abonnement Unibet Coolblue
pi_95537485
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij mij in de guild is het echt heel mager tegenwoordig. Mensen zijn meer met alts bezig en/of hebben hun main naar een andere guild verhuisd. De 85'ers die er nog zijn, zijn vooral erg bezig met PvP. Dus haast geen heroics, en geen raids. Ik moet echt overstappen, maar weet niet of er nog een guild op mijn server hetzelfde is qua sfeer, level en casuality, maar dan wat actiever... :{
Ik ken er wel 1, Ok Lets Rock, maar daar spreekt men veel kwaad over in /Trade. Het zouden allemaal eikels zijn. :{
Ik ben nog steeds niet over naar die andere server, maar kan bijna niet wachten! Mensen lijken daar ongekend vriendelijk en doen veel samen en er zijn zelfs 2 casualraids per week (en die doen ook heroicmode).

Mijn huidige guild is wel dood te noemen. Meeste members zijn van de server af, er zijn er 10 over waarvan het merendeel al meer dan een week niet online is geweest. Het zit inmiddels vol met casuals die ik eigenlijk niet eens ken en die Pools praten in guildchat. Toen ik er wat van zei zei een officer 'if you don't like it then *@^#* off to your boyfriend' Nou, lekker dan. Het guild was overigens nooit een leuk guild, allemaal zo'n grote bek dat ze zo geweldig waren, enorme ego's.

Je wilt niet in een guild met allemaal eikels terecht komen hoor :{ Succes met zoeken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95537516
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef lifeblind het volgende:
Met pugs is het soms gewoon geluk hebben. GIsteren voor mn daily HC alleen gequeued, en ik kwma in die City of the Lost Tol'vir uit. Ik pullde eigenlijk per ongeluk de eerste pack (autorun bleef hangen :') ) en de healer had 't aardig onder controle. Daarna als een idioot door die hele dungeon gerend, en de healer hield het makkelijk bij zonder enige problemen. Eigenlijk de enige keren dat er sowieso al iemand dood ging, was het die persoon z'n eigen schuld, en dat was maar 2 keer (bij die eerste boss blijven staan in die mijnen enzo). Heerlijk zo'n HC run waar je in 25 minuten mee klaar bent :P
Die healer dacht aan de start: aye, vlotte tank, rennen! :D Klinkt als een goede run ja :Y Wel zo fijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95538089
de Lost City is ook een fijne HC om doorheen te rennen ;)

Zeker samen met een shamie healer, wat hoge ranged dps, en ik als prot pala.

9 van de 10 keer dat we in 25 minuten klaar zijn :)

zolang iedereen weet wat hij moet doen, is het allemaal lekker relaxed doorrennen.
pi_95540543
'Hardcore' guildes die denken dat ze alles kunnen maken of zeggen :')

Wou even BH puggen op pvp non-set items, willen ze me niet mee nemen omdat ik alleen maar pvp items heb. Gelukkig was mijn guildie RL en nam me sowieso wel mee. Bij de eerste mobs out dps ik ze al en op de boss werd het alleen maar beter (retri+demon boss). Toen moest ik uiteraard beginnen met trollen over de DPS die ze deden. Heb het ook altijd als ik een hc doe, gaan mensen als eerste zeuren dat ik pvp items heb, leg ik ze uit dat ze gewoon niet moeten zeuren en bij de eerste adds mijn dps wel zien, willen ze me nog steeds kicken en weigeren door te gaan..
pi_95540720
Waarom kan je geen cloth meer inleveren? :{
Alleen nog maar dungeons doen met die gare tabarts.
Ik doe niet eens PvE, hoe moet ik dat gaan doen dan? Al die kut lowbie quests zeker..
pi_95540816
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Waarom kan je geen cloth meer inleveren? :{
Alleen nog maar dungeons doen met die gare tabarts.
Ik doe niet eens PvE, hoe moet ik dat gaan doen dan? Al die kut lowbie quests zeker..
Kan je geen cloth meer inleveren?? Wist ik niet eens. Dus nu moet je wel heroics oid doen?

En Chau, dat ligt aan pvp'ers die het voor je verpest hebben. Ik ben ze wel tegengekomen met 4k dps in pvp-gear en totaal niet bewust van wat er gebeurt. Maar goed, dan nog vind ik wel dat ze pas moeten zeuren als je dps ongekend laag blijkt te zijn en niet van te voren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95548675
Even een maandje halen dan maar. Op auchindoun alliance met pvp levelen. Even kijken wat voor class enzo :3
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:48:55 #158
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95549955
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet over naar die andere server, maar kan bijna niet wachten! Mensen lijken daar ongekend vriendelijk en doen veel samen en er zijn zelfs 2 casualraids per week (en die doen ook heroicmode).

Mijn huidige guild is wel dood te noemen. Meeste members zijn van de server af, er zijn er 10 over waarvan het merendeel al meer dan een week niet online is geweest. Het zit inmiddels vol met casuals die ik eigenlijk niet eens ken en die Pools praten in guildchat. Toen ik er wat van zei zei een officer 'if you don't like it then *@^#* off to your boyfriend' Nou, lekker dan. Het guild was overigens nooit een leuk guild, allemaal zo'n grote bek dat ze zo geweldig waren, enorme ego's.

Je wilt niet in een guild met allemaal eikels terecht komen hoor :{ Succes met zoeken.
Het klinkt zo mooi dat ik er <bijna> ook naartoe zou verhuizen :D
Wat houdt je nog tegen dan, eigenlijk? :?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95550117
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

Het klinkt zo mooi dat ik er <bijna> ook naartoe zou verhuizen :D
Wat houdt je nog tegen dan, eigenlijk? :?
Als hij bijv geen member wordt omdat ze hem niet goed genoeg vinden dan is het een beetje zonde van m'n geld want dan gaat hij toch weer op zoek naar een ander guild.

Het kost wel 45 euro voor mij nu. Andere server + andere faction.
En ik ben er nog niet uit welk ras :') Human of draenei denk ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:59:24 #160
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95550268
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als hij bijv geen member wordt omdat ze hem niet goed genoeg vinden dan is het een beetje zonde van m'n geld want dan gaat hij toch weer op zoek naar een ander guild.

Het kost wel 45 euro voor mij nu. Andere server + andere faction.
En ik ben er nog niet uit welk ras :') Human of draenei denk ik.
Ooh, je vriend is nog niet aangenomen.
Maar dan is het dus niet zo casual. :D

Draenei vind ik tof. Human is zo.. simpel. :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95550412
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ooh, je vriend is nog niet aangenomen.
Maar dan is het dus niet zo casual. :D

Draenei vind ik tof. Human is zo.. simpel. :')
Nee, ze hebben een maand trial en dit was zijn 3e reset. Hij doet niet aan casual raiding. Ik heb zelf bijna een jaar hardcore geraid en meh....ik vond het op het laatst maar niks dat ik al mijn vrije tijd eigenlijk kwijt was. Ik ging steeds meer smoesjes verzinnen waarom ik niet kon en op het laatst heb ik toen maar besloten voor Cata te stoppen met raiden.

Draenei hebben een staart! :@ Maar dat valt na een tijdje vast niet meer op. Ik neig overigens toch meer naar draenei omdat het wel een fantasygame is en humans zijn niet zo heel erg fantasy :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:33:44 #162
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95551423
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ze hebben een maand trial en dit was zijn 3e reset. Hij doet niet aan casual raiding. Ik heb zelf bijna een jaar hardcore geraid en meh....ik vond het op het laatst maar niks dat ik al mijn vrije tijd eigenlijk kwijt was. Ik ging steeds meer smoesjes verzinnen waarom ik niet kon en op het laatst heb ik toen maar besloten voor Cata te stoppen met raiden.

Draenei hebben een staart! :@ Maar dat valt na een tijdje vast niet meer op. Ik neig overigens toch meer naar draenei omdat het wel een fantasygame is en humans zijn niet zo heel erg fantasy :+
Precies! Daarom vind ik humans zo... Meh. :')
Maar met een cape zie je de staart toch niet? Of steekt 'ie er doorheen (dat vind ik eerlijk gezegd een beetje jammer aan het design van de meeste chars, mijn wapens steken ook half in mijn cape als fury warrior :') )
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95552182
Ik vind Draenei echt vreselijk om te spelen. Heb een Shaman maar ik speel er gewoon niet op omdat Draenei.

Ik hou het bij m'n Human Rogue. Lekker simpel. :D
pi_95553147
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, ze hebben een maand trial en dit was zijn 3e reset. Hij doet niet aan casual raiding. Ik heb zelf bijna een jaar hardcore geraid en meh....ik vond het op het laatst maar niks dat ik al mijn vrije tijd eigenlijk kwijt was. Ik ging steeds meer smoesjes verzinnen waarom ik niet kon en op het laatst heb ik toen maar besloten voor Cata te stoppen met raiden.

Draenei hebben een staart! :@ Maar dat valt na een tijdje vast niet meer op. Ik neig overigens toch meer naar draenei omdat het wel een fantasygame is en humans zijn niet zo heel erg fantasy :+
Human speel je buiten WoW ook :P Draenei staartjes merk je niks meer van. En het zijn mooiere modellen, gedetaillerder dan humans.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:25:28 #165
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95556343
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Human speel je buiten WoW ook :P Draenei staartjes merk je niks meer van. En het zijn mooiere modellen, gedetaillerder dan humans.
Dat idd. *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:25:47 #166
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95556363
Maar verder meh want geen Horde. :P

Wat zouden jullie in de Horde of Alliance stoppen als het aan jullie lag? :D

Voor mij zou de Horde bestaan uit:
- Orcs (lekker bruut, altijd +1)
- Tauren (nobel volk, groot en log O+)
- Worgen (gewoon stoer)
- Draenei (mooi)
- Night Elfs (tijgers!)

:D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95558998
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik vind Draenei echt vreselijk om te spelen. Heb een Shaman maar ik speel er gewoon niet op omdat Draenei.

Ik hou het bij m'n Human Rogue. Lekker simpel. :D
Zeker een draenei man dan? Want die zien er idd niet uit _O-

Ik heb nu een worgen rogue en dan ben je human wanneer je dat wilt, ook leuk! Ik vind worgen overigens een enorme 'horde-feel' hebben.

Tsja, bij mij is horde vnl trolls O+ female trolls zijn hot! (en orcs als kern natuurlijk)

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95560397
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar verder meh want geen Horde. :P

Wat zouden jullie in de Horde of Alliance stoppen als het aan jullie lag? :D

Voor mij zou de Horde bestaan uit:
- Orcs (lekker bruut, altijd +1)
- Tauren (nobel volk, groot en log O+)
- Worgen (gewoon stoer)
- Draenei (mooi)
- Night Elfs (tijgers!)

:D
Eerste dag dat je aan het inloggen bent staan ze alle NPC's met elkaar te vechten in OG :P
pi_95561733
Span een touwtje bij de rug van een Draenei en je hebt een levende pijl en boog.

Edit: En nee. Ik zou geen male Draenei spelen als ik er betaald voor zou krijgen.
pi_95573280
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar verder meh want geen Horde. :P

Wat zouden jullie in de Horde of Alliance stoppen als het aan jullie lag? :D

Voor mij zou de Horde bestaan uit:
- Orcs (lekker bruut, altijd +1)
- Tauren (nobel volk, groot en log O+)
- Worgen (gewoon stoer)
- Draenei (mooi)
- Night Elfs (tijgers!)

:D
Voor mij zou de Horde niet eens meer bestaan. Ja, uit de Orcs, en heel misschien dat ene Goblin kartel :)
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:49:53 #171
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_95573921
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar verder meh want geen Horde. :P

Wat zouden jullie in de Horde of Alliance stoppen als het aan jullie lag? :D

Voor mij zou de Horde bestaan uit:
- Orcs (lekker bruut, altijd +1)
- Tauren (nobel volk, groot en log O+)
- Worgen (gewoon stoer)
- Draenei (mooi)
- Night Elfs (tijgers!)

:D
:6 Worgen zijn van ons, Alliance!! :6 Daar blijf je met je tengels vanaf! :6 :D
pi_95573978
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef Bienelientjee het volgende:

:6 Worgen zijn van ons, Alliance!! :6 Daar blijf je met je tengels vanaf! :6 :D
Ook alleen maar omdat Blizzard balans wil in van alles en nog wat en dus moest de Alliance ook een 'beastrace' hebben :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:19:01 #173
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95574490
Gister met een PvE DPS DK begonnen.
Damn die is bruut
pi_95574822
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook alleen maar omdat Blizzard balans wil in van alles en nog wat en dus moest de Alliance ook een 'beastrace' hebben :P
Never! Zelfs de undead kunnen ze gelukkig niet ressen :D

Hoop dat ze dat gebied ooit eens gaan gebruiken als maincity
pi_95576924
Het is overigens sinds gisteren mogelijk om alles in de Blizzard store met Ideal of direct debit te kopen. Ook authenticators :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 16 april 2011 @ 12:14:50 #176
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95576972
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens sinds gisteren mogelijk om alles in de Blizzard store met Ideal of direct debit te kopen. Ook authenticators :7
Echt! Owwwjee hou me tegen *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95578330
Ik heb net een ticket aangemaakt voor bug abuse oid, maar dan zie je dat zo'n wachttijd 8 uur is voor ze het eens in behandeling nemen :')

Ik voel me wel een beetje een nsb'ertje :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95582103
Nieuwe monitor. Ben van 1280x1024 naar 1920x1080 gegaan.
Ziek verschil. :D

En bug abusers zijn valsspelers. Gewoon reporten die hap. :P

[ Bericht 32% gewijzigd door jebentzelfeenfiets. op 16-04-2011 15:22:06 ]
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:22:20 #179
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95582262
Waarom krijg ik een Google ad voor schaamlipcorrectie in dit topic? -O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:25:40 #180
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95582356
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom krijg ik een Google ad voor schaamlipcorrectie in dit topic? -O-
_O- kreeg laatst al te horen dat google beter gerichte advertenties ging plaatsen
pi_95582878
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
En bug abusers zijn valsspelers. Gewoon reporten die hap. :P
De GM dacht ook dat er illegale software werd gebruikt :Y

Het was wel een vaag gezicht hoor! Ze verschenen en verdwenen (in de grond :+ ) de hele tijd bij een mailbox en elke keer als ze verschenen was hun health laag. Ze levelden erg snel, maar hadden diverse achievements al die ze niet eens konden hebben. Bijv op lvl 6 al de achievement voor het behalen van lvl 10, lvl 20 etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:44:20 #182
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95582904
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:25 schreef lipjes het volgende:

[..]

_O- kreeg laatst al te horen dat google beter gerichte advertenties ging plaatsen
Het komt door jou! Met die username :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95583223
Iedereen Auchindoun Alliance voeg Epicosaurus toe :#
pi_95583409
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

Het komt door jou! Met die username :')
Dat zou me niets verbazen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 16 april 2011 @ 16:18:38 #185
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95583983
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Iedereen Auchindoun Alliance voeg Epicosaurus toe :#
Epicosaurus? Is dat serieus? Wat slecht zeg _O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zaterdag 16 april 2011 @ 16:19:36 #186
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95584022
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Epicosaurus? Is dat serieus? Wat slecht zeg _O-
Oh, wacht, username natuurlijk :D

Sorry :P Ik zit niet op te letten. Had al zoiets van nou, dat kan Blizzard een stuk beter normaal gesproken, namen verzinnen voor NPCs of pets ofzo :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95584306
Hoor veel over Auchindoun ineens hier. Speel er zelf al sinds 2008. :3
pi_95584721
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoor veel over Auchindoun ineens hier. Speel er zelf al sinds 2008. :3
Nog leuke gossip? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95584856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog leuke gossip? O-)
Die alt van Piet. Die is niet echt van Piet.
Dat weet Piet zelf ook nog niet.
pi_95584991
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

Die alt van Piet. Die is niet echt van Piet.
Dat weet Piet zelf ook nog niet.
* Isabeau maakt aantekeningen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95585275
Was bijna vergeten hoe tof dit spel eigenlijk is.
pi_95628209
Yes ik heb nu 3 spirit beasts *O*


Ik heb iedere dag half uurtje gevlogen in Storm Peaks en op dag 3 (nu dus) was hij er *O*


Gondria heb ik een paar dagen geleden meteen gevonden binnen 15 minuten :Y


Die had ik al gemeld hier :7

Nu Loque'nahak nog :')
pi_95629231
En ghostcrawler en Karoma dan heb je pas alle spiritbeast :P
  zondag 17 april 2011 @ 18:39:34 #194
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95631479
Gaaf zeg, ben jaloers :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95633996
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:44 schreef Chau het volgende:
En ghostcrawler en Karoma dan heb je pas alle spiritbeast :P
Ik ben pas 80 en heb geen cala...

Morgen halen...
pi_95634049
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gaaf zeg, ben jaloers :D
Je mag ze wel aaien...
pi_95634763
Zo, net maar weer wat geld uitgegeven aangezien er weinig over is om te kopen. Nu 42k voor die vial of the sands neergeteld. Lollig ding.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_95640219
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, net maar weer wat geld uitgegeven aangezien er weinig over is om te kopen. Nu 42k voor die vial of the sands neergeteld. Lollig ding.
Plus je hebt een alchemist heel blij gemaakt. :P
pi_95640251
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Plus je hebt een alchemist heel blij gemaakt. :P
Ach, hij had 4k winst. Mats zijn nog 38k bij ons. Valt wel mee.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_95651861
Ja heb de Elementium Fang op mijn eerste Stonecore HC geloot! Hij bestaat!
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')