Echt! Owwwjee hou me tegenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens sinds gisteren mogelijk om alles in de Blizzard store met Ideal of direct debit te kopen. Ook authenticators
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom krijg ik een Google ad voor schaamlipcorrectie in dit topic?
De GM dacht ook dat er illegale software werd gebruiktquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
En bug abusers zijn valsspelers. Gewoon reporten die hap.
Het komt door jou! Met die usernamequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:25 schreef lipjes het volgende:
[..]kreeg laatst al te horen dat google beter gerichte advertenties ging plaatsen
Dat zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het komt door jou! Met die username
Epicosaurus? Is dat serieus? Wat slecht zegquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Iedereen Auchindoun Alliance voeg Epicosaurus toe :#
Oh, wacht, username natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Epicosaurus? Is dat serieus? Wat slecht zeg
Nog leuke gossip?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoor veel over Auchindoun ineens hier. Speel er zelf al sinds 2008. :3
* Isabeau maakt aantekeningenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Die alt van Piet. Die is niet echt van Piet.
Dat weet Piet zelf ook nog niet.
Ik ben pas 80 en heb geen cala...quote:Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Chau het volgende:
En ghostcrawler en Karoma dan heb je pas alle spiritbeast
Plus je hebt een alchemist heel blij gemaakt.quote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, net maar weer wat geld uitgegeven aangezien er weinig over is om te kopen. Nu 42k voor die vial of the sands neergeteld. Lollig ding.
Ach, hij had 4k winst. Mats zijn nog 38k bij ons. Valt wel mee.quote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Plus je hebt een alchemist heel blij gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |