Maduroquote:Op donderdag 14 april 2011 01:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat te denken van spelers zoals Cheik Tiote? Mijn inziens is het een stapje hoger dan een Anita of een Lindgren. Het is teveel middelmaat.
Wat je bij Ajax dit seizoen ook vaak miste was de overgang van verdediging naar middenveld en aanval. Het liep allemaal voor geen meter.
Die zal zijn PL salaris niet inruilen om naar Amsterdam te komen, trouwens best een revelatie in de PL wat ik niet had verwacht. Enfin, een type speler als Tiote is Enoh om maar even flauw te doen. Ik zou ook graag een Davids, Van Bommel, De Jong of Keane-achtige speler bij Ajax zien, maar die zijn moeilijk te vinden. Wat vind jij dan van het middenveld van Chelsea; Ramires en Essien en zo?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat te denken van spelers zoals Cheik Tiote? Mijn inziens is het een stapje hoger dan een Anita of een Lindgren. Het is teveel middelmaat.
Wat je bij Ajax dit seizoen ook vaak miste was de overgang van verdediging naar middenveld en aanval. Het liep allemaal voor geen meter.
Anita gaat verder komen, Bonevacia en Lodeiro hebben ook talent. De Zeeuw is wel een gehaaide speler, relatief veel ervaring ook. Dat ontbreekt er bij een hoop jongens bij Ajax.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is in principe na Eriksen wel de meest getalenteerde middenvelder denk ik.
Defour tikt de 1.90m af jaquote:Op donderdag 14 april 2011 02:03 schreef ValHallen het volgende:
Biglia misschien? Al is dat ook een dwerg..
Of weer proberen om Defour naar Amsterdam te halen
Ja, maar je kunt niet zeggen dat hij een slechte middenvelder is.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Ramires, wat is die mátig aan de bal zeg.
Nee, hij past perfect in een ruit op het middenveld. Deed het bij Benfica bij vlagen geweldig, is bij Chelsea in een gemankeerd elftal terechtgekomen.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt niet zeggen dat hij een slechte middenvelder is.
Bron?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:11 schreef DeNummer10 het volgende:
Overigens speelt Van Rhijn volgend jaar bij Utrecht. I.t.t. Ottenhof die eerder al voor Twente heeft getekend, is Van Rhijn wél een heel behoorlijk talent. Ajax laat 'm vrij snel lopen.
Ramires is trouwens echt een middenvelder naar mijn hart. De dynamiek spat er vanaf.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:07 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, hij past perfect in een ruit op het middenveld. Deed het bij Benfica bij vlagen geweldig, is bij Chelsea in een gemankeerd elftal terechtgekomen.
Die branden wel altijd snel op, kijk ook naar Lampard. Kost natuurlijk ook waanzinnig veel energie, om het hele veld te bestrijken. Laat de bal wat meer het werk doen denk ik dan.quote:
En daarom moeten wij een jonge versie zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 02:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die branden wel altijd snel op, kijk ook naar Lampard. Kost natuurlijk ook waanzinnig veel energie, om het hele veld te bestrijken. Laat de bal wat meer het werk doen denk ik dan.
Daar hebben ze wel wat aan, momenteel mist de aansluiting regelmatig. De Zeeuw is wel een speler die dat kan, maar hij is zijn basisplaats momenteel verloren.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef DeNummer10 het volgende:
Een box-to-box middenvelder heeft Ajax niks aan hoor. Dat is wat voor op een 4 mans middenveld.
Overigens heb je met De Zeeuw al zo'n type speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |