Oké.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, maar bij een benefietduel maak je er iets leuks van .. 3-3, 4-4 .. trucjes, leuke combinaties etc.
Maakt mij voor de rest niet uit hoor, maar zo zou het wel horen
Klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef peaceman het volgende:
Die jonge jongens willen allemaal aan Frank laten zien dat ze het niveau aankunnen en de wisselspelers ook. Zo gek is het dus niet dat het een wedstrijd als deze werd.
Waar heb jij gelezen dat 'het zo hoort' ?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, maar bij een benefietduel maak je er iets leuks van .. 3-3, 4-4 .. trucjes, leuke combinaties etc.
Ik heb wel eens benefietwedstrijden gezien ..quote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen dat 'het zo hoort' ?
Kappen met die bullshit Sherlock
En?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb wel eens benefietwedstrijden gezien ..
Oh, wij nog nooit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb wel eens benefietwedstrijden gezien ..
Staat er niet hoor, dus leg eens uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
www.benefietwedstrijden.nl .. daar staat uitgelegd hoe je zo'n wedstrijd moet spelen.
Gelijkspelen zouden we alleen tegen Twente moeten doen als we daar PSV de landstitel mee kunnen ontnemenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Eh nee, niemand behalve Ajax wordt in de Arena kampioen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gelijkspelen zouden we alleen tegen Twente moeten doen als we daar PSV de landstitel mee kunnen ontnemen(mits we zelf niet meer in de race zijn natuurlijk)
Dan zouden we ook bekend staan om onze fysieke kracht op het middenveld.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als Ajax in de J-unit uitkwam hadden we al 5 sterren gek.
Hij is geen vervelende jongen. Wat mij betreft mag hij blijven en gaan ze intensief werken aan zijn balbehandeling en passing.quote:
Hij heeft ze heel vriendschappelijk duidelijk gemaakt dat ze zich in moesten houden.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Moest wel lachen om de eerst paar acties van Enoh vandaag.Volgens mij is iemand hem vergeten te vertellen dat het vriendschappelijk was.
Zal nooit op niveau komen. Houd hem maar gewoon erbij als gekooide tijger.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is geen vervelende jongen. Wat mij betreft mag hij blijven en gaan ze intensief werken aan zijn balbehandeling en passing.
De Zeeuw > Anitaquote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zal nooit op niveau komen. Houd hem maar gewoon erbij als gekooide tijger.
Verder Anita > Enoh.
Mja, maar ik denk dat je tijdens knok wedstrijden beter een Enoh er bij kunt hebben. Tijdens 'voetballende' wedstrijden beter een Anita. (maar het liefst ben ik ze beide kwijtquote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zal nooit op niveau komen. Houd hem maar gewoon erbij als gekooide tijger.
Verder Anita > Enoh.
Ja, dat klopt. Maar De Zeeuw moet gewoon een zomer lang uitrusten. Dan is hij wel een van de beste middenvelders van de competitie.quote:
Yup. Maar ik denk dat hij nu wel weer in de basis kan startenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar De Zeeuw moet gewoon een zomer lang uitrusten. Dan is hij wel een van de beste middenvelders van de competitie.
De vraag is wat je dan met De Jong moet doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yup. Maar ik denk dat hij nu wel weer in de basis kan starten
De Zeeuw ipv enoh/anita, daar dacht ik aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
De vraag is wat je dan met De Jong moet doen.
Dat kan denk ik niet. Dan heb je in een 4-3-3 systeem drie 'aanvallende' middenvelders.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De Zeeuw ipv enoh/anita, daar dacht ik aan.
Neuh, hij is in principe dynamisch genoeg voor 4-3-3.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:16 schreef DeNummer10 het volgende:
De Zeeuw. Niet geschikt voor 433, en laat dat inmiddels al heel lang zien. Langer dan zijn schijnsuccesje van vorig seizoen duurde.
Maar heeft altijd een aanname teveel nodig, slordig in de passing, beheerst het 1x raken niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, hij is in principe dynamisch genoeg voor 4-3-3.
Hij is geen Iniesta inderdaad, maar om nu aankopen te gaan doen voor het middenveld lijkt mij een tikkeltje overdreven. Eerst een echt goede linksbuiten en centrumspits binnenhalen wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar heeft altijd een aanname teveel nodig, slordig in de passing, beheerst het 1x raken niet.
Ik zou anders een opbouwende verdedigende middenvelder geen overbodige luxe vinden.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is geen Iniesta inderdaad, maar om nu aankopen te gaan doen voor het middenveld lijkt mij een tikkeltje overdreven. Eerst een echt goede linksbuiten en centrumspits binnenhalen wat mij betreft.
Pranjic?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zou anders een opbouwende verdedigende middenvelder geen overbodige luxe vinden.
Nah, heb er liever een beer staan. Pranjic is ook wat 'te zwakjes'. Ik heb sowieso liever wat meer fysieke kerels bij Ajax.quote:
Tja, ik zie je punt wel. Maar we krijgen Jan Arie volgend jaar terug en verder hebben we nog Anita, De Zeeuw, De Jong, Enoh, Lindgren en Bonevacia voor in principe twee posities! Eriksen, Lodeiro en Aissati zie ik dan als kandidaten voor nummer '10'.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zou anders een opbouwende verdedigende middenvelder geen overbodige luxe vinden.
Een krachtpatser die ook echt kan voetballen is zeldzaam. Dan heb je het eigenlijk al automatisch over wereldtop.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nah, heb er liever een beer staan. Pranjic is ook wat 'te zwakjes'. Ik heb sowieso liever wat meer fysieke kerels bij Ajax.
Pranjic en Sulejmani waren geweldig.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een krachtpatser die ook echt kan voetballen zijn zeldzaam. Dan heb je het eigenlijk al automatisch over wereldtop.
Zijn geen verdedigende middenvelders. Ik denk dat S_E doelt op een type Vieira.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Pranjic en Sulejmani waren geweldig.
Ik opteer ook niet voor aankopen, geef enkel de minpunten van De Zeeuw aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is geen Iniesta inderdaad, maar om nu aankopen te gaan doen voor het middenveld lijkt mij een tikkeltje overdreven. Eerst een echt goede linksbuiten en centrumspits binnenhalen wat mij betreft.
Hij is in principe na Eriksen wel de meest getalenteerde middenvelder denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:51 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik opteer ook niet voor aankopen, geef enkel de minpunten van De Zeeuw aan.
Bij Bayern speelt hij toch verdedigende mid. ?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn geen verdedigende middenvelders. Ik denk dat S_E doelt op een type Vieira.
Soms. Maar voornamelijk linksback of links op het middenveld. Sowieso is het een beetje een 12e/13e man die absoluut niet overtuigt op dat niveau. Wat niet wil zeggen dat hij geen versterking kan vormen voor Ajax.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij Bayern speelt hij toch verdedigende mid. ?
Wat te denken van spelers zoals Cheik Tiote? Mijn inziens is het een stapje hoger dan een Anita of een Lindgren. Het is teveel middelmaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn geen verdedigende middenvelders. Ik denk dat S_E doelt op een type Vieira.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |