abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95580093
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nooit? :? Ik ken genoeg dames die één keer per week seks meer dan voldoende en zelfs dát al vermoeiend vinden. Ik neem het hun partners niet kwalijk dat de verleiding groot is het buiten de deur op te zoeken. Veel vrouwen doen absoluut geen moeite het seksleven enigszins aantrekkelijk of spannend te houden.
Daarnaast is seks niet een puur rationeel gebeuren, in die zin vind ik een slippertje ook wel begrijpelijk. Tegelijkertijd is de relatie zelf, de band die je met je partner hebt, wellicht meer waard dan de crisis over een slippertje of seksuele affaire. Dan vertel je het dus niet. Ook dat vind ik begrijpelijk.
Ik ken ze niet :P
pi_95580173
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:06 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Ik ken ze niet :P
Jij hebt nog geen kinderen en bent nog niet getrouwd?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95585192
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij hebt nog geen kinderen en bent nog niet getrouwd?
Nop.
pi_95589531
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:51 schreef Godshand het volgende:
Taurus probeert al het hele topic haar vreemdgaan goed te praten :')

Sorry meid, het schuldgevoel koop je hier niet mee af...
Laat zien, waar zeg ik dat het goed is?
pi_95590576
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:58 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Nop.
Ah dat verklaart...
pi_95590704
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Laat zien, waar zeg ik dat het goed is?
Je zegt steeds dat je zelf bent vreemdgegaan, en dat je echt niet wil dat je er ruzie om krijgt, ofwel de feiten onder ogen ziet. Dus je zwijgt liever.

Zo kom je er nog lekker makkelijk mee weg, maar als het wel uitgekomen was, was je je vriend mogelijk alsnog kwijt geweest.

Anyway, je zegt het zo vaak hier, alsof je het (tussen de regels door dat wel) voor jezelf wil goedpraten...
pi_95594486
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je zegt steeds dat je zelf bent vreemdgegaan, en dat je echt niet wil dat je er ruzie om krijgt, ofwel de feiten onder ogen ziet. Dus je zwijgt liever.

Zo kom je er nog lekker makkelijk mee weg, maar als het wel uitgekomen was, was je je vriend mogelijk alsnog kwijt geweest.

Anyway, je zegt het zo vaak hier, alsof je het (tussen de regels door dat wel) voor jezelf wil goedpraten...
Ik onderbouw het verzwijgen van vreemdgaan, ja, en goed ook. Is dat goedpraten? Zeg ik dat vreemdgaan moet kunnen of dat dat respectvol is naar je partner? Nee, dat is dus geen goedpraten.

Nou wordt 'ie mooi zeg, moet ik mijn mond houden omdat ik een andere mening heb dan jij over hoe om te gaan met vreemdgaan. Anders 'praat ik het goed'. Als ik last had van een schuldgevoel had ik het wel opgelost middels eerlijkheid. Mijn verhaal compleet anoniem op fok vertellen zou daar niet bij helpen. Bovendien heb ik in deze - zoals te verwachten - amper medestanders, dus dit op een forum zetten zou een uiterst domme manier zijn om schuldgevoel kwijt te raken.
pi_95600621
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik onderbouw het verzwijgen van vreemdgaan, ja, en goed ook. Is dat goedpraten? Zeg ik dat vreemdgaan moet kunnen of dat dat respectvol is naar je partner? Nee, dat is dus geen goedpraten.

Nou wordt 'ie mooi zeg, moet ik mijn mond houden omdat ik een andere mening heb dan jij over hoe om te gaan met vreemdgaan. Anders 'praat ik het goed'. Als ik last had van een schuldgevoel had ik het wel opgelost middels eerlijkheid. Mijn verhaal compleet anoniem op fok vertellen zou daar niet bij helpen. Bovendien heb ik in deze - zoals te verwachten - amper medestanders, dus dit op een forum zetten zou een uiterst domme manier zijn om schuldgevoel kwijt te raken.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vermoeiend dat er maar herhaald wordt hoe Taurus dingen zou goedpraten. Ik vind haar redenering eerlijk gezegd logisch en sluit me erbij aan. Dat betekent niet dat ik het een goed idee vind om vreemd te gaan, dat is ook niet wat Taurus zegt. Het is een beetje flauw om de hele tijd met hetzelfde ad hominem argument richting Taurus aan te komen, simpelweg omdat je er anders over denkt. Reageer dan inhoudelijk, zodat er een zinvolle discussie kan plaatsvinden over waarom de een het een vindt, en de ander het ander.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')