Hele wijken worden afgezet voor wapen controles en nu kan het opeens niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je ze eerst pakken.
Er zijn massa's mensen met een illegaal wapen, dus het kan niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hele wijken worden afgezet voor wapen controles en nu kan het opeens niet?
De dag dat de politie in ieder huis van Nederland komt controleren wat je tussen de oude beddensprei op zolder verstopt hebt koop ik een wapen..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hele wijken worden afgezet voor wapen controles en nu kan het opeens niet?
zolang je het thuis houdt is de kans dat je er anderen mee verwondt minder groot.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De dag dat de politie in ieder huis van Nederland komt controleren wat je tussen de oude beddensprei op zolder verstopt hebt koop ik een wapen..
De gekke mensen die winkelcentra willen doodschieten die halen hun wapen uit huis dan hoor... Er is iets mis met het onderwijs in Nederland. Simpele lessen logica hebben de meeste mensen nooit gehad volgens mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
zolang je het thuis houdt is de kans dat je er anderen mee verwondt minder groot.
wtf...quote:Naar verluidt is er een ernstig schietincident in Balfo in de provincie Groningen aan de hand.
Dat twittert Jan Willem van de Pol van de Nederlandse Politiebond. "Tijdens ledenvergadering wordt melding gemaakt van zeer ernstig incident in Groningen. Ga niet speculeren. Wacht verdere berichtgeving af." NOS Headlines meldt dat twee agenten gewond zijn, een verdachte is aangehouden. Volgens bronnen op Twitter schijnt een agent doodgeschoten te zijn.
Ja hoor, landen waar wapens verboden zijn kennen ineens geen wapengeweld meer. Zoals in het VK met ongeveer de strengste wapenwetten van de wereld, daar schoot een idioot vorig jaar niet 13 mensen dood nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daaraan koppel je natuurlijk zwaardere straffen.
Werkt gewoon in landen wara het zo is geregeld.
Dat dacht ik al. Alle coffeeshopbezoekers zijn potentiële serie-moordenaars.quote:Tristan vaste bezoeker van coffeeshop in Alphen
AD
14-4-2011
De 24-jarige Tristan van der Vlis die zaterdag een bloedbad aanrichtte in Alphen aan den Rijn rookte 'geregeld' wiet. Volgens medewerkers van coffeeshop Pit Stop kwam hij 'eens in de twee á drie weken joints of zakjes wiet kopen'.
Dat meldt het AD.
'Het was verder een onopvallende kerel. Ik herkende hem wel van de foto's in de media, maar er is weinig over hem te zeggen. Hij kocht wat en was dan weer snel weg,' zegt een medewerker van de coffeeshop.
Het Openbaar Ministerie laat onderzoek doen op het lichaam van Tristan om te achterhalen of hij zaterdag drugs of alcohol had gebruikt en of dat van invloed was op zijn gedrag.
het was al wel eerder vermeld door de bewoners van het flatgebouw waar tristan woondequote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ach, daar is de drugskaart al. Het verbaasd me dat het zolang duurde
Dat was al bekend.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef voice-over het volgende:
Volgende bericht:
Tristan had geen vriendinnetje.
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:28 schreef Ericr het volgende:
Volgende bericht :
'Tristan van der Vlis ging drie keer per dag naar de WC'.
die ben ik al tegengekomen. collega's van Tristan althans.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef waht het volgende:
Waar blijven de jeugdverhalen van Tristan en vroegere klasgenoten die zeggen "Het was altijd al een rare snuiter"?
OOhhh, ik kan helaas de stortvloed van berichten niet allemaal bijhouden. Sommigen werken ook nogquote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
het was al wel eerder vermeld door de bewoners van het flatgebouw waar tristan woonde
Klopt, gisteren in het AD (collega van Dirk v/d Broek of zo).quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Klaudias het volgende:
[..]
die ben ik al tegengekomen. collega's van Tristan althans.
En waarom zou je games verbieden? (rest van deze discussie niet gelezen)quote:Op donderdag 14 april 2011 12:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was al bekend.
En dat coffeeshopbericht zal waarschijnlijk aanleiding zijn om het beleid daaromheen
nog strenger te maken en meer shops dicht te gooien.
Games vallen toch nooit te verbieden want daar is de industrie te groot voor.
Dan maar op deze manier. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat er niet iets of iemand
buiten de dader om schuldig is aan dit alles.
Omdat games een zeer slechte invloed op jongeren hebben!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En waarom zou je games verbieden? (rest van deze discussie niet gelezen)
Misschien dat games een deel van de oorzaak waren, maar je ziet mij toch ook niet mensen neerknallen in een winkelcentrum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |