillen he
Me eens. Deze cover is echt een anale vernedering van het origineel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de goedeEn dan niet de trance, dance, flance versie, maar de gewone.
je vorige UI vond ik ook wel leukquote:
Die rode van jou was ook puik maar die ben je verloren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je vorige UI vond ik ook wel leuk
nee ben niet vrolijk genoeg de laatste tijd.. dus dan gewoon groenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die rode van jou was ook puik maar die ben je verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |