Ik ben benieuwd naar jouw HDD...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
TVPics van Etcie met een panty en hakken.
Volgende week is ook goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Die komen sowieso vanavond niet meeren ook niet deze week
Die is grotendeels leeg. Erg veel foto's van Etcie zijn er niet.quote:
Verrassend antwoord...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is grotendeels leeg. Erg veel foto's van Etcie zijn er niet.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
TVPics van Etcie met een panty en hakken.
Trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even een paar uur maffen. Straks weer nachtdienst.
Oh jawel hoor. Maar ze staan gewoon niet onlinequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is grotendeels leeg. Erg veel foto's van Etcie zijn er niet.
Ik ben ook een expert in digitale anonimiteit. Trouwen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar ze staan gewoon niet online
En dan Mr. Etcie in de steek latenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben ook een expert in digitale anonimiteit. Trouwen?
eerst de bruiloft van je zusquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan Mr. Etcie in de steek latenNee
en daarna nog heel veel andere leuke plannenquote:
Ik zie ervan af, mijn fout...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan Mr. Etcie in de steek latenNee
Ik blijf mijn best doen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
Elke keer als ik zelf post krijg ik die update-melding en elke keer denk ik weer: 'Leuk! Een update, wie zou er gepost hebben?' en elke keer weer een beetje teleurgesteld.
Irritant hequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
Elke keer als ik zelf post krijg ik die update-melding en elke keer denk ik weer: 'Leuk! Een update, wie zou er gepost hebben?' en elke keer weer een beetje teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is ook wel slim. Meestal lees ik bij terwijl ik nog half dingen aan het doen ben (tas uitpakken, drinken inschenken, mail lezen, etc) en dan denk ik er niet aan. Maar goeie tip voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Irritant he
En als ik wil reageren op dingen quote ik ze alvastmoet je alleen niet vergeten dat je iets onder je copy hebt hangen en er per ongeluk overheen kopieert
sarcasme?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeh, da's irritant. Dat hou ik ongeveer een dag vol, daarna ga ik me eraan ergeren.
Wat doe je me aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb net een stomme fout gemaakt. Ik ben boodschappen gaan doen en had nog geen toetje gehad. Daarom zit ik nu met een bak B&J cookie dough....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat doe je me aanIARL laatst ook al, jullie brengen me op slechte ideeën!
B&J cookie dough is zo lekker
quote:Och, het schietoreske Alphen: Waar de Prijzenknaller vandaag toch nog dicht was en waar je niet dood gevonden wilt worden...
Wie heeft het nu nog over de allochtone jeugd daar die de buschauffeurs bedreigden en waar Geert het leger op af wilde sturen?
Nu kwam afgelopen weekend het A-Team opdraven in camouflage broek, heeft die pannenkoek van een Tristan Geert niet begrepen.
'In het centrum', had Geert gezegd.
Maar ja, door dat geknal op de schietbaan had autochtoon (Geert was trots op hem en Rita Verdonk ook, zij zelfs op heel Nederland) Tristan een gehoorbeschadiging opgelopen en dat dus niet goed verstaan. Die had 'winkelcentrum' verstaan, waardoor 'ie a la Rambo ging kijken of de Appie Heijn nog voetbalplaatjes had.
Toen 'ie eindelijk door had dat 'ie op de verkeerde plek stond, wilde 'ie niet onverrichterzake als loser naar huis gaan en toen heeft 'ie wat salvo's afgevuurd. Gewoon, losjes uit de heupen, lekker nonchalant. Iets te nonchalant, want uiteindelijk knalde 'ie zichzelf ook per ongeluk neer.
De kogels kwamen dus van rechts, net als het verkeer, waarbij je rechts niet mag inhalen...
Niks dramatisch, maar wel goed dat we zijn geweest. Jair heeft nu een pufjesapparaat en neusdruppels. Hopelijk een goede nachtrust! We zijn net 15 minuten thuis, ik ga gelijk tukkenquote:
De HAP?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Bezoekje huisartsenpost. Hoestje van Jair is nu een flinke hoest, kortademigheid en een hangend kind, meer dan drie uur slaap en het was niet genoeg. Dus maar naar de HAP.
Slaap lekker! Hopelijk krijgt Jair vannacht ook weer genoeg lucht om goed te slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks dramatisch, maar wel goed dat we zijn geweest. Jair heeft nu een pufjesapparaat en neusdruppels. Hopelijk een goede nachtrust! We zijn net 15 minuten thuis, ik ga gelijk tukken
quote:
En dan, met een likje verf, is het straks ineens je nieuwe slaapkamerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb morgenmiddag vrij geregeld om verder te schilderen in het huis. Vanavond alles geschuurd in de slaapkamer en vetvrij gemaakt. Heb nu al zin in morgen.
Ik besef het nog niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan, met een likje verf, is het straks ineens je nieuwe slaapkamer
Nu al!?quote:
Ik denk dus zij gaat weg?quote:
Je hebt onze rekensom gezien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef iamredleader het volgende:
Hoi
Makelaar gesproken, tegenbod verkopers aangehoord, duidelijk gemaakt wat de aannemer had verteld en de bal ligt (weer) bij hun. Ben niet hoger gegaan, ze komen eerst maar significant omlaag
Lijkt er niet op.quote:
Mogguhquote:
Nee, geen nieuws.quote:
Dat was mijn volgende vraag.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:50 schreef lubje25 het volgende:
ah geen nieuws dus,
Met mij gaat het goed mocht het je interesseren
quote:Op woensdag 13 april 2011 06:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik de schatting van de aannemer als drukmiddel op de prijs
Vast wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 06:09 schreef iamredleader het volgende:
Tevens goedemorgen. Redelijk goede nacht, ben er maar twee keer kort uitgeweest. Zometeen kijken of Jair zich goed genoeg voelt om naar het kdv te gaan
wat zijn er toch een hoop domme mensenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Die dreigtwitteraar uit Rotterdam krijgt nog minimaal 14 dagen vakantie op kosten van het rijk. Zal die voortaan wel gaan nadenken wat hij op het internet gooit?
Nope, vertrouw het toch niet helemaal. Vandaag dus wisselshifts, ik ben nu op werk en ga rond 12 naar huis. Tinuviel werkt de middag. Zo, opgelostquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zat toch in een bus, kan je het dan niet zien/ naar buiten?
quote:
Goed geregeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, vertrouw het toch niet helemaal. Vandaag dus wisselshifts, ik ben nu op werk en ga rond 12 naar huis. Tinuviel werkt de middag. Zo, opgelost
pikkedonker buiten en ja we konden er wel uit en wat dan? dat het een lekke band was hadden we wel al gevoeldquote:Op woensdag 13 april 2011 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zat toch in een bus, kan je het dan niet zien/ naar buiten?
Wat hadden mensen dan moeten vertellen?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pikkedonker buiten en ja we konden er wel uit en wat dan? dat het een lekke band was hadden we wel al gevoeld
Informatie over hoe lang het gaat duren bijvoorbeeld.quote:
Op het moment van prikken geef je hem gewoon een lel in z'n gezicht en dan voelt hij de prik niet...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo met Twan naar de GGD, hij moet zn inentingen hebben en hij kijkt er een beetje tegenop.
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het moment van prikken geef je hem gewoon een lel in z'n gezicht en dan voelt hij de prik niet...
Waardoor het toch echt niet sneller verloopt...quote:Op woensdag 13 april 2011 08:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Informatie over hoe lang het gaat duren bijvoorbeeld.
[..]
Op het moment van prikken geef je hem gewoon een lel in z'n gezicht en dan voelt hij de prik niet...
Hoi Etcie!quote:
we zitten hier in in het Google streetview topicquote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef Whiteguy het volgende:
En weer thuis.
Leuk stadje
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het viel allemaal erg mee. Hij is nu weer gewoon naar school.
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Gebeld voor een kennismakingsgesprek met een tussenpersoon voor 2 eventuele werkervaringsplaatsen. Ondanks mijn belhaatIk leer het nog wel eens
Fijn dat het wat beter gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef iamredleader het volgende:
Net tinu gesproken, gaat weer wat beter met Jairdagje uitzieken waarschijnlijk, en morgen weer naar het kdv. Nu nog wat spoedklussen afhandelen en dan afwisselen thuis.
Er zouden wel eens wat tanks bij het binnenhof kunnen verschijnen.quote:
quote:
Aantonen dat jij 15 minuten wil lopen voor een gesprek is alleen maar positief lijkt mij.quote:Ik ga niet op hakken't is mij wel goed
De hele dag thuis zitten is ook maar z.o.z.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aantonen dat jij 15 minuten wil lopen voor een gesprek is alleen maar positief lijkt mij.
Pics van de ommezijde van Etcie!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De hele dag thuis zitten is ook maar z.o.z.
Of een vouwfiets.... is het in the middle of nowhere of de rand van de stad ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Als ik in jullie positie was zou ik dat ook sterk overwegen![]()
Fuuu er gaat niet echt een bus naar/langs de locatie van morgen. Dat wordt een kwartier lopen en zoekenMaar ze zei dat ik vooral moest bellen als ik het niet kon vinden
me needs a car....
Industrieterreinquote:Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Of een vouwfiets.... is het in the middle of nowhere of de rand van de stad ofzo
Is iets makkelijker aan te schaffen dan een auto bedoel ikquote:Op woensdag 13 april 2011 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
IndustrieterreinEn waar tover ik een vouwfiets vandaan
Ik ga er vandoorbh shoppen
QFT!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef Etcetera het volgende:
En thuis. Ik ben nu helemaal klaar voor 10 juni![]()
Morgenavond nog naar de kapper en naar Groningen, vrijdag naar Groningen en ik ben toe aan weekendHet is niet dat ik die drukte me de das om doet, het is het gebrek aan regelmaat. Dan hierheen, dan daarheen, het voelt als rennenvliegenvallenopstaanenweerdoorgaan en het is zó vermoeiend. Zal blij zijn als ik een werkervaringsplaats heb en daar gewoon heen ga door de week.
We moeten een keertje afspreken, op een terras ploffen en klagen over ons levenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
QFT!
Zo werkt het voor mij ook als ik geen regelmaat heb en wel de stress van iets moeten zoeken
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We moeten een keertje afspreken, op een terras ploffen en klagen over ons leven
picsquote:Op woensdag 13 april 2011 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
JaTwee meiden lekker in de zon op een terras: "My life sucks
"
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"
Maar ik ben voor
nee werd vanochtend huilend van de oorpijn (quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee werd vanochtend huilend van de oorpijn () wakker. Lig nu in bed te wachten tot het health center open gaat
Mag ik mee klagen? Normaal niet zoveel te klagen maar deze week wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"
Maar ik ben voor
ja, ik denk dat hooikoorts er niet bij helpt. De dokter is hier heel slecht, die van de college, maar zo krijg ik iig vrijstelling van de lessen. En misschien vicodin of tussicapsquote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat lijkt me dan het beste ja. Vervelend dat je zo loopt te kwakkelen!
Jawel, maar het kan zijn dat de ontvanger het tekort moet betalen en een kaartje aan het kaartje daarvoor gehecht zit.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Even een suf vraagje: stuurt de TNT mijn kaartje echt niet door als er een postzegel van 44ct op zit ipv 46?
Oh... da's lullig, dan frankeer ik m wel dubbel.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel, maar het kan zijn dat de ontvanger het tekort moet betalen en een kaartje aan het kaartje daarvoor gehecht zit.
yuppquote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
Vicodin.... ik zie je nu echt pilletjes achteroverslaan à la Housesorry
Maar heb je normaalgesproken hooikoortsmedicatie?
Wat een leuk kraamcadeauquote:Op woensdag 13 april 2011 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh... da's lullig, dan frankeer ik m wel dubbel.
Heb voor mijn vorige week bevallen koorgenote een geboortestoeltje besteld en moet dus even het geboortekaartje van haar dochter opsturen voor de echte kleuren enzo
/Housequote:Op woensdag 13 april 2011 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm het health center gaat over 10 min open. Ik ga maar eens mijn tanden poetsen en pillen scoren
Wij eten vanavond opgewarmde aardappel-zuurkool met vegetarische blokjes. De vriezer moet leegquote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Mac Donalds, mjammie. Helaas krijgen wij vandaag gekookte aardappelen..
*boks*quote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wij eten vanavond opgewarmde aardappel-zuurkool met vegetarische blokjes. De vriezer moet leegen we zijn goed op weg
Nu heb ik daar ook trek in.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*boks*
Wij eten echt hetzelfde vanavondalleen dan niet opgewarmd, ik moet het zo eerst nog klaarmaken helaas
Soemp, langstudeerdersboete is uitgesteld met een jaarquote:Op woensdag 13 april 2011 18:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu heb ik daar ook trek in.
Ik eet straks rijst met ajam paniki zonder de ajam.
Beterschapquote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
blegth. Bronchitis en een oorontsteking. Feestje in PS.
Ik las het inderdaad in een smsje van Nem.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soemp, langstudeerdersboete is uitgesteld met een jaar
En? Vicodin gekregen?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
blegth. Bronchitis en een oorontsteking. Feestje in PS.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef LadyBlack het volgende:
En dus blijft er paniki over? Ik heb echt geen idee wat het is
Lekker!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
En? Vicodin gekregen?
Beterschap meis.
whateverquote:Op woensdag 13 april 2011 20:49 schreef iamredleader het volgende:
Da's geen beterschap, dat is een trip
oeh da's oude muziekquote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
And enjoy this trip. S-Express, S-Express
Leuk! Wat is dat? 5 dagen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, net zeilvakantie geboekt. Niet de Kaapstad Ascension reis maar wat dichterbij. Liverpool Rotterdam wordt het met de Oosterschelde
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
LB en Wyccie... help!Ik heb het haakwerkje van de Kruidvat eens bekeken. Veel verder dan een losse steek kom ik niet. Snap er de ballen van eigenlijk. Doel was ook wel erg hoog: een bloem. Dat is nog best lastig volgens mij.
quote:
quote:
Nou maar dat vasthouden vond ik ook heel ingewikkeld in het begin! Ik had gewoon vingers tekortquote:Op woensdag 13 april 2011 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie al wel dat ik de naald verkeerd vasthou
wtf, daar heb ik gewoond.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zelfs een doodgeschoten politieagent in Baflo. Het moet niet gekker worden![]()
Dat moet je relatief zienquote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb het even opgezocht, da's best wel het einde van Nederland.
Neeheeeee..... dat is Uiteindequote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb het even opgezocht, da's best wel het einde van Nederland.
Truste.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ondanks het feit dat ik er niet bij ga zijn verwacht ik wel dat de nachtdienst hier weer zijn best gaat doen.
Ik zag de foto al. Tof!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Gaar na avondje Arena...
Meest indrukwekkend: Japanse jeugd met groot 'Dank u, Amsterdam!'-spandoek waarmee ze over de tribune liepen. De rest was onbelangrijk en bijzaak...
Jammer dat ze zo duur zijn. Is wel wat voor onder de brommobiel van mijn oma.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die heb ik een jaar of wat terug ook al eens gezien, best wel lomp
heb wel eens opgezocht wat die dingen kosten. Best veel.
Trustequote:
Elloquote:
Ik zit het nieuws te volgen. Afgelopen avond is er een agent dood geschoten en een ander zwaar gewond.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoest hier? weet j e al meer c4?
ja dat ben ik ook aan het volgen of was. woah dit is sterk spulquote:Op woensdag 13 april 2011 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit het nieuws te volgen. Afgelopen avond is er een agent dood geschoten en een ander zwaar gewond.
En mbt het werk; nee, geen nieuws.
Niet het hele potje in één keer hè.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat ben ik ook aan het volgen of was. woah dit is sterk spul
hiiiiiii(gh)quote:
Tijd om te vliegen.quote:
yeahhhquote:
Heb jij trouwens gisteren die band geplakt?quote:
band?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens gisteren die band geplakt?
Bus?quote:
oh nee, dat kan ik helemaal nietquote:
Geen wonder dan dat het zo lang duurde.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh nee, dat kan ik helemaal niet
ohjaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dan dat het zo lang duurde.
Hoe is het weer trouwens bij jou?quote:
hotquote:
Dan zal ik maar zeggen dat ik het de afgelopen dagen al te warm vond in NL.quote:
nah het is tussen de 15 en 20quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik maar zeggen dat ik het de afgelopen dagen al te warm vond in NL.
Dat valt nog wel mee dan. Maar voor mij zou het niet warmer hoeven te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah het is tussen de 15 en 20
En waarom ze niet op ondersteuning hebben gewacht voor ze ingrepen.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
Een enorme WTF-gebeurtenis als je dit leest: http://www.nu.nl/binnenla(...)gedood-in-baflo.html
Wedden dat er nu een discussie ontstaat of agenten wel een wapen moeten dragen of niet?
Ja wel jammer want als ze wel hadden gewacht, dan was DAT het probleem weer geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En waarom ze niet op ondersteuning hebben gewacht voor ze ingrepen.
Juistem.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wel jammer want als ze wel hadden gewacht, dan was DAT het probleem weer geweest.
Yoquote:
Donker, bewolkt en 7.4 gradenquote:
oei. Ik zat net nog even buiten. Nu weer miserabel binnen helaasquote:
Ben je dan nog niet omgevallen door die pillen?quote:Op donderdag 14 april 2011 03:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oei. Ik zat net nog even buiten. Nu weer miserabel binnen helaas
quote:Op donderdag 14 april 2011 03:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je dan nog niet omgevallen door die pillen?
was het maar zon feest. oor doet weer pijn, keel ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je dan nog niet omgevallen door die pillen?
quote:Op donderdag 14 april 2011 03:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was het maar zon feest. oor doet weer pijn, keel ook.
Ach meis, beterschapquote:Op donderdag 14 april 2011 03:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
was het maar zon feest. oor doet weer pijn, keel ook.
voor zo lang het duurt...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Marine ruimt oude Britse mijn
lang leve de marine
Ja....quote:
als ze me nou ook eens gingen betalen naar mijn veelzijdigheidquote:Op donderdag 14 april 2011 07:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij bent ook van alle markten thuis, en veldwerk en directiefunctie. Ik zou bijna denken dat je een ZZP-er bent
* Gaat in de houding staanquote:
Wees dan maar blij dat je daar weg bent.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:08 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat huis, daar heb ik gewoond.
en met al je charmes kreeg je haar ook niet overstag?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, die is niet zo van het zeilen
Vreemd is dat, om een bekende plek ineens in het nieuws te zien.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:08 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat huis, daar heb ik gewoond.
Om de wind in de zeilen te krijgen, moet je het soms ook over een andere boeg gooien.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en met al je charmes kreeg je haar ook niet overstag?
Gewoon handelen als bij een raiding party. Snel naar binnen, pakken wat nodig is en meteen weg.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Zometeen stap ik met vriendin 1 in de auto, rijd naar de achterhoek, en daar gaan we vriendin 2 helpen een sluier en schoenen enzo uit te zoeken bij haar trouwjurk. Ik ben benieuwd!
Ben nog nooit in een bruidswinkel geweest, maar iets zegt me dat dit een heel echte is, waar ik me niks op mn gemak voel
Denk eerder dat het een theekransje wordt met af en toe wat bekijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon handelen als bij een raiding party. Snel naar binnen, pakken wat nodig is en meteen weg.
Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Denk eerder dat het een theekransje wordt met af en toe wat bekijken
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet al teveel tijd aan wil besteden hoor.... maar ik vrees dat mijn vriendin daar anders over denktquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik onderstaande berichten lees vraag ik me altijd af wat ze er hiervoor dan aan deden....![]()
http://www.nu.nl/economie(...)ger-controleren.html
bijkomende vraag, hoe kan je zo'n link als hierboven een naam geven zodat het er niet meer uitziet als een webadres?
1 | [url=http://www.nu.nl/economie/2491901/grote-steden-gaan-bijstand-strenger-controleren.html]Hier staat een URL[/url] |
ok, thanksquote:Op donderdag 14 april 2011 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Resultaat:
Hier staat een URL
Of een stukje tekst selecteren en dan op het link-knopje drukken en dan de link in het popup-venstertje invullen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Resultaat:
Hier staat een URL
Dan beloof ik vast dat ik medelijden met je zal hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet al teveel tijd aan wil besteden hoor.... maar ik vrees dat mijn vriendin daar anders over denkt
Maarja dit werd me aangeboden als privilege van de ceremoniemeester, dus ik ga maar wel meeBen ook wel heel benieuwd naar de jurk! En ik wil best eens allemaal dure andere jurken bekijken, maar het hoeft voor mij geen 3 uur te duren
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan beloof ik vast dat ik medelijden met je zal hebben.
I knowquote:Op donderdag 14 april 2011 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar hebben ze van die papiertjes voor die ze naar je een vriend opsturen, die weet dan precies hoe hard je reed (na correctie)
Weet niet meer hoe hard ik reed, ik mocht er 50, maar dat leek daar echt een slakkengang.... ik had het echt niet doorquote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
74 is ook niet een klein beetje te hard
Ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je na het halen van je rijbewijs hebt gereden. Als dat de eerste keer was heb je een mooie 100% score.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I knowheb laatst de eerste ontvangen..... 74 euro
Maar verspreid over 8 jaar rijbewijs valt het mee natuurlijk
As if!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je na het halen van je rijbewijs hebt gereden. Als dat de eerste keer was heb je een mooie 100% score.
Ah, 150 euro.... dat krijg je ook voor door rood rijdenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Best hard voor een 30 km zone
19 te hard met ¤74 kan wel kloppen ja.
Duurste die ik heb gehad was ¤150 voor 32 te hard op de snelweg
Dat vind ik dan wel weer een verkeersboete waar ik mee kan leven.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, 150 euro.... dat krijg je ook voor door rood rijden
Jahoor, is ook zo, alleen wel zuur als je bijna geen geld hebtquote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een verkeersboete waar ik mee kan leven.
Kan je in het hoge Noorden nog in discussie gaan met oom Agent zonder dat de boete daardoor verhoogd wordt?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jahoor, is ook zo, alleen wel zuur als je bijna geen geld hebt![]()
En het was een flitspaal, een agent had ik misschien nog uit kunnen leggen dat het niet zomaar roekeloos gedrag was maar een beredeneerd doorrijden (want regen op de weg, en een auto achter me, dus ik wou niet vol op de rem).
Tuurlijk, zelf die boete krijgen is gewoon niet tof, zeker door zo'n flitspaal idd, want die kan dat onderscheid niet maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En het was een flitspaal, een agent had ik misschien nog uit kunnen leggen dat het niet zomaar roekeloos gedrag was maar een beredeneerd doorrijden (want regen op de weg, en een auto achter me, dus ik wou niet vol op de rem).
Dus jouw snelheid was te hoog voor de omstandigheden?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijna 20 km/h te hard.quote:
Forget it, iedereen rijdt te hard...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijna 20 km/h te hard.
Ik heb nog geen rijbewijs, maar ik zou net boven de maximumsnelheid zitten...
En ingecalculeerd vaak...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je zal me over het algemeen niet horen zeuren over te hard rijdt boetes, eigen schuld
Dat doe ik toch nog wel eens, als er een grote storing is...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
In de baas zijn tijd rij ik trouwens amper te snel
betaald hij dan ook de boete voor jou?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doe ik toch nog wel eens, als er een grote storing is...
Te hard rijden helaas nietquote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
betaald hij dan ook de boete voor jou?
Dat idee had een politie agent in Eindhoven ook toen die een KLu collega staande hield. Hij werd betrapt op 140 terwijl 50 was toegestaan. De agent die, terecht pislink was, vroeg of hij wel een laagvliegbewijs had.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als het een spoedklus is vind ik dat dan wel redelijk. Te hard rijden snap ik ook wel dat ze dat niet betalen, dan is het hek van de dam.
Dan ga je een beetje op de politie lijken. Ongeoorloofd te hard rijden zonder dat het consequenties heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Klopt, waardoor je strikt aan de snelheid houden gevaarlijker kan worden dan iets te hard rijden.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forget it, iedereen rijdt te hard...
Wat zullen Thieme en Sap nu een hekel aan jou hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, waardoor je strikt aan de snelheid houden gevaarlijker kan worden dan iets te hard rijden.
Toen ik vorige week over de Afsluitdijk reed (nacht van woensdag op donderdag, rond middernacht) ook nog even een gat laten vallen met de auto's bij mij in de buurt om daarna te kijken wat voor snelheid ik kon halen. Ik heb 165 op de teller gehad, wat niet verkeerd is voor een auto met een officiële top van 150
Direct daarna weer keurig afgeremd tot een meer gepaste snelheid overigens
Was erlauben Thieme und Sap?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zullen Thieme en Sap nu een hekel aan jou hebben.
Als je maar 2 collega's hebt valt dat nog mee danquote:Op donderdag 14 april 2011 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Heb een keer niet geremd tijdens oranje, stak de kruising over en werd aangehouden omdat ik door rood zou zijn gereden. Welles/nietes, maar ik kreeg geen gelijk...
Was mijn verjaardag, ging gebak halen voor de collega's. Werd een zeer duur gebakje, iets van 12 Euro per stuk of zo...
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat idee had een politie agent in Eindhoven ook toen die een KLu collega staande hield. Hij werd betrapt op 140 terwijl 50 was toegestaan. De agent die, terecht pislink was, vroeg of hij wel een laagvliegbewijs had.
De collega, nu C130, maar voorheen F16 vlieger haalde dat bewijs uit zijn borstzak tevoorschijn. De agent heeft hem laten gaan.Dikke fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit verhaal ken ik maar dan in Amerikaanse versie en heb ik op bash.org gevonden
Het is toch leuker als je het dichter bij huis kunt vertellen
Gevonden!
#758379 +(9125)- [X]
< Alkivar> we're on our way back from partying in NYC over the weekend ... it was like sunday afternoon we're headed back west
< Alkivar> we're cruisin... maybe 130-140mph
< Alkivar> flew past a trooper on the side of the road
< Alkivar> trooper lights up ... siren blasting ... chasing us down the highway
< Alkivar> we're both like should we stop ... there's no way he can catch up to us
< Alkivar> we decided to be good and stop
< Alkivar> cop catches up to us ... comes out gun drawn ... pissed as hell
< Alkivar> walks up to the side of the car and goes
< Alkivar> "SON CAN I SEE YOUR PILOT'S LICENSE"
< Alkivar> Jason pulls out his fucking pilot's license
< Alkivar> cop's jaw hits the fucking ground
< Alkivar> most stunned face I've ever fucking seen
< Alkivar> in this practically a whimper goes "get the fuck out of here"
< Alkivar> no ticket... too embarassed apparently
< Alkivar> I'll never forget that day long as I live
< Alkivar> I was sure we were goin to jailIt's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
IFquote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je maar 2 collega's hebt valt dat nog mee dan
Klopt.. Zag ik van de week ook in Nijmegen. Daar heb je een hoop 2 x 2-baans wegen waar je 50 moet en waar iedereen meestal rond de 70 rijdt - wat een normale snelheid voor dit soort wegen is trouwens. Nu hebben ze er verkeerscamera's hangen die iemand blijkbaar aanzag voor flitsers.. Ging ineens van 70 naar 40, dit tot ergernis van de auto's achter hem..quote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, waardoor je strikt aan de snelheid houden gevaarlijker kan worden dan iets te hard rijden.
Vooraf Japans voedselen. Als het niet daar kan, dan maar hier...quote:Zij deden ooit jongens- en meisjesharten sneller kloppen met nummers als Only the lonely, I love her so, Cmon everybody en Love me tender en waren niet uit de hitlijsten weg te denken. Elvis Presley, Roy Orbison, Jerry Lee Lewis, Everly Brothers en Eddie Cochran. In Rockin on Heavens Door worden de zangers bijgestaan door een vijfkoppige band die het kloppend hart van de show vormt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |