Het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te horen drijf jij veel meer op het moment
quote:
Nee ik ook niet, maar het kwam weleens langs. Bleek ik er gewoon in te kunnenquote:
denk eerder KPD, dat is 18+ en geen voorwaardenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het kwam weleens langs. Bleek ik er gewoon in te kunnen![]()
Of was dat nou KPD, dat kan ook wel
KPD zal dat wel zijn, als je crew bent krijg je dat er spontaan bij schijnbaar. Dus als je 18- bent heb je nog een achteringang (hihi).quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar het kwam weleens langs. Bleek ik er gewoon in te kunnen![]()
Of was dat nou KPD, dat kan ook wel
Ouwe ransaapquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
KPD zal dat wel zijn, als je crew bent krijg je dat er spontaan bij schijnbaar. Dus als je 18- bent heb je nog een achteringang (hihi).
Schat ik mag zeggen wat ik vind... zolang ik geen details van anderen ga bespreken en dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar mag jij heul niet over praten op fok
Precies.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat ik mag zeggen wat ik vind... zolang ik geen details van anderen ga bespreken en dat doe ik ook niet
o ok, sorry darlingquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat ik mag zeggen wat ik vind... zolang ik geen details van anderen ga bespreken en dat doe ik ook niet
o mag ik je geen darling vinden ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah fijn ik vreesde al een levenslange ban![]()
[..]
Je moet niet zo snel oordelen
Geef ze een linkje naar KLB! daar worden ze stil van!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij is 16:15 uur de tijd om heel veel tegen me te gaan lullen(Collega)
Lekker boeiendHou je bek
Pffff ik wil het laatste uurtje gewoon rust
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij is 16:15 uur de tijd om heel veel tegen me te gaan lullen(Collega)
Lekker boeiendHou je bek
Pffff ik wil het laatste uurtje gewoon rust
en ze gaat maar doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef ze een linkje naar KLB! daar worden ze stil van!
Weet ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef missyB het volgende:
oke en wat schaft de pot vanavond bij iedereen?
Maaltijdsaladequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef missyB het volgende:
zet je koptelefoon aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ze gaat maar doorHeeeeeeeeeeeeeeeeelp
Lekker boeiend hoelaat ze op een ander kantoor sluiten
zet het geluid van je pc aan ...quote:
Brood.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef missyB het volgende:
daar kan ze doorheen lullenquote:
wortels doperwten aardappelschijfjes en gehakballenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef missyB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |