bro's before.. nee laat maar niet verstandigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik deed niks hoor. Chriz en Sala zeiden dat.
Ik voel me ook erg `stoer´ als ik over straat `paradeer´quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt je een kwartier ingehouden om net te doen alsof je komt binnenvallen!
[..]
Jij voelt je zeker erg `stoer´ door mij de `les te lezen´?
Vrouwen gaan altijd voor bij mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bro's before.. nee laat maar niet verstandig
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:03 schreef Socios het volgende:
Hoezo probeert vrijwel iedereen zo `stoer mogelijk´ rond te lopen in de straten? De één maakt de schouders extra breed, de ander waggelt als een eend, een derde neemt een hijs van een sigaret. Of men staat bellend in de rij voor een kroeg/ discotheek. Niemand die gewoon door de straat loopt. Iedereen loopt hard te praten, te schreeuwen en anderen te laten zien `wat voor geweldige tijd men wel niet heeft´. Is men even weg van de kroegen, staat men een kroketje `te trekken´ bij een Automatiek.
Verstandig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
negro¡¡quote:
wat een goorlapquote:
Dus daar komt al je assvet vandaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Chai het volgende:
dikke mensen die binnen 10 minuten een zak bugels naar binnen snaaien
10 minuten is toch niet extreem snel? Zo'n zak buggles is ook niet zo groot.
met een beetje smeerkaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Chai het volgende:
voor dikke mensen had ik eerder 3 minuten gedacht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Chai het volgende:
Dat had ik altijd al. Zelfs als 11-jarige had ik al ronde kadetjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus daar komt al je assvet vandaan.
Niet uit erotisch oogpunt, maar dat wil ik wel zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat had ik altijd al. Zelfs als 11-jarige had ik al ronde kadetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |