quote:
SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
fixedquote:
qftquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Nah, dat ziet er niet sexy maar gewoonweg nasty uit
Dan hadden jullie maar specifieker moeten zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
niet zeuren, ik zou dr doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Geen maatstafquote:
ik ook hoor...quote:
* Fallen doosje roze pilletjes schuift...quote:
Iedereen ligt hier aan de pillen manquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
* Fallen doosje roze pilletjes schuift...
aaww, hier.... komt vast goed.
Gemenerik!! Op z'n moment een zwak meisje een beetje dubieuze pillen toeschuiven.. Klinkt meer iets wat ik zou doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoedplank?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
HOEDE HOEDE FUCK BEN JIJ HOEDE HOEDE HOEDE WEES OP JE HOEDE HOEDE!
HOEDE HOEDEquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoedplank?
Tast toe proef die woofers?
Ja ik ga hard?
Harder dan Flamman en Abraxis?
Honderdduizend Watt in m'n kofferbak?
Biatch?
Klusjesmannen gaan naar Gamma en de Praxis?
Kom maar op met die pillenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ie zei dat t smarties warenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Gemenerik!! Op z'n moment een zwak meisje een beetje dubieuze pillen toeschuiven.. Klinkt meer iets wat ik zou doen
Kom je me ophalen?quote:
Serieus? Wel met een zak over d'r hoofd dan?quote:
ROTTURDAAAHM!!quote:
Morthill, je bent als je kloon ingelogd!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Verbodsbord het volgende:
GodverWil ik een nieuwe Mass Effect game beginnen met een oud character, kom ik erachter dat m'n savegame nog op m'n oude xbox staat, die nu bij een vriend staat, die nu in het ziekenhuis ligt
Dan maar opnieuw beginnen, is ook leuk
Kan makkelijk.. Vraag dan gelijk ook even of hij ons dropt in Gouda..quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vraag wel even of hij om wilt rijden!!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Morthill, je bent als je kloon ingelogd!
geef toe , jij zou dr ook doenquote:
Ook geen maatstaf..quote:
Wauw, da's best een slechte grap....!quote:
Oh ik ben blij dat ik hem niet alsnog hoefde in te koppen. Staat zo eh.. raar. Als meisje.quote:
Eigenlijk kan het niet hequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wauw, da's best een slechte grap....!
iejw.. ik ruik knoflookquote:
Ik weet niet of die piercing of die tattoo nou erger isquote:
Ik nietquote:
Zij heeft een goede reden om een kinect te gaan kopenquote:
Close Enoughquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bijna goed, een of ander turks sausje!
Ik heb hem al heeel lang niet meer gespeeldquote:
Coooolquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb hem al heeel lang niet meer gespeeld
Vind je het wat??
Ik zal je binnenkort eens toevoegen als vriendje.. Weet ik ook eens hoe dat werkt(als dat mag natuurlijk)
mijn oude dsi geniet even van zijn rust en er ligt nu een laagje stof op..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet wel zeggen dat ik hem nog niet zoveel gebruikt heb, speel nog wel vaker op de oude DS
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef badboynova het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat mijn vriendin mij wil vermoorden, ze heeft gewoon 6 hotdogs gekocht vol met saus.
Als ik er morgen niet meer ben, dan ben ik gestorven aan een vet hart
NOW CRUNK EAT.
Op de SC orgie na helemaal nietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Misan het volgende:
Hier nog iets spannends gebeurd afgelopen dagen?
En los dat we zijn gegaan.quote:
De beste pijnstiller die bestaat is, EEN FLINKE GOEIE BEURT en je heb nergens meer last van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoofdpijn![]()
Ik ga op bed nog wat gamen en proberen beetje op tijd te tukken..
Truste alvast
JIj met die hotdogs jaquote:
Ik heb goed beeld (moest alleen de monitor wat naar chteren schuiven) en inderdaad geen geluid maar het spelen met de arcade controlls is zo fucking vet dat je dat amper merkt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef koei het volgende:
Dus je hebt slecht beeld en geen geluid, maar bent wel trots daarop?
Heb je nu ook een andere monitor erin dan op de vorige foto? Of moest je daarmee nog aan de slag?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb goed beeld (moest alleen de monitor wat naar chteren schuiven) en inderdaad geen geluid maar het spelen met de arcade controlls is zo fucking vet dat je dat amper merkt!
Heerlijk barkrukje ervoor. Miste alleen nog een biertje en een cupholder...
De monitor blijft voorlopig dezelfde (of ik moet het magnetismeprobleem niet op kunnen lossen).quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je nu ook een andere monitor erin dan op de vorige foto? Of moest je daarmee nog aan de slag?
Dat moet toch pijn doenquote:
Hé wat?quote:
lekker vriendelijk van je, ik ben man en heb een hamerquote:Op woensdag 13 april 2011 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
Kan iemand alsjeblieft die man met die hamer wegsturen?
* Solique stuurt man weg, koffie/thee?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
Waarom? Misschien heeft 'ie nog andere goeie kwaliteiten.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
geen koeken?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
[..]
* Solique stuurt man weg, koffie/thee?
Neequote:
dan had je maar niet op mijn hoofd moeten slaanquote:Op woensdag 13 april 2011 08:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
lekker vriendelijk van je, ik ben man en heb een hamer
thee graagquote:Op woensdag 13 april 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
[..]
* Solique stuurt man weg, koffie/thee?
deze nietquote:Op woensdag 13 april 2011 08:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom? Misschien heeft 'ie nog andere goeie kwaliteiten.
FUUUUUUUUUU, man met hamer gaat je collega's opzoeken.quote:
Dat was geen hamer hoor, het was wel iets dat net zo zwaar is als een hamer ;')quote:Op woensdag 13 april 2011 08:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan had je maar niet op mijn hoofd moeten slaan
[..]
thee graag![]()
[..]
deze nietmaar als je nog een ander hebt stuur die maar deze kant op
Ik heb geen opslagruimte vol met mannen. Sorry.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:27 schreef Sharana_LV het volgende:
deze nietmaar als je nog een ander hebt stuur die maar deze kant op
* Solique schenkt bakkie thee inquote:
Moet je eerder bij GBabe zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb geen opslagruimte vol met mannen. Sorry.
vraag anders aan GB, want die heeft een kelder vol met slaven.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk eerder bij Koei, die krijgt alle foto's van de newbie-mannen binnen op de PM.
Je hebt geen blikje die je open kunt trekken ergens uit de voorraadkast?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm.. ik kijk even..quote:Op woensdag 13 april 2011 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt geen blikje die je open kunt trekken ergens uit de voorraadkast?
Shar.quote:
makreelquote:Op woensdag 13 april 2011 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm.. ik kijk even..
Nee, alleen blikjes makreel. Sorry.
Zoekt (zowat) elke vrouw tochquote:
Ze is me gisteren niet op komen halenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Shar.
MAar jullie hadden elkander toch al gevonden?
Vast, your point?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:50 schreef AQuila360 het volgende:
Poit staat Marktplaats niet vol met die monitoren shit?
Je zoekt een monitor? (heb er ergens nog wel 1 geloof ik)quote:
quote:
Shit. Teen heeft ons gevonden.quote:
de metro wou niet omrijdenquote:
Jaa heerlijk zonnetje in adamquote:Op woensdag 13 april 2011 08:51 schreef Solique het volgende:
Lucht klaart op in A'dam, lekker in de zon zitten (binnen het gebouw)
[..]
Zoekt (zowat) elke vrouw toch
Willen ze nog geen eens omrijden voor jou.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de metro wou niet omrijden
[..]
Jaa heerlijk zonnetje in adam
mmmm crunk likes meat.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik zag het woord meet vallen. Wanneer weer 's.
Een CRT of LCD monitor?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Je zoekt een monitor? (heb er ergens nog wel 1 geloof ik)
(heb ook nog een pc liggen waar we het over hadden op de meet)
Cool! Ik ben een beetje RB moe.. Heb RB 3 nog geen 3 uur gespeeld ben ik bang..quote:Op woensdag 13 april 2011 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
!!!
NOES!
Stout.
Trouwens; ik heb RB Green Day gescoord voor 15 euro. Lachen man. Of had ik dat al tegen je gezegd.
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Cool! Ik ben een beetje RB moe.. Heb RB 3 nog geen 3 uur gespeeld ben ik bang..
Volgens mij zaten er in echte arcade kasten ook maar max 19" CRT monitoren.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Een CRT of LCD monitor?
Wil graag wel bij CRT blijven ivm met de verschillende resoluties die MAME uitpoept. Ik denk trouwens dat wat ik nu heb 19" is.. Tikje groter zou misschien wel kunnen. Dus ik zoek er niet perse naar maar meerdere bekijkers van de foto's hebben al geklaagd dat het scherm te klein is. (al merk je daar weinig van als je met je snufferd erop zit
PC heb ik misschien nog interesse in. Heb je wat specs voor me? (desnoods per PM). PC-tje wat er nu in zit lijkt goed te draaien.
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Hoe heet je op PSN eigenlijk? Gewoon Poit?
In de meeste oldschool kasten wel ja. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld Mortal Kombat dan is het scherm een stuk groter. Niet dat het beeld daar mooier van werd natuurlijk, maar groter was het welquote:Op woensdag 13 april 2011 09:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er in echte arcade kasten ook maar max 19" CRT monitoren.
Ah, dan snor ik je even op in mn vriendjeslijst.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dan snor ik je even op in mn vriendjeslijst..
Ja 25" wat ik kan vinden op google, maar die past niet in je kast volgens mij en probeer maar eens zo'n monitor te krijgen. Gangbare formaten waren 19" en 21" en die zijn al lastig tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:40 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
In de meeste oldschool kasten wel ja. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld Mortal Kombat dan is het scherm een stuk groter. Niet dat het beeld daar mooier van werd natuurlijk, maar groter was het wel.
Dacht CRT maar zal eens gaan uitzoeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Een CRT of LCD monitor?
Wil graag wel bij CRT blijven ivm met de verschillende resoluties die MAME uitpoept. Ik denk trouwens dat wat ik nu heb 19" is.. Tikje groter zou misschien wel kunnen. Dus ik zoek er niet perse naar maar meerdere bekijkers van de foto's hebben al geklaagd dat het scherm te klein is. (al merk je daar weinig van als je met je snufferd erop zit
PC heb ik misschien nog interesse in. Heb je wat specs voor me? (desnoods per PM). PC-tje wat er nu in zit lijkt goed te draaien.
22"quote:Op woensdag 13 april 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht CRT maar zal eens gaan uitzoeken.
Had een 22' inch crt maar deze weg gedaan, nam beetje veel ruimte in en zwaar.
Specs van pc weet ik niet precies zou ik moeten aansluiten.
Geloof een AMD 2,8ghz, 2gb geheugen, videokaarten heb ik meerdere liggen, rest on-board.
Stuur ook wel een psn invite
Voor MAME is dat toch wel voldoende? Heb overigens nog mijn oude PC in onderdelen in de kast liggenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:52 schreef Poit het volgende:
[..]
22"
Dat had denk niet eens gepast!
Maar dat pc'tje is een stuk beter dan wat ik nu heb staan. Heb nu een 1400XP met 756MB geheugen.
Oeh, moar invites!!
Die wie je nu hebt lijkt super klein?quote:
Dat zeg ik. De kast is gewoon grootquote:Op woensdag 13 april 2011 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die wie je nu hebt lijkt super klein?
Ohh het is 19'' dan lijkt het denk ik alleen maar op de foto
Tot op heden lijkt het prima.. En het bizarre is dat ik in Windows 7 op m'n "snelle" pc last van screen tearing had en op deze (nog) nietquote:Op woensdag 13 april 2011 09:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor MAME is dat toch wel voldoende? Heb overigens nog mijn oude PC in onderdelen in de kast liggenQ6600, 4GB ram en een AMD 4870
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Was dat op een LCD of CRT?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef Poit het volgende:
Tot op heden lijkt het prima.. En het bizarre is dat ik in Windows 7 op m'n "snelle" pc last van screen tearing had en op deze (nog) niet
Wat was er mee? En welke tip hebben ze?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben ook eindelijk van mijn videokaart probleem af Spank en Dj!
lcdquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren DnD characters gemaakt![]()
Ik heb echt een epic-backstory en ben met visuals bezig
[/_UBER_ nerd]
Mwah, niet nodig aangezien ik toch op het CRTtje blijf gamen nuquote:
Die shit lijkt me tof SFquote:Op woensdag 13 april 2011 10:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren DnD characters gemaakt![]()
Ik heb echt een epic-backstory en ben met visuals bezig
[/_UBER_ nerd]
quote:
NERDSquote:Op woensdag 13 april 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
[..]
nerd.. En ik maar denken dat ik een erge nerd ben..
[..]
Mwah, niet nodig aangezien ik toch op het CRTtje blijf gamen nu
Dan wordt er weer gezocht naar een man, dan weer naar nerds.quote:
Volgens mij ben je dat ook wel poit!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:40 schreef Poit het volgende:
[..]
nerd.. En ik maar denken dat ik een erge nerd ben..
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan wordt er weer gezocht naar een man, dan weer naar nerds.
Vrouwen
quote:
het zijn net mensen he?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan wordt er weer gezocht naar een man, dan weer naar nerds.
Vrouwen
Ik ben bang van ook jaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dat ook wel poit!![]()
Maar nerds zijn de nieuwe populaire man
HOAXquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[..]
Maar nerds zijn de nieuwe populaire man
Eens een nerd altijd een nerdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik net een beetje van m'n nerdness af....
Dat probeer ik al een tijd, maar blijkbaar helpt het niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik net een beetje van m'n nerdness af....
Maar minder zichtbaar he?quote:
Het helpt niet waarin?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat probeer ik al een tijd, maar blijkbaar helpt het niet.
Denk dat ik in de pauze maar eens naar het gelderlandplein gaat hier in Zuid.
Even relaxt eten en genieten van het weer, zon schijnt nu wat minder
Gewoon een keer meedoen ergens AQquote:
HALLO LIEVE FLAPquote:
Wat Tain zegt:quote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het helpt niet waarin?
En veel plezier met je lunch in de zon!
En ben nog niet op lunch, gaat zo plaats vinden.quote:
Omdat mijn nerd die nog steeds niet voor mij gemaakt heeftquote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gewoon een keer meedoen ergens AQ
[..]
HALLO LIEVE FLAP
Waarom doet je mieoors het nog steeds niet
de nepnerd..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat mijn nerd die nog steeds niet voor mij gemaakt heeft
Was geen tip van hunquote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat was er mee? En welke tip hebben ze?
Bitches en nerds.quote:
Zoek eens een plaatje danquote:Op woensdag 13 april 2011 12:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Omdat mijn nerd die nog steeds niet voor mij gemaakt heeft
Zeg noem je de dames hier nou bitchesquote:
Duidelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zeg noem je de dames hier nou bitches
lachen tochquote:Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef Kn0x het volgende:
En weer back. Hele ochtend bij de dokter gezeten. Ik heb een nieuwe dokter, dus moet ik een 'kennismakingsgesprek' voeren
Dan maak ik geen hamburgers meer voor jou!quote:
Wat belachelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef Kn0x het volgende:
En weer back. Hele ochtend bij de dokter gezeten. Ik heb een nieuwe dokter, dus moet ik een 'kennismakingsgesprek' voeren
Ik moet nog steeds een huisarts in Den Haag zoeken want mijn huidige zit nog in Amsterdamquote:Op woensdag 13 april 2011 13:13 schreef koei het volgende:
[..]
Wat belachelijkKlinkt alsof hij wat opstartgeld nodig heeft, want dit gesprekje zal ook vast niet gratis zijn...
Ik ken mijn eigen huisarts niet eens. De vorige is een jaar of 8 geleden met pensioen gegaan en ik heb de nieuwe nog nooit gezienDe oudere overigens ook vrijwel alleen als ik met mn moeder mee ging, die zat daar elke maand.
Heb je de dokter zoveel te vertellen dan? Of doet hij dat bij iedere patient?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef Kn0x het volgende:
PWNDquote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan maak ik geen hamburgers meer voor jou!
Reactie van Poit:quote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan maak ik geen hamburgers meer voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Point proven!quote:
Doet die bij iedere. Denk ik danquote:Op woensdag 13 april 2011 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je de dokter zoveel te vertellen dan? Of doet hij dat bij iedere patient?
Ja, lekker met zalm enzo!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, lekker met zalm groene pesto, rosbief, pijnboompitjes, peper, zout en een beetje mayonaise enzo!
Wanneer kook jij?quote:
De AH haalden er net uit de oven toen ik er liep.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb hier net broodje in de oven gedaan
oe naisquote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef Solique het volgende:
[..]
De AH haalden er net uit de oven toen ik er liep.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Reactie van Poit:
BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broedersquote:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Pff zo klinkt scooter bijna romantischquote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Love in a woman's heart
I wanna have the whole and not a part
Strange that this feeling grows more and more
'Cause I've never loved someone like you before![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
duidelijk!quote:
afbakquote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oe nais
ik ben thuis en had geen brood meer, maar zag nog een opbakstokbroodje liggen
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pff zo klinkt scooter bijna romantisch
Zeg het maar, wanneer kom je eten?quote:
* Kuukske schuift aan.quote:
OH KOM OP FRUIT! Dat ga je niet menen.quote:
Als Petti nog echt een housewarming gaat doen, dan wil ik wel voor een paar man/vrouw koken hoor. Gaat wel goed komen.quote:
DOO WOP!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OH KOM OP FRUIT! Dat ga je niet menen.
MMMBop is een epic nummer. Besides heb ik net zo'n prachtlokken als die 3 mooiboysquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OH KOM OP FRUIT! Dat ga je niet menen.
ftfyquote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MMMBop is een epic nummer. Besides heb had ik net zo'n prachtlokken als die 3 mooiboys![]()
U, mijn heer, bent een BAAS!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heel de ochtend (vanaf 10) tot nu scooter aan het luisteren.
Beste
Werkdag
Evar
* Poit wijst en lachtquote:
Fallen is ook Chefkok?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als Petti nog echt een housewarming gaat doen, dan wil ik wel voor een paar man/vrouw koken hoor. Gaat wel goed komen.![]()
... * Kuukske spitst ogen.quote:
Huh? Wat?! Nee gek!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fallen is ook Chefkok?
Misschien kunnen we die BF van GB ook vragen, dan kunnen we een cook-off doen, RTL5 style.
Dan hebben ze 3 minuten om iets onredelijks complex te maken en dan gaan wij daarna kankeren dat het niet te vreten is. OF zeggen jaaa ik proef het bittertje en het zoetje. De smaken zijn prima in orde maar je opmaak laat nog te wensen over.
Lijkt het wel op...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
... [me=Kuukske] spitst ogen.
[/me]
Is dat een vernaggelde Trent Reznor?
JAWEL COOKOFF HET IS AL GEREGELDquote:Op woensdag 13 april 2011 14:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Huh? Wat?! Nee gek!
Ik kan wel redelijk koken en vind ik ook wel leuk om te doen, maar ik ben geen chefkok.
Heb die ambitie ook helemaal niet.
Dus een cook-off zit er niet in.
Tegen de tijd dat ik een halve ui in stukjes heb, is De_Kok al klaar met het voorgerecht, hoofdgerecht en legt de laatste hand aan het uitgebreide nagerecht....quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JAWEL COOKOFF HET IS AL GEREGELD
quote:
Jupquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
... [me=Kuukske] spitst ogen.
[/me]
Is dat een vernaggelde Trent Reznor?
Je kan niet linken naar beveiligde sites lieverdquote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit, we kunnen misschien toch ooit samenwerken:
https://www.fontys.nl/portal/nieuws.aspx?id=11741
Jezelf eerst blesseren met de Wii en dan revalideren met Marioquote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit, we kunnen misschien toch ooit samenwerken:
https://www.fontys.nl/portal/nieuws.aspx?id=11741
Ja zeg ik ben geen nerd, hoe moet ik dat weten.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je kan niet linken naar beveiligde sites lieverd
Bring it!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja zeg ik ben geen nerd, hoe moet ik dat weten.
Mja artikeltje gaat over game designers die een spel moeten ontwikkelen voor revalidatie in samenwerking met fysio's
Vreselijk. Afschuwelijk. Wie doet zoiets.quote:
Een soort van paardengame bestuurt via Kinect?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja zeg ik ben geen nerd, hoe moet ik dat weten.
Mja artikeltje gaat over game designers die een spel moeten ontwikkelen voor revalidatie in samenwerking met fysio's
Juist! Afgelopen periode hebben we bij FD een schoudercasus gehad die ging over een wii-blessurequote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jezelf eerst blesseren met de Wii en dan revalideren met Mario![]()
Koop me een Kinect en geef me een dagquote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Een soort van paardengame bestuurt via Kinect?
ikt trouwens nog gemaakt?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jezelf eerst blesseren met de Wii en dan revalideren met Mario![]()
hatersquote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vreselijk. Afschuwelijk. Wie doet zoiets.
Hadden we dat vorig jaar ook al niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Juist! Afgelopen periode hebben we bij FD een schoudercasus gehad die ging over een wii-blessure
Nee vorig jaar hadden we maar 1 casus van de schouder en daar kwam geen wii in voor (ik had die voor mn p.a.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hadden we dat vorig jaar ook al niet?
En nee
Tijd voor de Outhere Brothers?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:19 schreef SuperFruitig het volgende:
De scooter-high is overNu heb ik geen zin meer
Kijk je uit voor overstekende bussen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef Solique het volgende:
Tijd om naar huis te gaan [ afbeelding ]
minimaal verschilquote:
Kramp in m'n vingers halverwege en nog nooit redelijk uitgespeeld...quote:
even pauze nemen en daarna weer verder gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kramp in m'n vingers halverwege en nog nooit redelijk uitgespeeld...
Die nieuwe wat?quote:
Ik vind hem eigenlijk vies tegenvallenquote:
Oh ja! Eens!! Heel lekker album.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Foo Fighters. De Foos. Het nieuwe album.
Arlandria. En Back & Forth.. wat een nummers héquote:Op woensdag 13 april 2011 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh ja! Eens!! Heel lekker album.Heb hem regelmatig opstaan!
Nah je moet 'm echt wat vaker luisterenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:18 schreef Nebo het volgende:
Ik vind hem eigenlijk vies tegenvallen
http://tease.foofighters.com/
Dit klonk freaking awesome, maar het album rockt te weinig wat mij betreft. Ik moet toegeven dat ik nog maar één luistersessie heb gehad, zal zo nog eens luisteren.
Ik vind These Days erg leuk, intro is alleen beetje kut maar het refrein is heeeerlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Arlandria. En Back & Forth.. wat een nummers hé.
Rise Against is weer heel erg hetzelfde trucje, maar wel weer gewoon een lekker album.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Arlandria. En Back & Forth.. wat een nummers hé.
[..]
Nah je moet 'm echt wat vaker luisteren.
De nieuwe Rise Against is ook wel aardig, daar is iedereen helemaal lyrisch over, maar ik vind het meer Rise Against-in-hun-dozijn.
Oja, zeker wel. Maar ik snap de commotie niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef Nebo het volgende:
Rise Against is weer heel erg hetzelfde trucje, maar wel weer gewoon een lekker album.
Ja verdorie NEBO!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Kuukske het volgende:
Potdikkie. NEBO. Zet die titels nou es cursief in die artikelen..
Ja, hier leest 'ie het misschien welquote:
Publieke straffen zijn sowieso efficiënterquote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, hier leest 'ie het misschien wel.
Ow, is dat het.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Publieke straffen zijn sowieso efficiënter
Ik lees het overal, maar onthouden is zo moeilijkquote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, hier leest 'ie het misschien wel.
Als ik je nog 's meet, neem ik iets schuins voor je mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef Nebo het volgende:
Ik lees het overal, maar onthouden is zo moeilijk
Paar stukken loodquote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef Poit het volgende:
Zo, ik ga maar eens lekker richting huis, kijken of ik ergens wat afscherming voor m'n speakers kan regelen
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Kijk je uit voor overstekende bussen?
Dit is ook een 19" Fruitquote:Op woensdag 13 april 2011 18:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit ik heb nog een 19 inch crt staan die je mag hebben.
Hij staat in de weg bij mij nieuwe Mac-verantwoorde werk-setup
Ik vond em grappigquote:
Volgens mij is deze ook 19quote:Op woensdag 13 april 2011 18:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit is ook een 19" Fruit![]()
Oh, Tain, heb jij een paar strookjes liggen? ik niet
quote:
strookjes ram?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit is ook een 19" Fruit![]()
Oh, Tain, heb jij een paar strookjes liggen? ik niet
Primaquote:
Haha, of ruilen voor een tvquote:Op woensdag 13 april 2011 18:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Volgens mij is deze ook 19of misschien 20?
Ik weet het niet, maar hij staat in de weg, dus ik pleur hem binnenkort het raam uit, of naar de kringloop ofzo.
Misschien moettie op VnA voor 80 euro
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nusport.nl/mart-smeets/2491017/zo-kan-ook.html
Zo kan het idd ook
![]()
Krapuulquote:
High Five Misan!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef Misan het volgende:
nou AQ ik heb ook een filmpje naar dumpert gestuurd hoor!
Haha ja die is mooiquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Misan het volgende:
http://poststuff6.entensity.net/041111/sign.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Staat niet in de eisenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef koei het volgende:
Solique, kun je geen mooie herschreven-versie maken van je submit?
Die is wel tofquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
PSN+/PSNplus
Misschien weet iemand het hier?wat een kuttopic AQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben kutquote:
Wat dat topic betreft wel ja!quote:
Ook wat dit topic betreft spank zeg het me maarquote:
Ik kan je helaas niet helpen, heb Crysis 2 zelf nog niet eens uitgespeeld!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
Spanky check wel ff het crysis 2 topic voor een vraag van mij!
World of Tanks releasequote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je had een goeie neem ik aan dus? Nais
Ik ben benieuwd wanneer de uitslag komt
Nouja ff kijken want misschien hou je bij replay je upgrades wel en shit. Dus dat is vetter.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet helpen, heb Crysis 2 zelf nog niet eens uitgespeeld!
Maar uiteindelijk maakt het toch weinig uit of je het per missie of in één keer doet?
Als je opnieuw start, dan behoud je alle upgrades.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nouja ff kijken want misschien hou je bij replay je upgrades wel en shit. Dus dat is vetter.
Heeft u ontvangenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef koei het volgende:
Solique, kun je geen mooie herschreven-versie maken van je submit?
Proost.quote:
Whaaa vetquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je opnieuw start, dan behoud je alle upgrades.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |