ikku Lapoquote:
En wat is het nut om te melden dat je een fipo hebt?quote:
weet niet eens wat fippo isquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat is het nut om te melden dat je een fipo hebt?
Was lekker snel, en toch weer twee openquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
ikku Lapo
en ik had het nog door ook
2e is mijn schuld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was lekker snel, en toch weer twee open
nou sharon trekt ook geen volle zalenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef knagsje het volgende:
wat een chagrijnige pleuriskop heeft die lau zeg
foei `!quote:
Ja, soms ben ik ongeduldig. Mijn excuus.quote:
aanvaardquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik ongeduldig. Mijn excuus.
Leuk gesprek tussen de mannen binnen.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben nu strategisch vóór Laura. Hoe langer ze blijft, hoe langer het duurt voordat die stalker, wereldvreemde Alnix weer in haar buurt is. Misschien wordt hij ook nog eens wakker, leest dit forum en ziet hoe kansloos hij bezig is geweest al die weken...
Dat boeit geen hond. Misschien vindt zij het wel prettig dat iemand haar stalkt, heeft ze wat te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben nu strategisch vóór Laura. Hoe langer ze blijft, hoe langer het duurt voordat die stalker, wereldvreemde Alnix weer in haar buurt is. Misschien wordt hij ook nog eens wakker, leest dit forum en ziet hoe kansloos hij bezig is geweest al die weken...
Zelfs als je met 80km tegen Alex op rijdt, wordt hij wat Lau betreft nog niet wakkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
De luiheid straalt er echt vanaf. Zelden zo'n lui wijf gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben principieel tegen Laura. Zulk soort mensen hoort niet in een RLS. Die horen in een verzorgingshuis.
Zelfs liggen is te veel voor haar.
[ afbeelding ]
een cirkelbed is ideaal voor haar, knopje drukken en je wordt gedraaid en kantelen kan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben principieel tegen Laura. Zulk soort mensen hoort niet in een RLS. Die horen in een verzorgingshuis.
[ afbeelding ]
Idd, en als ze zoveel zou liggen en ze had enige inbreng uit zichzelf ofso dan zou het al een stuk minder erg zijn. Kan me voorstellen dat je je verveelt daar maar zij is echt te triest. Met dat lange, scheve, motoriekloze lichaam van dr..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De oven in?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
6 planken omheen bouwen en de oceaan ingooien..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
Over de muur pleuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
Dream on, Zelfs ALS Laura de finale wint staat hij nog met zijn ketting, heliumhartjes en een grote bos rozen op Schiphol hoor. No matter what!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben er bang voor...maar hopen mag...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dream on, Zelfs ALS Laura de finale wint staat hij nog met zijn ketting, heliumhartjes en een grote bos rozen op Schiphol hoor. No matter what!
Ikhoop er zelfs niet eens op. Voor mijn part blijft Alexquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor...maar hopen mag...
Lau heeft al gezegd toen Alnix er nog was dat 3 kwartier rijden voor een kusje haar teveel wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ikhoop er zelfs niet eens op. Voor mijn part blijft Alexblind verliefd op dr, stalkt ie haar tot zij er gek van wordt (kan heeeeeeeeeeeeeeel lang duren Laura kennende, kost teveel energie, gek worden)
Alex is niks teveel. Zei hij ook in de live uitzending. Hij had dat er wel voor over......ELKE DAG!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
Lau heeft al gezegd toen Alnix er nog was dat 3 kwartier rijden voor een kusje haar teveel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |