Ik zeg, verbieden die zooi, niet te geloven dat mensen beinvloed kunnen worden door zoiets alledaags!quote:'Tristan was Heineken drinker'
Tristan van der Vlis
Tristan Van der Vlis dronk Heineken. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens NRC Handelsblad vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij op de leuning had geplast. "Hij zei: dat mag je eigenlijk niet doen, maar daar heb ik schijt aan ". Hij had wel genoeg van die gasten, die alleen maar Grolsch dronken." Maar echt dronken was hij nooit ", zegt de man tegen de krant.
En terecht!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is dit nou voor nieuws mensen...
Betekent dit dat Heineken verboden gaat worden, want je wordt er mogelijk gewelddadig van?
Dat, en omdat mensen (ik) misselijk worden van Heineken (en andere soorten bier).quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is dit nou voor nieuws mensen...
Betekent dit dat Heineken verboden gaat worden, want je wordt er mogelijk gewelddadig van?
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Betekent dit dat Heineken verboden gaat worden
Proletariërs die dat niet kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef Dimens het volgende:
Mensen die denken dat ze het merk bier kunnen proeven
Het nieuws slaat in als een bom!quote:
Wedden dat je met een blind proef geen verschil proeft tussen Heineken, Grolsch en Schultenbrau?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat, en omdat mensen (ik) misselijk worden van Heineken (en andere soorten bier).
Verschil is er wel, maar zo minimaal dat alleen een echte kenner zijn merk bier eruit zal halen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wedden dat je met een blind proef geen verschil proeft tussen Heineken, Grolsch en Schultenbrau?
De volgende ochtend weet ik het welquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wedden dat je met een blind proef geen verschil proeft tussen Heineken, Grolsch en Schultenbrau?
Puur psychisch, alleen omdat er Heineken op het flesje stond denk jij hoofdpijn ervan te krijgenquote:
Meestal omdat het uit een blikje komt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Puur psychisch, alleen omdat er Heineken op het flesje stond denk jij hoofdpijn ervan te krijgen
Want als je cola uit een blikje drinkt heb je de volgende dag ook hoofdpijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meestal omdat het uit een blikje komt.
Schultenbrau = koppijn de volgende ochtend.
Want in cola zit alcohol?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Want als je cola uit een blikje drinkt heb je de volgende dag ook hoofdpijn?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het nieuws slaat in als een bom!
Heineken al 0,64% in de min.
[ afbeelding ]
Dus van alcohol uit een blikje krijg je hoofdpijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want in cola zit alcohol?
Net als je dronken wordt van fristi met een rietje?
Ik zet een kratje in.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
als ik dat moest drinken had ik hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef Re het volgende:
dacht eerst aan AH bier omdat hij daar nou eenmaal zichzelf het leven ontnam
Ik krijg van Schultenbrau hoofdpijn jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus van alcohol uit een blikje krijg je hoofdpijn?![]()
The fuck ben je nu allemaal aan het lullen?
Als het bier in een Amstel glas zit heb jij de volgende dag echt geen hoofdpijn hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik krijg van Schultenbrau hoofdpijn ja
Daar heb ik geen wetenschappelijke tests voor uitgevoerd en de drank in uniforme drinkeenheden gegoten, maar ik voel me de volgende ochtend kut als ik goedkoop bier drink. Sue me.
Is dit een Nederlandse zin?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het bier in een Amstel glas heb jij de volgende dag echt geen hoofdpijn hoor
best te zuipen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
als ik dat moest drinken had ik hetzelfde gedaan
Geen idee, niet de behoefte die test te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het bier in een Amstel glas zit heb jij de volgende dag echt geen hoofdpijn hoor
Als er Schultenbrau in een Amstel glas zit zonder dat jij het weet zou jij de volgende dag geen hoofdpijn hebben, het is gewoon puur psychisch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, niet de behoefte die test te doen.
Waarom zou ik Schultenbrau in Amstelflesjes gieten?
Precies. Bier is bier. Niet helemaal, maar wel voor 99%.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als er Schultenbrau in een Amstel glas zit zonder dat jij het weet zou jij de volgende dag geen hoofdpijn hebben, het is gewoon puur psychisch.
Alsof er in Schultenbrau bier alcohol zit waar je hoofdpijn van krijgt
wow dan ben ik zeker heel bijzonder als ik het verschil wel proef tussen Pepsi en Coca-Colaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Bier is bier. Niet helemaal, maar wel voor 99%.
Zo proef ik ook geen verschillen tussen de diverse cola's. Pepsi, AH of Coca-cola - 't proeft allemaal hetzelfde.
Misschien zit het geheim in het feit dat ik een slechte neus heb: ik ruik praktisch niks. Of het moet heel ernstig zijn. Met wijn proef ik ook niks: 't is lekker of het is minder lekker, maar de fijne details krijg ik niet door. Al die dure Eau de Colognes: aan mij niet besteed. 's Ochtends even wat flitteren met een 8x4, om het voor mijn omgeving een beetje dragelijk te houden, maar ik ruik er zelf niets aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wow dan ben ik zeker heel bijzonder als ik het verschil wel proef tussen Pepsi en Coca-Cola
en ik proef ook nog eens verschil tussen Heineken en Grolsch (dûh: die smaken echt totaal verschillend : ') )
Als jij dat zo durft te stellen, zul je er wel onderzoek naar hebben gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als er Schultenbrau in een Amstel glas zit zonder dat jij het weet zou jij de volgende dag geen hoofdpijn hebben, het is gewoon puur psychisch.
Alsof er in Schultenbrau bier alcohol zit waar je hoofdpijn van krijgt
Ik heb meerdere keren bier laten proeven waar mensen merk plus of ze het lekker of niet lekker vonden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij dat zo durft te stellen, zul je er wel onderzoek naar hebben gedaan.
Op de feestjes dat ik goedkoop bier heb gedronken voel ik het harder, ik zou niet weten waarom, gistproces komt natuurlijk behoorlijk nauw, maar ik ben het niet eens met "bier=bier".
waar heb je het over mangquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Eenskijken het volgende:
Goed topic. Vooral omdat iedereen er om lacht terwijl hetzelfde gebeurt met games maar dan is het wel serieusde dader speelde call of duty.
Call Of Duty Afschaffen en alleen nog maar Battlefield spelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Eenskijken het volgende:
Goed topic. Vooral omdat iedereen er om lacht terwijl hetzelfde gebeurt met games maar dan is het wel serieusde dader speelde call of duty.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Heineken
Da;s meteen duidelijk .... 20 minuten schieten en maar 6 doden. Met een Palm zou ie er veel beter gescoord hebben
Kratje Grolsch dat jij niet kan vertellen of het een Heineken of een Grolsch is als ik jou een glas bier geef met een van deze twee bieren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Grolsch goed, Heineken slecht. Basta!
Grolsch en Heineken proef je echt wel verschil tussen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kratje Grolsch dat jij niet kan vertellen of het een Heineken of een Grolsch is als ik jou een glas bier geef met een van deze twee bieren.
Naah, toch zijn er veel te veel mensen die zeggen het wel te proeven maar als ze een biertje krijgen en ze moeten zeggen of het een Heineken of Grolsch is ze het niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Grolsch en Heineken proef je echt wel verschil tussen hoorOokal is het allebei troep.
Ligt eraan hoeveel bier je vooraf al op hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naah, toch zijn er veel te veel mensen die zeggen het wel te proeven maar als ze een biertje krijgen en ze moeten zeggen of het een Heineken of Grolsch is ze het niet kunnen zeggen.
Weet je hoeveel mensen dat spel hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Eenskijken het volgende:
Dat kan niet, anders had hij wel Amstel bier gedronken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Anon4c het volgende:
Ik las trouwens ook ergens dat die voor Ajax was. Wanneer stopt ajax met voetballen ?
Tuurlijk, dit probeer je al het hele topic te bewijzen. Niemand geloofd het, wat schiet je er mee op?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naah, toch zijn er veel te veel mensen die zeggen het wel te proeven maar als ze een biertje krijgen en ze moeten zeggen of het een Heineken of Grolsch is ze het niet kunnen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |