ook wel een ' mand ' genoemd las ik vanochtendquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef MargrietV het volgende:
die witte bank in de tuin is net een mierennest.
zie jij het verschil dan ?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind de kleding van Djoon echt vreselijk lelijk.
Vooral die spina bifida shirts.
Nee Ome Jan van Laura houdt een boek bij met alles over Laura is sstquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Ome Jan als van Willeke Alberti?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Urb het volgende:
Het reclame omzeilen knopje op www.spixtv.nl is stuk, Joanna's reclame-blokken komen er toch nog doorheen.
Ik ook, vind het ordinair zo'n blousequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind de kleding van Djoon echt vreselijk lelijk.
Vooral die spina bifida shirts.
O hoeft ie geen dik schrift te kopen. Ze ligt alleen maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee Ome Jan van Laura houdt een boek bij met alles over Laura is sst
echt??? Ik heb nu weer stream 1 aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Dark het volgende:
Lau heeft New York na 5 dagen wel gezien............. te druk
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Dark het volgende:
hij kan toch ook bijhouden hoe vaak ze gaapt , heeft ie dan een dagtaak aan..quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
O hoeft ie geen dik schrift te kopen. Ze ligt alleen maar.
Als die op fok komt heett hij leuke foto s van haar .quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
O hoeft ie geen dik schrift te kopen. Ze ligt alleen maar.
nu lijkt ze op een pililutter ..quote:
kan ik me iets bij voorstellen. Trekt mij ook niet. ga liever de natuur inquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Dark het volgende:
kinderdisco,ringelpik in een kring en als afsluiting een snoepkettingquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Miss-L het volgende:
[..]
hahaha , ze staat altijd als een houten klaas rond te kijken op alle feestjes die in het huis worden gegeven , pff uitgaannaar der bed ja
Leuk is dat he?? Ik ging gister stuk om die missende s van (effe haar naam vergeten)quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Roguee het volgende:
Hahahaha ik ga helemaal stuk om dat commentaar. Zit in de trein en de mensen kijken me aan of ik gek ben..
En zwarte prinses, gewoon lekker doorgaan meid!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |