mja hij doet alteid kkstoer dat hij chick heeft met dikke tiete en ass ;pquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wt heeft laster ermee te make dn :s
haha wie dnaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
mja hij doet alteid kkstoer dat hij chick heeft met dikke tiete en ass ;p
pics?quote:
he bah. zown neger dat voel net of je een babie trugstop hahahahquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
geen id, ma schijnt wel enorm sletje te zijn :p
negerlover enzo
mar van die viese kidner surpriese wort je helemal gek als je niet in elkaar krijgt togquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
kkspannend met zo'n hoofddoekje :$
net kinder surprise
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen ik nog pauper was en met de tram naar het werk ging stond daar wel eens een marokkaanse meisje in die trein met zon mooi bos krullendat was wel mooi enzo.. goeie ass en tieten ook
zou haar ongenadig hard inwendig stokslagen willen geven maarja nooit opaf gegaan he
dar stopte ik met lesen =$ lolquote:
hatuh is verlatuh jwtochquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Salatrel het volgende:
zou haar ongenadig hard inwendig stokslagen willen geven
bedangt tjai, maar aan body pics heb ik niks. gesicht segt alles.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol die geef je gwoon 50 euri tocquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
lol moet je eerst langs haar broer murat
'quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen ik nog pauper was en met de tram naar het werk ging stond daar wel eens een marokkaanse meisje in die trein met zon mooi bos krullendat was wel mooi enzo.. goeie ass en tieten ook
zou haar ongenadig hard inwendig stokslagen willen geven maarja nooit opaf gegaan he
Ik zou de liefde met haar bedrijven, maar dat is blijkbaar ouderwetsquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
'
Dat is echt een walgelijke uitdrukking.
kan oowkquote:
"maarja nooit opaf gegaan hequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
'
kom eraanquote:
Ik proef enige sarcasme.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is je gegund meid, het is weer een zware dag geweest.
moest vroeg op en toen reed de metro niet meer HOORquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is je gegund meid, het is weer een zware dag geweest.
in die cultuur is het normaal voor een vrouw om je als lustobject en stuk vuil te laten behandelen jeweettogquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
'
half 10quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
moest vroeg op en toen reed de metro niet meer HOOR
Als je sarcasme gebruikt op internet moet je er even ~ achter zetten zodat iedereen weet dat het sarcasme is.quote:
uhoh ik ga snel wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
Zo, ik kom hier net op tijd binnen lees ik.
Je hebt je een kwartier ingehouden om net te doen alsof je komt binnenvallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
Jij voelt je zeker erg `stoer´ door mij de `les te lezen´?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je sarcasme gebruikt op internet moet je er even ~ achter zetten zodat iedereen weet dat het sarcasme is.
Ik deed niks hoor. Chriz en Sala zeiden dat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
Echt he, lafaards.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef tliciouz het volgende:
En nu ben ik er en dan durven ze niets meer te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |