idd, en de stank van de smerige bugelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat eten is tot daaraan toe. Het ergerlijke is het geknisper en geritsel van die zak chips...
ik ben stiekem al in een andere coupe gaan zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
het was zo mooi geweest als die jongen zijn mobiel pakte, dit topic zag en onze hele stoere TS een flinke peer op zijn muil zou geven, de internetheld.
dus dat, en ik ben niet eens dik =Dquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef RacerDKB het volgende:
10 minuten
Echte bazen doen het in maximaal 4 minuten.
sowwww.. jij bent goed in het bekijken van image propertiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef RacerDKB het volgende:
TS heeft zelf zulke dikke handen dat hij niet eens een foto kan nemen op zijn HTC Desire zonder hierbij de telefoon te bewegen, waardoor de foto wazig is.
lindstrom!!!!!quote:
Inderdaad een beetje triest foto's zitten te maken en op internet pleuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik vind het veel asocialer als er iemand maar een foto van een willekeurig ander persoon maakt, en die op het internet poot. Dat is gewoon schofterig, en nog strafbaar ook...
Is er niet iemand die persoon op de foto kent?
hij heeft toch een balkie voor zijn ogen... dat is een gunst vanaf mijn kant...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik vind het veel asocialer als er iemand maar een foto van een willekeurig ander persoon maakt, en die op het internet poot. Dat is gewoon schofterig, en nog strafbaar ook...
Is er niet iemand die persoon op de foto kent?
zijn dat je zusjes op die onderste foto?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef Geelman het volgende:
Een dikkert die zit te eten is nooit fijn om te aanschouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef GroeneGod het volgende:
ik ben stiekem al in een andere coupe gaan zitten
Sinds wanneer is een apparaat waar je een entreekaartje voor moet kopen en waar een batterij huisregels aan de muur hangt publieke ruimte?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
je mag in publieke ruimtes gewoon foto's maken en die publiceren
Vieze tyfus stinkbek. Houd je bek stink tering gatsquote:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuserquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Vieze tyfus stinkbek. Houd je bek stink tering gats
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een apparaat waar je een entreekaartje voor moet kopen en waar een batterij huisregels aan de muur hangt publieke ruimte?
quote:Onder openbare ruimte worden die plekken van de stad verstaan die voor iedereen toegankelijk zijn, de plaatsen waar wij als burgers van deze stad allemaal gebruik van kunnen maken en waar wij elkaar ontmoeten. Denk hierbij aan straten en pleinen, maar ook aan winkelcentra en bijvoorbeeld stations. Dit wordt soms ook wel de 'publieke ruimte' genoemd.
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Sportex het volgende:
[..]
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser![]()
Ik hoop dat iemand hem hier herkent, misschien dat je dan wat gedwongen bijles kan krijgen in wat zoal wel en niet mag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef GroeneGod het volgende:
[..]
hij heeft toch een balkie voor zijn ogen... dat is een gunst vanaf mijn kant...
je mag in publieke ruimtes gewoon foto's maken en die publiceren
Ah, stations staan genoemd. Gek genoeg het 'openbaar' vervoer niet... zou daar een reden voor kunnen zijn?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |