Die worden denk ik niet opgesteld. Eneh, wie gaat er nou naar Ajax kijken als er Tottenham-Real is en Schalke - Interquote:Op woensdag 13 april 2011 18:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vertonghen en Sulejmani zitten ook bij de selectie.
Ik ga naar Inter kijken inderdaad, zap wel even langsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die worden denk ik niet opgesteld. Eneh, wie gaat er nou naar Ajax kijken als er Tottenham-Real is en Schalke - Inter
Kut, dat is er ook nogquote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die worden denk ik niet opgesteld. Eneh, wie gaat er nou naar Ajax kijken als er Tottenham-Real is en Schalke - Inter
Grappig man.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik verwacht vanavond een tsunami aan doelpunten.
Prima opstelling tochquote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax:
Verhoeven; Kappelhof, Van Rhijn, Vertonghen, Boilesen; Enoh, De Zeeuw, Lodeiro; Sulejmani, Cvitanich, Özbiliz.
Toch nog best wat A-spelers
Maakt me niks uit wat ze doen.quote:
Als ze zich fit voelen, waarom niet? Sowieso gaan de teams niet vol uit met overtredingen tijdens zo'n benefietwedstrijd, dus veel kans op blessures is er niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft hij mensen van de A-selectie opgesteld, straks krijgen ze een blessure
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
Terwijl hij alle tijd had ook gewoon een meter naast
Zeker maar toch goed om te zien dat Cvita een beetje leert afmaken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef BobW het volgende:
Kregen we in de Eredivisie maar zoveel ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |