Ik ben benieuwd naar jouw HDD...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
TVPics van Etcie met een panty en hakken.
Volgende week is ook goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Die komen sowieso vanavond niet meeren ook niet deze week
Die is grotendeels leeg. Erg veel foto's van Etcie zijn er niet.quote:
Verrassend antwoord...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is grotendeels leeg. Erg veel foto's van Etcie zijn er niet.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
TVPics van Etcie met een panty en hakken.
Trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even een paar uur maffen. Straks weer nachtdienst.
Oh jawel hoor. Maar ze staan gewoon niet onlinequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is grotendeels leeg. Erg veel foto's van Etcie zijn er niet.
Ik ben ook een expert in digitale anonimiteit. Trouwen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar ze staan gewoon niet online
En dan Mr. Etcie in de steek latenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben ook een expert in digitale anonimiteit. Trouwen?
eerst de bruiloft van je zusquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan Mr. Etcie in de steek latenNee
en daarna nog heel veel andere leuke plannenquote:
Ik zie ervan af, mijn fout...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan Mr. Etcie in de steek latenNee
Ik blijf mijn best doen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
Elke keer als ik zelf post krijg ik die update-melding en elke keer denk ik weer: 'Leuk! Een update, wie zou er gepost hebben?' en elke keer weer een beetje teleurgesteld.
Irritant hequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
Elke keer als ik zelf post krijg ik die update-melding en elke keer denk ik weer: 'Leuk! Een update, wie zou er gepost hebben?' en elke keer weer een beetje teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:14 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is ook wel slim. Meestal lees ik bij terwijl ik nog half dingen aan het doen ben (tas uitpakken, drinken inschenken, mail lezen, etc) en dan denk ik er niet aan. Maar goeie tip voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Irritant he
En als ik wil reageren op dingen quote ik ze alvastmoet je alleen niet vergeten dat je iets onder je copy hebt hangen en er per ongeluk overheen kopieert
sarcasme?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeh, da's irritant. Dat hou ik ongeveer een dag vol, daarna ga ik me eraan ergeren.
Wat doe je me aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb net een stomme fout gemaakt. Ik ben boodschappen gaan doen en had nog geen toetje gehad. Daarom zit ik nu met een bak B&J cookie dough....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat doe je me aanIARL laatst ook al, jullie brengen me op slechte ideeën!
B&J cookie dough is zo lekker
quote:Och, het schietoreske Alphen: Waar de Prijzenknaller vandaag toch nog dicht was en waar je niet dood gevonden wilt worden...
Wie heeft het nu nog over de allochtone jeugd daar die de buschauffeurs bedreigden en waar Geert het leger op af wilde sturen?
Nu kwam afgelopen weekend het A-Team opdraven in camouflage broek, heeft die pannenkoek van een Tristan Geert niet begrepen.
'In het centrum', had Geert gezegd.
Maar ja, door dat geknal op de schietbaan had autochtoon (Geert was trots op hem en Rita Verdonk ook, zij zelfs op heel Nederland) Tristan een gehoorbeschadiging opgelopen en dat dus niet goed verstaan. Die had 'winkelcentrum' verstaan, waardoor 'ie a la Rambo ging kijken of de Appie Heijn nog voetbalplaatjes had.
Toen 'ie eindelijk door had dat 'ie op de verkeerde plek stond, wilde 'ie niet onverrichterzake als loser naar huis gaan en toen heeft 'ie wat salvo's afgevuurd. Gewoon, losjes uit de heupen, lekker nonchalant. Iets te nonchalant, want uiteindelijk knalde 'ie zichzelf ook per ongeluk neer.
De kogels kwamen dus van rechts, net als het verkeer, waarbij je rechts niet mag inhalen...
Niks dramatisch, maar wel goed dat we zijn geweest. Jair heeft nu een pufjesapparaat en neusdruppels. Hopelijk een goede nachtrust! We zijn net 15 minuten thuis, ik ga gelijk tukkenquote:
De HAP?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Bezoekje huisartsenpost. Hoestje van Jair is nu een flinke hoest, kortademigheid en een hangend kind, meer dan drie uur slaap en het was niet genoeg. Dus maar naar de HAP.
Slaap lekker! Hopelijk krijgt Jair vannacht ook weer genoeg lucht om goed te slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks dramatisch, maar wel goed dat we zijn geweest. Jair heeft nu een pufjesapparaat en neusdruppels. Hopelijk een goede nachtrust! We zijn net 15 minuten thuis, ik ga gelijk tukken
quote:
En dan, met een likje verf, is het straks ineens je nieuwe slaapkamerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb morgenmiddag vrij geregeld om verder te schilderen in het huis. Vanavond alles geschuurd in de slaapkamer en vetvrij gemaakt. Heb nu al zin in morgen.
Ik besef het nog niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan, met een likje verf, is het straks ineens je nieuwe slaapkamer
Nu al!?quote:
Ik denk dus zij gaat weg?quote:
Je hebt onze rekensom gezien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:19 schreef iamredleader het volgende:
Hoi
Makelaar gesproken, tegenbod verkopers aangehoord, duidelijk gemaakt wat de aannemer had verteld en de bal ligt (weer) bij hun. Ben niet hoger gegaan, ze komen eerst maar significant omlaag
Lijkt er niet op.quote:
Mogguhquote:
Nee, geen nieuws.quote:
Dat was mijn volgende vraag.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:50 schreef lubje25 het volgende:
ah geen nieuws dus,
Met mij gaat het goed mocht het je interesseren
quote:Op woensdag 13 april 2011 06:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, en ik gebruik de schatting van de aannemer als drukmiddel op de prijs
Vast wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 06:09 schreef iamredleader het volgende:
Tevens goedemorgen. Redelijk goede nacht, ben er maar twee keer kort uitgeweest. Zometeen kijken of Jair zich goed genoeg voelt om naar het kdv te gaan
wat zijn er toch een hoop domme mensenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Die dreigtwitteraar uit Rotterdam krijgt nog minimaal 14 dagen vakantie op kosten van het rijk. Zal die voortaan wel gaan nadenken wat hij op het internet gooit?
Nope, vertrouw het toch niet helemaal. Vandaag dus wisselshifts, ik ben nu op werk en ga rond 12 naar huis. Tinuviel werkt de middag. Zo, opgelostquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zat toch in een bus, kan je het dan niet zien/ naar buiten?
quote:
Goed geregeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, vertrouw het toch niet helemaal. Vandaag dus wisselshifts, ik ben nu op werk en ga rond 12 naar huis. Tinuviel werkt de middag. Zo, opgelost
pikkedonker buiten en ja we konden er wel uit en wat dan? dat het een lekke band was hadden we wel al gevoeldquote:Op woensdag 13 april 2011 07:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zat toch in een bus, kan je het dan niet zien/ naar buiten?
Wat hadden mensen dan moeten vertellen?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pikkedonker buiten en ja we konden er wel uit en wat dan? dat het een lekke band was hadden we wel al gevoeld
Informatie over hoe lang het gaat duren bijvoorbeeld.quote:
Op het moment van prikken geef je hem gewoon een lel in z'n gezicht en dan voelt hij de prik niet...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo met Twan naar de GGD, hij moet zn inentingen hebben en hij kijkt er een beetje tegenop.
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het moment van prikken geef je hem gewoon een lel in z'n gezicht en dan voelt hij de prik niet...
Waardoor het toch echt niet sneller verloopt...quote:Op woensdag 13 april 2011 08:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Informatie over hoe lang het gaat duren bijvoorbeeld.
[..]
Op het moment van prikken geef je hem gewoon een lel in z'n gezicht en dan voelt hij de prik niet...
Hoi Etcie!quote:
we zitten hier in in het Google streetview topicquote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef Whiteguy het volgende:
En weer thuis.
Leuk stadje
[ afbeelding ]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het viel allemaal erg mee. Hij is nu weer gewoon naar school.
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Gebeld voor een kennismakingsgesprek met een tussenpersoon voor 2 eventuele werkervaringsplaatsen. Ondanks mijn belhaatIk leer het nog wel eens
Fijn dat het wat beter gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef iamredleader het volgende:
Net tinu gesproken, gaat weer wat beter met Jairdagje uitzieken waarschijnlijk, en morgen weer naar het kdv. Nu nog wat spoedklussen afhandelen en dan afwisselen thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |