Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dat is ook een ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet mijn fobo weer volgooien met wat foto's van de vakantie. Gewoon omdat het kan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
Het valt me nog mee dat "DM SLANK aan LL" niet in de TT staat.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
Laat DaMart het wijzigenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dom van me dat ik daar niet aan dacht
Daar kun je wat aan doen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
Oeh, das wel lekker... lang weekendquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
MPGNeuh... Gelukkig heb ik vrij vanaf donderdag. Kan ik toch even m'n rust pakken.
doe dan KOFFIE AANquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, is iets voor de volgende TT.
"DM: KOFFIE UIT aan MPG"
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, is iets voor de volgende TT.
"DM: KOFFIE UIT aan MPG"
THEE AAN wordt het dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat alleen gebeuren als er tegelijkertijd een BIER AAN of een WHISKY AAN verstuurd wordt.
Nice! Das echt een lang weekend, nog plannen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
MPGNeuh... Gelukkig heb ik vrij vanaf donderdag. Kan ik toch even m'n rust pakken.
Dan zet ik wel nieuwequote:
Voor vanavond: DM "KOPPENDICHTMAFFEN AAN" aan Fles!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zet ik wel nieuwe...
Vier potten op een ochtend FTW.
Succes scholierequote:
Laterquote:
Euh.. nee niet echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Tot straksquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh.. nee niet echtWat vreselijk, sterkte ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Bongvierduizendtweequote:
goed planquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is ook een idee
Zal eens wat updaten aan mijn fobo/profiel.
[..]
Euh.. nee niet echtIeww bah johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dank je. Komt wel weer goed.. Is nu even een echt 'kut' weekquote:
[..]
Euh.. nee niet echtHmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Das inderdaad geen lekker lang weekend...
Sterkte![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hej TFMquote:
Ken jou nog niet maar sterkte iigquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dank je. Komt wel weer goed.. Is nu even een echt 'kut' week
[..]
Euh.. nee niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is wel heel kut zeg
sterkte
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
[..]
Euh.. nee niet echtwow... heftig, veel sterkte dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
Euh.. nee niet echtow wat heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triest om te lezen
Sterkte![]()
[..]
Euh.. nee niet echtsterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
[..]
Euh.. nee niet echtSterkte PriemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, geen foto van mijzelf.quote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Klopt! Nog wat meldenswaardige gebeurtenissen in de tussentijd gebeurt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej TFM
Tijdje geleden dat ik hier was
[..]
Euh.. nee niet echtheel veel sterkte deze periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zooo beter! Hhahahaha xD lekker druk idd zegquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja! En nog lang weekend ook nog...
Donderdag wezen stappen in Amsterdam, en vervolgens daar bij een vriend thuis gecrasht met twee flessen whisky en een fles cognac... vrijdag brak, en 's avonds weer in Veno de stad in... zaterdag overdag oma opgezocht in het ziekenhuis en koffie wezen leuteren bij Joysa, 's avonds nineties party in een kroeg in de stad.... zondagochtend gezwommen en zondagmiddag whiskyproeverij gehad
....
[..]
Euh.. nee niet echtAchgos, he jeetje wat vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Nou niet echtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klopt! Nog wat meldenswaardige gebeurtenissen in de tussentijd gebeurt?
dat sub forum bestaat toch nog niet zo lang??quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou niet echt
Druk wezen posten in het subforum SST (Secret Story), dus daarom de KSC een beetje uit het oog verloren
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je mensjes
Dus.... Koffie?
En tetten voor mini uitereaard
Sinds 14 februari (toen het begon) dus idd niet superlangquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat sub forum bestaat toch nog niet zo lang??
Suc6quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje is off naar de notaris..
huwelijkse voorwaarden op laten stellen!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je mensjes
Dus.... Koffie?
En tetten voor mini uitereaard
cool!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Barreltje het volgende:
Das toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Barreltje het volgende:
EN dan hier tekenen, s.v.p.quote:Alles is voor Barbabe
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das toch niet zo moeilijk?
[..]
EN dan hier tekenen, s.v.p.
Als ik die persoon was, waren ze opquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef littledrummergirl het volgende:
staat al n half uur iemand naast me te wachten met twee pizzadozen in haar handendie zijn wel koud nu
succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Barreltje het volgende:
Joepie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Barreltje het volgende:
koude pizzaquote:
half uurtje nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, je zult normaal nu al naar huis kunnen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
Je zal vrij zijn vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
Mag jij al rijdenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef pgrferrari het volgende:
Straks weer rijden met de Yariszin in
nog ruim 3 uurquote:
ja maar ...quote:
Je zal vandaag in een orkest spelen voor een musicalquote:
Dat bedoel ik... Op voordat ze koud konden wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
koude pizza![]()
ik zou ze thuis nog ff opnieuw in de oven mikken denk
ja idd, ik moet nog beginnenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mag jij al rijden
Sorry ben in een flauwe bui![]()
![]()
ik ga wel rondje rennenquote:
idd... dat dusquote:
twee hele pizza'squote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Op voordat ze koud konden worden...
Ja. Twee hele pizza's. Eén is slechts een tussendoortjequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twee hele pizza's?
Ik heb al moeite met eentje
doe je mee ?quote:
Hey trevquote:
damn, n echte ventquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Twee hele pizza's. Eén is slechts een tussendoortje![]()
...
Ja, duhquote:
ik ook, maar even voorstellen om morgen samen met FeMaleDuck er weer 1tje te makenquote:
ik ben van het makkelijke, dus bestellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook, maar even voorstellen om morgen samen met FeMaleDuck er weer 1tje te maken
dat je vierhondert kilo zou wegenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, duh. Had je wat anders verwacht dan
?
moeilijk he, quotequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[quote]Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Trev
[quote]
Hey Bong
delen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is veel te veel, dat krijg ik niet op hoor
Dus geef mij het chocolade-bolletje maar
ik ook, maar gaat lastig met al die bedrijven die er melk in stoppenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben van het makkelijke, dus bestellen
lamstraalquote:
lactose intollerant? Das lastig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook, maar gaat lastig met al die bedrijven die er melk in stoppen
Netjesquote:
om nooit meer terug te komen ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Deze beroemde jongen gaat volgend jaar waarschijnlijk naar Ghana, vanuit school
ik niet, femaleduck... maar gelukkig vind ze het heerlijk om gewoon zelf te koken en je wordt er vanzelf handig in hoor, meestal gewoon van een product het C-merk kopen, die is vaak het goedkoopst en er zit nog geen melk in ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lactose intollerant? Das lastig!
Ik ben zo enorm geliefd in de KSCquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm geliefd in de KSC
Zelfs de school is je beu en heeft een enkeltje Ghana voor je geregeld, hoe lief!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs de school is je beu en heeft een enkeltje Ghana voor je geregeld, hoe lief!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm geliefd in de KSC
das weer een voordeeltje!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik niet, femaleduck... maar gelukkig vind ze het heerlijk om gewoon zelf te koken en je wordt er vanzelf handig in hoor, meestal gewoon van een product het C-merk kopen, die is vaak het goedkoopst en er zit nog geen melk in ook
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs de school is je beu en heeft een enkeltje Ghana voor je geregeld, hoe lief!
Nee, aardappels en groente met een stukje vlees...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das weer een voordeeltje!
N kennis van mij is lactose intollerant, en allergisch voor ei, noten, en glutendie kan echt niks eten zowat
Whutquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat je vierhondert kilo zou wegen
Dat is tof, ik hoop dat het door gaat. Bij mij ging de uitwisseling naar Z-Afrika niet doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Toppie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moeten we 2 bolletjesBanaan ??
Smoesjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar mobiel liep even te kloten
Quoted voor het nageslachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Smoesjes
maar voorruit, geaccepoteerd vandaag
jij doet editquote:
Nee, eigenlijk niet.quote:
Waarom zou ik mijn ijs in DaMart willen hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
DM nu: IJS AAN naar C_A en ontvang gratis een eenmalige ijsco in je DM
Woesj!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
Een 9.8 voor het so waar ik niet voor kon leren
drop ijsquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toppie!
Hier in de buurt heb je ook Drop ijs
Maarja, je hebt daar eigenlijk wel alles, zelfs kiwi-ananas
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
Want je MOEST FOK!en?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, mijn verjaardag vieren.quote:
om hem af te laten koelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn ijs in DaMart willen hebben?![]()
Geen idee hoe ik het heb gefliktquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed gedaan, dan ben je gewoon goed!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
DM nu: IJS AAN naar C_A en ontvang gratis een eenmalige ijsco in je DM
Gelijk heb je.quote:
whehehequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik zat al te kijken van
Waarom krijg ik een DM met IJS AAN
Wat heb je met die docent gedaan... hmmquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik het heb geflikt
Oh la la!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb je met die docent gedaan... hmm?
Hij komt zeker in m'n fobo hoorquote:
o maar dus ook daad werkelijk gehad ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had jouw oproep nog niet gelezen
Ach ja, daar denken alleen mensen aan die dat zelf zo gedaan hebben vroegerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb je met die docent gedaan... hmm?
Ja, ik heb aardig wat flessen wijn, cognac of whisky aan docent gegeven jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, daar denken alleen mensen aan die dat zelf zo gedaan hebben vroeger
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb aardig wat flessen wijn, cognac of whisky aan docent gegeven ja...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb aardig wat docenten gegeven ja...
Zeg! Waar denk jij wel niet aanquote:
Zie ik je op zich best voor aanquote:
vies jongquote:
Zo kan je je gymnasium ook halen jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vies jong
dus zo ga jij door je opleiding heen
Pgr en RN sitting in a tree.quote:
But can you feel, the love tonightquote:
Zeg doe eens/is normaalquote:
het is EENSquote:
Ik gebruik gewoon jouw smoes: mobielquote:
Die was van Trevquote:
Ik dacht ik zet er is achter zodat jij het ook begrijptquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o maar dus ook daad werkelijk gehad ?
RN ook hoor, Trev zegt gewoon dat ie delystisch, sidloktis, dyslectisch, nou ja, je weet toch wat er staat, is!quote:
je werkt toch maar tot 3?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
hmm algemene mededeling: om 14:00 test brand alarm systeem.
nu nog niks gehoord
of ze zijn in slaap gevallen
Al was het maar half!quote:
nee, vandaag tot ergens in de avondquote:
quote:
quote:
Maar van dat fototoestel is echt niet waarquote:
terugzoeken is lastig met twintig topics per dag, maar ik heb het te vaak van je gelezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar van dat fototoestel is echt niet waar
En ik heb het écht nog nooit als smoes gebruikt, ik heb niet eens een fototoestel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
terugzoeken is lastig met twintig topics per dag, maar ik heb het te vaal van je gelezen
Zie je wel dat ik zoiets het gelezen hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:46 schreef RockNijntje het volgende:
Verwar een fototoestel nooit met een scanner of webcam
Ja, maar dat waren geen smoezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik zoiets het gelezen heb
Wat heb je met die 'quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Pheno het volgende:
En nu weer poging veertien om de huisarts te bellenHeel het dorp moet ondertussen wel door het telefoonssteem van hem zijn gegaan vandaag
pinguin lovequote:
Oh, da's niet alleen vandaagquote:
Mijnquote:
Komt errug geloofwaardig over zoquote:
Hij wil jou zijn liefde laten voelenquote:
Ntyquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij wil jou zijn liefde laten voelen...
Nee, ik ga niet tussen pgr en haar zitten hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij wil jou zijn liefde laten voelen...
No worries, ik had je opa kunnen zijn!quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet tussen pgr en haar zitten hoor
Nee, daar zat jij toch al!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Pgr aan de ene kant... dat laat nog een andere kant over...
Nee joh!quote:
Opaliefdequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
No worries, ik had je opa kunnen zijn!
Je krijgt geen geld voor je rapport van mijquote:
Ik heb toch geen rapportquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld voor je rapport van mij
Doen ze daar niet meer aan op schoolquote:
Die rent achter elke KSC-userin aan!quote:
Ik bedoel nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doen ze daar niet meer aan op schoolWaar komt ie van mij dan mee terug
elke koffie damequote:
Dan mezelf maar weer richting therapie verwezen, wat een praktijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Pheno het volgende:
En nu weer poging veertien om de huisarts te bellenHeel het dorp moet ondertussen wel door het telefoonssteem van hem zijn gegaan vandaag
Jullie zijn aan elkaar gewaagd!quote:
verschil is:quote:
Ik heb mijn grenzen hequote:
maar dat doet geen pijn hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
verschil is:
jij al een vrouw
MPG nog niet
Neem d'r mee naar een meet, dan gaan we dat wel merken!quote:
OMGquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem d'r mee naar een meet, dan gaan we dat wel merken!
Haiquote:
maar zij doet mij wel pijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem d'r mee naar een meet, dan gaan we dat wel merken!
Zo te horen drijf jij veel meer op het momentquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik pies me rot
Ikke ren weer naar wc
moet je toegang hebbenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te horen drijf jij veel meer op het moment
Ooit had ik diequote:
daar mag jij heul niet over praten op fokquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof het boeiend is daar
Snap je em boeien
ik nooit behoefte aan gehadquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit had ik die![]()
Geen idee waarom, maar inmiddels niet meer
Het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te horen drijf jij veel meer op het moment
quote:
Nee ik ook niet, maar het kwam weleens langs. Bleek ik er gewoon in te kunnenquote:
denk eerder KPD, dat is 18+ en geen voorwaardenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het kwam weleens langs. Bleek ik er gewoon in te kunnen![]()
Of was dat nou KPD, dat kan ook wel
KPD zal dat wel zijn, als je crew bent krijg je dat er spontaan bij schijnbaar. Dus als je 18- bent heb je nog een achteringang (hihi).quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het kwam weleens langs. Bleek ik er gewoon in te kunnen![]()
Of was dat nou KPD, dat kan ook wel
Ouwe ransaapquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
KPD zal dat wel zijn, als je crew bent krijg je dat er spontaan bij schijnbaar. Dus als je 18- bent heb je nog een achteringang (hihi).
Schat ik mag zeggen wat ik vind... zolang ik geen details van anderen ga bespreken en dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar mag jij heul niet over praten op fok
Precies.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat ik mag zeggen wat ik vind... zolang ik geen details van anderen ga bespreken en dat doe ik ook niet
o ok, sorry darlingquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat ik mag zeggen wat ik vind... zolang ik geen details van anderen ga bespreken en dat doe ik ook niet
o mag ik je geen darling vinden ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah fijn ik vreesde al een levenslange ban![]()
[..]
Je moet niet zo snel oordelen
Geef ze een linkje naar KLB! daar worden ze stil van!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij is 16:15 uur de tijd om heel veel tegen me te gaan lullen(Collega)
Lekker boeiendHou je bek
Pffff ik wil het laatste uurtje gewoon rust
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij is 16:15 uur de tijd om heel veel tegen me te gaan lullen(Collega)
Lekker boeiendHou je bek
Pffff ik wil het laatste uurtje gewoon rust
en ze gaat maar doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef ze een linkje naar KLB! daar worden ze stil van!
Weet ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef missyB het volgende:
oke en wat schaft de pot vanavond bij iedereen?
Maaltijdsaladequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef missyB het volgende:
zet je koptelefoon aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ze gaat maar doorHeeeeeeeeeeeeeeeeelp
Lekker boeiend hoelaat ze op een ander kantoor sluiten
zet het geluid van je pc aan ...quote:
Brood.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef missyB het volgende:
daar kan ze doorheen lullenquote:
wortels doperwten aardappelschijfjes en gehakballenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef missyB het volgende:
Stel voor met de audities van Idols mee te doen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heeft ze het over koninginnedag volgend jaarOmdat het op een zondag valt en dat het verplaatst word??? WTF
![]()
Praat jij ook tijdens de uitzending ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wortels doperwten aardappelschijfjes en gehakballen
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Praat jij ook tijdens de uitzending ?
Ik heb wel een geprobeerd om haar op te geven voor all you need is lovequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel voor met de audities van Idols mee te doen!
Geef haar dit, dat zal ook wel verstopt zitten:quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel een geprobeerd om haar op te geven voor all you need is love
40 Jaar is ze en volgens mij nog maagdMaar ik denk ook dat ze lesbisch is ofzo?
nu is dat wel anders hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het begin luisterde ik ook best veel, maar bijna niemand praatte toen
Spinnenraggen ook denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef haar dit, dat zal ook wel verstopt zitten:
[ afbeelding ]
Het begint al op een echte radio te lijken?quote:
Maar vertelt ze ook doodleuk aan haar collega's dat ze maagd is? Wtfquote:
Ah, je houdt MPG in de gaten!quote:
Nee dat ook weer niet, maar wel dat ze nog nooit een relatie heeft gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar vertelt ze ook doodleuk aan haar collega's dat ze maagd is? Wtf
Ze ziet een kansquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar vertelt ze ook doodleuk aan haar collega's dat ze maagd is? Wtf
Ze hoopt dat Faithy het in de KSC gooit, zodat daar de single mannen op haar afkomen! Smart move!quote:
PICS !!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand haar de kans geeft
OMG ze is lelijk
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand haar de kans geeft
OMG ze is lelijk
PGR?! Waar ben je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hoopt dat Faithy het in de KSC gooit, zodat daar de single mannen op haar afkomen! Smart move!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |