ikku Lapoquote:
En wat is het nut om te melden dat je een fipo hebt?quote:
weet niet eens wat fippo isquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat is het nut om te melden dat je een fipo hebt?
Was lekker snel, en toch weer twee openquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
ikku Lapo
en ik had het nog door ook
2e is mijn schuld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was lekker snel, en toch weer twee open
nou sharon trekt ook geen volle zalenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef knagsje het volgende:
wat een chagrijnige pleuriskop heeft die lau zeg
foei `!quote:
Ja, soms ben ik ongeduldig. Mijn excuus.quote:
aanvaardquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik ongeduldig. Mijn excuus.
Leuk gesprek tussen de mannen binnen.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben nu strategisch vóór Laura. Hoe langer ze blijft, hoe langer het duurt voordat die stalker, wereldvreemde Alnix weer in haar buurt is. Misschien wordt hij ook nog eens wakker, leest dit forum en ziet hoe kansloos hij bezig is geweest al die weken...
Dat boeit geen hond. Misschien vindt zij het wel prettig dat iemand haar stalkt, heeft ze wat te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben nu strategisch vóór Laura. Hoe langer ze blijft, hoe langer het duurt voordat die stalker, wereldvreemde Alnix weer in haar buurt is. Misschien wordt hij ook nog eens wakker, leest dit forum en ziet hoe kansloos hij bezig is geweest al die weken...
Zelfs als je met 80km tegen Alex op rijdt, wordt hij wat Lau betreft nog niet wakkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
De luiheid straalt er echt vanaf. Zelden zo'n lui wijf gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben principieel tegen Laura. Zulk soort mensen hoort niet in een RLS. Die horen in een verzorgingshuis.
Zelfs liggen is te veel voor haar.
[ afbeelding ]
een cirkelbed is ideaal voor haar, knopje drukken en je wordt gedraaid en kantelen kan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben principieel tegen Laura. Zulk soort mensen hoort niet in een RLS. Die horen in een verzorgingshuis.
[ afbeelding ]
Idd, en als ze zoveel zou liggen en ze had enige inbreng uit zichzelf ofso dan zou het al een stuk minder erg zijn. Kan me voorstellen dat je je verveelt daar maar zij is echt te triest. Met dat lange, scheve, motoriekloze lichaam van dr..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De oven in?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
6 planken omheen bouwen en de oceaan ingooien..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
Over de muur pleuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
Dream on, Zelfs ALS Laura de finale wint staat hij nog met zijn ketting, heliumhartjes en een grote bos rozen op Schiphol hoor. No matter what!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben er bang voor...maar hopen mag...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dream on, Zelfs ALS Laura de finale wint staat hij nog met zijn ketting, heliumhartjes en een grote bos rozen op Schiphol hoor. No matter what!
Ikhoop er zelfs niet eens op. Voor mijn part blijft Alexquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor...maar hopen mag...
Lau heeft al gezegd toen Alnix er nog was dat 3 kwartier rijden voor een kusje haar teveel wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ikhoop er zelfs niet eens op. Voor mijn part blijft Alexblind verliefd op dr, stalkt ie haar tot zij er gek van wordt (kan heeeeeeeeeeeeeeel lang duren Laura kennende, kost teveel energie, gek worden)
Alex is niks teveel. Zei hij ook in de live uitzending. Hij had dat er wel voor over......ELKE DAG!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
Lau heeft al gezegd toen Alnix er nog was dat 3 kwartier rijden voor een kusje haar teveel was
hij heeft zich waarschijnlijk al ingeschreven voor een woning in het gooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
Lau heeft al gezegd toen Alnix er nog was dat 3 kwartier rijden voor een kusje haar teveel was
Hij zit al met zijn ketting en een volgepropte koffer voor haar deur te wachten hoor. Die Lau schrikt zich strax wezenloos. Heel die Alex vergeten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft zich waarschijnlijk al ingeschreven voor een woning in het gooi
Photoshoppen!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
Vandaar dat Alex zich niet op Twitter laat zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij zit al met zijn ketting en een volgepropte koffer voor haar deur te wachten hoor. Die Lau schrikt zich strax wezenloos. Heel die Alex vergeten!
denk je haar echt zo wakker te krijgen ????quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Photoshoppen!!
Dan zit er tenminste nog wat beweging in
[ afbeelding ]
haha ja echt wel !quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij zit al met zijn ketting en een volgepropte koffer voor haar deur te wachten hoor. Die Lau schrikt zich strax wezenloos. Heel die Alex vergeten!
Nee, dat lukt nog niet met een voetzoeker in die flaporen van haarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je haar echt zo wakker te krijgen ????
Ze hadden haar dus gewoon WEL moeten ontvoeren vannachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je haar echt zo wakker te krijgen ????
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Photoshoppen!!
Dan zit er tenminste nog wat beweging in
[ afbeelding ]
misschien is hij wel zo verstandig, alles nalezen en weten..... en verschijnt niet op Schiphol. Dan belt die Golddigger en hij zegt: No Interest anymore, You are not Qualfiedquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat Alex zich niet op Twitter laat zien
sryquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Blackprinces het volgende:
Beetje om een battle vragen jullie als ik er niet bij ben he...![]()
Niets veranderd dus? Allemaal lamzakken dus.
ja indd..had haar maar naar de geheime kamer gebracht ofzo...weg met die slaapzakquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze hadden haar dus gewoon WEL moeten ontvoeren vannachtOf ze nou slaapt op haar bed, op het bedje in de tuin of in een kooi, maakt voor haar geen verschil
denk je dat hij dat zo uit kan spreken ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
misschien is hij wel zo verstandig, alles nalezen en weten..... en verschijnt niet op Schiphol. Dan belt die Golddigger en hij zegt: No Interest anymore, You are not Qualfied
Komen strax Lau en Karim hand in hand of gearmd bij haar boerderie aan, staat Alex daar met zijn glimhoofd en zijn ketting. Dan nog denkt hij dat het allemaal spel is want Lau is immers straalverliefd op hem. Ja echt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja echt wel !
maar laura fixeert zich nu op karim he...haar volgende slachtoffer
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Annelies-G het volgende:
Hahaha Gerard had wel een ludieke actie verwacht van Pietje-puk. Hij krijgt dan een tostie en een bakkie koffie. Dussssssssss Pietje gaan met die banaan
nee nee nee !!!!! laura mag niet met karim!!! karim verdient veel beter dan die luie zeugquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Komen strax Lau en Karim hand in hand of gearmd bij haar boerderie aan, staat Alex daar met zijn glimhoofd en zijn ketting. Dan nog denkt hij dat het allemaal spel is want Lau is immers straalverliefd op hem. Ja echt!
Alex en verstandigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
misschien is hij wel zo verstandig, alles nalezen en weten..... en verschijnt niet op Schiphol. Dan belt die Golddigger en hij zegt: No Interest anymore, You are not Qualfied
Zeker wel, hij gaat zorgvuldig met familiewapen en zegelring om. Je zult toch maar luibakkeskinderen met haar op de wereld zetten, Altijd mot over de opvoeding en Laura heeft altijd gelijk ook als ze het niet heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je dat hij dat zo uit kan spreken ?
quote:
Opvoeding? Ze is te moe om te gaan opvoeden..quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zeker wel, hij gaat zorgvuldig met familiewapen en zegelring om. Je zult toch maar luibakkeskinderen met haar op de wereld zetten, Altijd mot over de opvoeding en Laura heeft altijd gelijk ook als ze het niet heeft.
Ja week wel. Vind ik ook, maar heel even mag wel, om Alex voor schut te zetten, al vrees ik dat er niks is wat Alex van gedachten doet veranderen. Toch wel schattig dat volle vertrouwen wat hij heeft in Lau's gevoelensquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Stability het volgende:
[..]
nee nee nee !!!!! laura mag niet met karim!!! karim verdient veel beter dan die luie zeug
dan ga ik de gok wagen en eens wat voer halen , er moet hier ook nog gegeten worden vanavondquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef freaky40 het volgende:
De laatste opdracht zal vanavond wel zijn, daarna uitslag welk kamp genomineerd is en welke winnaar.
een koekje uit het trommeltje, lekker omkopen om verder geen gezeur te hebben,quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Opvoeding? Ze is te moe om te gaan opvoeden..
PietjePuk007 Mag dan wel eens beginnen aan zijn afspraak met Gerardquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde
Geer en Flip " Dit is niet mijn afspraak, vriend!"![]()
maar dan wel 1 koekje hequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
een koekje uit het trommeltje, lekker omkopen om verder geen gezeur te hebben,
gerard zei gisteren avond toch al.... als ze te lang in die doos blijven liggen.. krijgen ze doorlegplekken.... maar laura wist al dat dat niet kon.... die is het gewend om zo lang te liggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Stability het volgende:
laura mag wel oppassen dat al haar ingewanden niet naar haar rug zakken door dat liggen...
OMG wil je me niet zo laten schrikkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef mazaru het volgende:
Ik schrok me rot! Het bewoog! Zomaar, ineens! Gelukkig ligt het nu weer.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef titula het volgende:
[..]
gerard zei gisteren avond toch al.... als ze te lang in die doos blijven liggen.. krijgen ze doorlegplekken.... maar laura wist al dat dat niet kon.... die is het gewend om zo lang te liggen
Ja stom he?. zit je naar een leuk gesprek te luisteren krijg je er ineens gesmak tussen door.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm zit niet zo op Maik en Mo te wachten..........oke thnx hahaha
tot de moeder van jo erachter komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Urb het volgende:
4 streams op Karim en Gerard, de regie snapt hem ook eindelijk.![]()
![]()
Moet dat? Je kan haar toch ook gewoon laten liggen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef Blackprinces het volgende:
Af en toe haar pols controleren of ze nog wel leeft.
Is het enige wat je nog kan doen met zo'n mens
da's waar. Gooi maar in een hoekje ergens en we praten nergens meer over.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet dat? Je kan haar toch ook gewoon laten liggen?![]()
Ja, pas als de maden eruit kruipen, een dokter bellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet dat? Je kan haar toch ook gewoon laten liggen?![]()
In een tasje onderin de kast, naast het as van omaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
da's waar. Gooi maar in een hoekje ergens en we praten nergens meer over.
Gewelidig hoe hij het ook uitspreekt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef Annelies-G het volgende:
Goedzo Geer, het zelfredzaamheid van de mens bevorderen, zo hoort het
Je bedoelt de dierenarts voor de maden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, pas als de maden eruit kruipen, een dokter bellen
Dat past bij nader inzien stukken beter...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
In een ski koffer achter in de garagetasje onderin de kast, naast het as van oma
Ieder zijn visie. Mijn man is rechts ik links, en we gaan prima samenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Gerard is zo rechts als het maar zijn kan, min puntje.
Het is niet zo raar dat Gerard vindt dat mensen zelfredzaam moeten zijn..quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan, Karim is links, Gerard rechts hoorde ik net, die kunnen allebei door 1 deur.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ieder zijn visie. Mijn man is rechts ik links, en we gaan prima samen
Ze zijn allebei top en vullen elkaar goed aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef Annelies-G het volgende:
Karim en Gerard hebben altijd leuke gesprekken. Het leukste vind ik dat Karim geen Ja knikker is naar Gerard toe maar ook zijn mening met respect neerlegt en Gerard dat ook respecteerd
Ben ik niet met hem eens. Alleen mensen die dat kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef ajbwib het volgende:
[..]
Het is niet zo raar dat Gerard vindt dat mensen zelfredzaam moeten zijn..
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Stem uit tuin, ik denk Joanna, Karim gaat zijn eigen geheim raden
Ben ik weer met jou eens.. Maar ik kan me voorstellen waar het perspectief van Gerard vandaan komt..quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben ik niet met hem eens. Alleen mensen die dat kunnen.
Hij zei het ook wel iets anders, in de trant van " Als mensen er zelf voor kiezen om bv niet te werken etc dan moeten ze zelfredzaam zijn "quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef ajbwib het volgende:
[..]
Het is niet zo raar dat Gerard vindt dat mensen zelfredzaam moeten zijn..
wat is er mis met rechts?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef freaky40 het volgende:
Hier idem, ik links, hij rechts. Geen problemen meequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ieder zijn visie. Mijn man is rechts ik links, en we gaan prima samen
Zolang je elkaars mening respecteerd kan het primaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hier idem, ik links, hij rechts. Geen problemen mee
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef titula het volgende:
ach.. de stem gaat het geheim van karim raden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef Urb het volgende:
Kapotte grammafoonplaat Joanna word weer aangeslingerd, geen zin om weer aan te horen.![]()
Ik ben er ff vandoor, nieuwe router ophalen. Tot later Stre-amers.
heeft links dan niet het land naar de klote geholpen dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van alles, de hele maatschappij verrechtst met dit kabinet.
Nee, totaal niet. Ze hebben alleen nooit de kans gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft links dan niet het land naar de klote geholpen dan?
Ja en? Democratie, weet je wel, mensen mogen hun eigen keuze maken. Maar we hebben het hier over secret story he? Is Laura de enige die kan drukken? Waarom doet ze het dan niet, ze zei laatst nog "ik heb nog nooit gedrukt" ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van alles, de hele maatschappij verrechtst met dit kabinet.
einde discussie dan maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ze hebben alleen nooit de kans gehad.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft links dan niet het land naar de klote geholpen dan?
daar moet je voor opstaan, lopen, deur open doen, praten...veel te vermoeiendquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja en? Democratie, weet je wel, mensen mogen hun eigen keuze maken. Maar we hebben het hier over secret story he? Is Laura de enige die kan drukken? Waarom doet ze het dan niet, ze zei laatst nog "ik heb nog nooit gedrukt" ofzo
dan moet ze in beweging komen en haar handje laten werken, big nono voor Luiraquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja en? Democratie, weet je wel, mensen mogen hun eigen keuze maken. Maar we hebben het hier over secret story he? Is Laura de enige die kan drukken? Waarom doet ze het dan niet, ze zei laatst nog "ik heb nog nooit gedrukt" ofzo
ons bin zunig... ze moet natuurlijk nog wel delen met ales.... in gemeenschap van goederen toch???quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dan moet ze opstaan, naar de KVDW lopen, praten met de stem, op de knop drukken, weer een keer praten.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee joh, ze weet niet eens meer wie Alex ook alweer is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:21 schreef titula het volgende:
[..]
ons bin zunig... ze moet natuurlijk nog wel delen met ales.... in gemeenschap van goederen toch???
dat is bull, Iedere keer als er maar iets links in het kabinet heeft gezeten, moet er weer puin geruimd worden door rechts van het middenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ze hebben alleen nooit de kans gehad.
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Mylene het volgende:
Joanna wil gewoon lekker tongen, en Philip niet. Daar is ze gefrustreerd over.
hoe kan een man haar nou fakking tering tyfus weigeren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Mylene het volgende:
Kan je nagaan wat een raar mannetje het is met zo'n rare uitspraakquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:21 schreef beequeen het volgende:
Flip zegt dat de mensen thuis hem niet vertrouwen. Wat een rare uitspraak.
Begrijp flipje welquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Mylene het volgende:
Dus dat! En hij heeft droge lippen na de 1e zoensessie. Botoxlippen, ja dat krijg je dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Mylene het volgende:
ben wel benieuwd waar ie dat vandaan haaltquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een raar mannetje het is met zo'n rare uitspraak
Zo is het elke x. Is er een links kabinet, moet 4 jaar later rechts puinruimen. Zit rechts aan de macht wordt er 4 jaar later weer links gestemd, want rechts bakt er OOK nix van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is bull, Iedere keer als er maar iets links in het kabinet heeft gezeten, moet er weer puin geruimd worden door rechts van het midden
misschien dat mamajo het heeft door laten schemeren???quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar ie dat vandaan haalt
flip is slim.... als hij blijft zoenen met Jo dan verliest hij alle stemmen van de bakvisjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar ie dat vandaan haalt
Kan beter tot vanavond wachten.. Hopen dat Mo weer een beetje para isquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef Stability het volgende:
wat een gezellige boel toch he?
slapende secret story
Is Nazi Flip stiekum een Nazi homofiele Flip?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zo is het elke x. Is er een links kabinet, moet 4 jaar later rechts puinruimen. Zit rechts aan de macht wordt er 4 jaar later weer links gestemd, want rechts bakt er OOK nix van.![]()
Zal Flipje dan niet verliefd zijn op Jo?
denk het wel, dat is waarschijnlijk het probleem. Respectquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zo is het elke x. Is er een links kabinet, moet 4 jaar later rechts puinruimen. Zit rechts aan de macht wordt er 4 jaar later weer links gestemd, want rechts bakt er OOK nix van.![]()
Zal Flipje dan niet verliefd zijn op Jo?
speciaal voor jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:26 schreef Blackprinces het volgende:
nee hoor alsjeblieft geen mo en maik
Hej ga die router eens halenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:26 schreef Urb het volgende:
Kleine gok en dan echt echt weg.![]()
Karim krijgt een missie, hij moet iedereen vragen wat hun favo film is ( = kloe )
Als het niet lukt, evengoed kloe van hem het huis in.
wow hee, jij bent goed.... gelijk cam wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:26 schreef Blackprinces het volgende:
nee hoor alsjeblieft geen mo en maik
Beetje zoenen kan wel, op tv gaan sexen zou mij ook te ver gaan, maar met tongelen is nix mis toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk het wel, dat is waarschijnlijk het probleem. Respect
zoiets, maar dan ingewikkelder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:26 schreef Mylene het volgende:
Dus Philip kan lullen als brugman, als het haar niet zint, moet ie alsnog bij zichzelf ten rade gaan.
Flip vindt dat ordinair.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Beetje zoenen kan wel, op tv gaan sexen zou mij ook te ver gaan, maar met tongelen is nix mis toch?
Mee eens. Maar hij blijft met haar vorige relatie in z"n maag zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Beetje zoenen kan wel, op tv gaan sexen zou mij ook te ver gaan, maar met tongelen is nix mis toch?
Dat zegt ie, maar denk dat hij wat anders bedoelt gezien de gesprekken na de eerste zoenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flip vindt dat ordinair.
Djoon naar de KvdW, alweer.
ja haar moeder heeft een andere optiequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flip vindt dat ordinair.
Djoon naar de KvdW, alweer.
En terecht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Mee eens. Maar hij blijft met haar vorige relatie in z"n maag zitten.
Nou ze hadden beter alleen Gerard en Karim in het huis kunnen steken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
het is gewoon echt zo...alleen gerard en karim zijn de wakkeren in het land der slapenden
dag in dag uit....dat ze het nog volhouden tussen die no no's
nee want dan heb ik niks om te schelden meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ze hadden beter alleen Gerard en Karim in het huis kunnen steken.
Was een stuk amusanter geweest en een stuk goedkoper
Ja zag t. Alleen tijdens haar favo liedje zag ik haar net zo enthousiast.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef NenaLois het volgende:
Hadden jullie ook gezien hoe graag laura karim wilde masseren na de sokkel-battle... soo hee ze sprong er gelijk bovenop...
als glazen en boekenplank gebruiken en na een week op grof vuilquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
haha inddquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja zag t. Alleen tijdens haar favo liedje zag ik haar net zo enthousiast.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef trollie67 het volgende:
[..]
als glazen en boekenplank gebruiken en na een week op grof vuil
het lijk van baantjerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef trollie67 het volgende:
[..]
als glazen en boekenplank gebruiken en na een week op grof vuil
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef titula het volgende:
goh.. ineens zie ik het..... doordat sharon in het water is gesprongen.. missen ze heel veel water in het zwembad
goh.. ineens zie ik het..... doordat sharon in het water is gesprongen.. missen ze heel veel water in het zwembad
sharon is een mooie meidquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef titula het volgende:
dat is nou een mooie voor laura.....24 uur door het zwembad banjerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef mazaru het volgende:
Dit zou ook al een leuke opdracht zijn. Net zo lang blijven lopen tot er nog maar 1 over is. Diens team heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
hahahaha leuk cossen doorlezen, wat een humor hebben 'wij'![]()
![]()
ja dan is er tenminste wat leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef mazaru het volgende:
Dit zou ook al een leuke opdracht zijn. Net zo lang blijven lopen tot er nog maar 1 over is. Diens team heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
En verder is het een weinig enthousiast wijf zeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja zag t. Alleen tijdens haar favo liedje zag ik haar net zo enthousiast.
Nou!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
hahahaha leuk cossen doorlezen, wat een humor hebben 'wij'![]()
![]()
24 Uur? 24 seconden is al een hele opgavequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is nou een mooie voor laura.....24 uur door het zwembad banjeren
ja daarom , lopen met dat luie kadaver !!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
24 Uur? 24 seconden is al een hele opgave
mooie samenvatting! Ik zou er echt niet gezellig mee op het terras kunnen zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En verder is het een weinig enthousiast wijf zeg.
Ook al ze eens meedoet in een gesprek, dan is het op een toon![]()
Kan me niet voorstellen dat je daar nou eens een leuk, aardig, meelevend, grappig gesprek mee kunt hebben.
Je zal er vriendin mee zijnmoet je ook wel een aparte persoonlijkheid zijn om dat te kunnen.
Steeds dat zuinige mondje van der
nee, dan kan je nog beter alleen op een terras zitten , ik denk dat je dan meer beleefd dan met haar erbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef NenaLois het volgende:
[..]
mooie samenvatting! Ik zou er echt niet gezellig mee op het terras kunnen zitten
Ze heeft niet voor niks pas sinds een jaar vriendinnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je daar nou eens een leuk, aardig, meelevend, grappig gesprek mee kunt hebben.
Je zal er vriendin mee zijnmoet je ook wel een aparte persoonlijkheid zijn om dat te kunnen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef Blackprinces het volgende:
Flip: Er zit geen zuurstof in water
Karim: Oh nee? Hoe leven vissen dan
heeft ze die dan? of zijn haar vriendinnetjes de kleutertjes waar ze op past?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze heeft niet voor niks pas sinds een jaar vriendinnen.
Tsja, uit zichzelf doet hij het niet meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Berenjenafok het volgende:
Kusjeeee van Jo aan Flip!
'dat heeft niemand gezien'
Ze doet me zo denken aan mijn nichtje.. Die is ook zo lijzig, stil en lang!! En op elke foto heeft ze het zelfde gezicht.. Die wordt pas enthousiast als er mannen met geld in de buurt zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat weet niemand met zekerheid te zeggen. Waarschijnlijk zijn het dezelfde soort vriendjes als die Alex heeft. Van het denkbeeldige soort zeg maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef Stability het volgende:
[..]
heeft ze die dan? of zijn haar vriendinnetjes de kleutertjes waar ze op past?
ja ik dacht al zoiets...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dat weet niemand met zekerheid te zeggen. Waarschijnlijk zijn het dezelfde soort vriendjes als die Alex heeft. Van het denkbeeldige soort zeg maar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ik vind het grappig hier, jij nie?
Mamajo heeft weer zendtijd gekocht.quote:
ja wat moeten we nou met sjaggerijnige flip ,terwijl sharon en karim lol maken?quote:
Ik denk het ook. Hij wil eigenlijk alleen een onbereikbare liefde waar hij achterna kan huppelen en van een ander bed uren naar kan kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij is zij gekker op hem dan hij op haar.
Euhm wat ik begrepen heb is dat het teveel moeite is om naar de deur te lopen, knoppie in te drukken, te praten en dan weer terug lopen naar de bank. Maar ik weet nie hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef Freule het volgende:
wrom wilde die lange niet drukken voor het geheim van Kariem ....bah
verwacht een nieuwe clouquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef Freule het volgende:
wrom wilde die lange niet drukken voor het geheim van Kariem ....bah
ja jo heeft net opdracht gekregen van mamajo.. hoe ze flip nu weer het beste voor haar kan winnen.. en hoe de camera's weer op haar gericht zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mamajo heeft weer zendtijd gekocht.
bang dat ze haar geld dan verliest als ze het fout heeft...ze is de grootste golddigger ooit hequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Euhm wat ik begrepen heb is dat het teveel moeite is om naar de deur te lopen, knoppie in te drukken, te praten en dan weer terug lopen naar de bank. Maar ik weet nie hoor
datquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef Stability het volgende:
[..]
bang dat ze haar geld dan verliest als ze het fout heeft...ze is de grootste golddigger ooit he
nu krijgt ze in de kvdw te horen dat er geen clou komt en dat ze toch echt mot drukkenquote:
ik dacht het, jij zei hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen he, jij hebt tenminste werk.![]()
mij neemt niemand meer aan
veuls te veul werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef Stability het volgende:
echt raar die streamlocks...ze kunnen die cameras toch ook op andere mensen erbij zetten?
Ik ookkkkkkkkkkkkkk , krijg zin in vakantie door steeds dat zicht op dat zwembad.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
te beroerd om ff normaal handen te gaan wassen, dan dus maar met spuug.
ja ziet er niet uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef sjampoeh het volgende:
even 1 minpuntje v karim: die bril........ lijkt wel een wijvenbril![]()
kijk ik zei het netquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
nu krijgt ze in de kvdw te horen dat er geen clou komt en dat ze toch echt mot drukken
volgens mij hoorde ik ze zeggen dat alleen lau kon drukken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zal me niets verbazen dat Gerard toch weer gedrukt heeftOf heeft ie weer geen geld??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |