quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Heineken
Da;s meteen duidelijk .... 20 minuten schieten en maar 6 doden. Met een Palm zou ie er veel beter gescoord hebben
Kratje Grolsch dat jij niet kan vertellen of het een Heineken of een Grolsch is als ik jou een glas bier geef met een van deze twee bieren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Grolsch goed, Heineken slecht. Basta!
Grolsch en Heineken proef je echt wel verschil tussen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kratje Grolsch dat jij niet kan vertellen of het een Heineken of een Grolsch is als ik jou een glas bier geef met een van deze twee bieren.
Naah, toch zijn er veel te veel mensen die zeggen het wel te proeven maar als ze een biertje krijgen en ze moeten zeggen of het een Heineken of Grolsch is ze het niet kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Grolsch en Heineken proef je echt wel verschil tussen hoorOokal is het allebei troep.
Ligt eraan hoeveel bier je vooraf al op hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naah, toch zijn er veel te veel mensen die zeggen het wel te proeven maar als ze een biertje krijgen en ze moeten zeggen of het een Heineken of Grolsch is ze het niet kunnen zeggen.
Weet je hoeveel mensen dat spel hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Eenskijken het volgende:
Goed topic. Vooral omdat iedereen er om lacht terwijl hetzelfde gebeurt met games maar dan is het wel serieusde dader speelde call of duty.
Dat kan niet, anders had hij wel Amstel bier gedronken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Anon4c het volgende:
Ik las trouwens ook ergens dat die voor Ajax was. Wanneer stopt ajax met voetballen ?
Tuurlijk, dit probeer je al het hele topic te bewijzen. Niemand geloofd het, wat schiet je er mee op?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naah, toch zijn er veel te veel mensen die zeggen het wel te proeven maar als ze een biertje krijgen en ze moeten zeggen of het een Heineken of Grolsch is ze het niet kunnen zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |