En waar komt dat streepje dan vandaan?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees dan marktplaats.![]()
Trust Marktplaats!![]()
Van je toetsenbord, gok ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En waar komt dat streepje dan vandaan?!
Promotie van Kut22.quote:
Je haalt het slechtste/beste in me naar bovenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, en hij koos mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo. Sawyer wordt echt awesome, als eerste uit de mand en dan gewoon denken "What's the big deal?" en dan weer lekker naar z'n boobies terugkruipen.
. Beste uit het stel.
Maar gilt wel het hardste als ik hem oppak.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo. Sawyer wordt echt awesome, als eerste uit de mand en dan gewoon denken "What's the big deal?" en dan weer lekker naar z'n boobies terugkruipen.
. Beste uit het stel.
Tom(bo) Sawyerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, en hij koos mij![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je haalt het slechtste/beste in me naar boven.
Ja, dat is kittens voor "LEAVE ME BE WOMAN!"quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar gilt wel het hardste als ik hem oppak.
Ow, was het dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is kittens voor "LEAVE ME BE WOMAN!"
Gillende kittens met een eigen wil!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij vast nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:
Hij heeft haar echt uitgezocht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Meant to be! Ik geloof niet in toeval!
Hier is het ook prachtig, ja. Ik ga weer verder met de badkamer poetsen (quote:Op woensdag 13 april 2011 09:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hai
De zon schijnt hier uitbundignu de temperatuur weer omhoog.
Ik las badmatquote:Op woensdag 13 april 2011 10:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier is het ook prachtig, ja. Ik ga weer verder met de badkamer poetsen (). Kan het maar beter nu gedaan hebben en dan vanmiddag lekker met de e-reader in de hangmat gaan liggen
Ik moest lachen vannacht toen ik het lasquote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
HALLOOOOO! IK KAN DER NIET IN! HALLOOOOOOO?![]()
Slapen![]()
Goeeeedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1quote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeeeedhij wordt zondag 1! (Ik had in een ander topic op dinsdag 'over een week' gezegd maar ik was vergeten dat t al dinsdag was
helder he!)
Hij is heel vrolijk altijd en alle honden uit de buurt zijn dol op 'm.
Ja he! Hij is nog steeds klein van stuk natuurlijk, maar vergeleken met hoe klein hij eerst was is 'ie echt heel erg gegroeid.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
Och kijk nou toch, wat een wijs snoetjeen wat is hij groot geworden!
Ja hij is echt gegroeid en dat vachtje vooralquote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja he! Hij is nog steeds klein van stuk natuurlijk, maar vergeleken met hoe klein hij eerst was is 'ie echt heel erg gegroeid.
Hij is ook al 2x geplukt maar dat vindt ie niet helemaal jofel geloof ik. Maar dan krijgt ie een buffelpeesje is het zo weer vergeten.
Ja hij is ook heel slimquote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hij is echt gegroeid en dat vachtje vooralEn plukken is ook niet alles, gelijkt heeft ie
![]()
Hij kijkt echt enorm wijs
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hij is ook heel slimhij is niet makkelijk voor de gek te houden. Soms wel lastig
.
Das toch een mooi complimentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |