ikku Lapoquote:
En wat is het nut om te melden dat je een fipo hebt?quote:
weet niet eens wat fippo isquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat is het nut om te melden dat je een fipo hebt?
Was lekker snel, en toch weer twee openquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
ikku Lapo
en ik had het nog door ook
2e is mijn schuld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was lekker snel, en toch weer twee open
nou sharon trekt ook geen volle zalenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:44 schreef knagsje het volgende:
wat een chagrijnige pleuriskop heeft die lau zeg
foei `!quote:
Ja, soms ben ik ongeduldig. Mijn excuus.quote:
aanvaardquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik ongeduldig. Mijn excuus.
Leuk gesprek tussen de mannen binnen.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben nu strategisch vóór Laura. Hoe langer ze blijft, hoe langer het duurt voordat die stalker, wereldvreemde Alnix weer in haar buurt is. Misschien wordt hij ook nog eens wakker, leest dit forum en ziet hoe kansloos hij bezig is geweest al die weken...
Dat boeit geen hond. Misschien vindt zij het wel prettig dat iemand haar stalkt, heeft ze wat te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben nu strategisch vóór Laura. Hoe langer ze blijft, hoe langer het duurt voordat die stalker, wereldvreemde Alnix weer in haar buurt is. Misschien wordt hij ook nog eens wakker, leest dit forum en ziet hoe kansloos hij bezig is geweest al die weken...
Zelfs als je met 80km tegen Alex op rijdt, wordt hij wat Lau betreft nog niet wakkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
De luiheid straalt er echt vanaf. Zelden zo'n lui wijf gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben principieel tegen Laura. Zulk soort mensen hoort niet in een RLS. Die horen in een verzorgingshuis.
Zelfs liggen is te veel voor haar.
[ afbeelding ]
een cirkelbed is ideaal voor haar, knopje drukken en je wordt gedraaid en kantelen kan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben principieel tegen Laura. Zulk soort mensen hoort niet in een RLS. Die horen in een verzorgingshuis.
[ afbeelding ]
Idd, en als ze zoveel zou liggen en ze had enige inbreng uit zichzelf ofso dan zou het al een stuk minder erg zijn. Kan me voorstellen dat je je verveelt daar maar zij is echt te triest. Met dat lange, scheve, motoriekloze lichaam van dr..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
De oven in?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
6 planken omheen bouwen en de oceaan ingooien..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
Over de muur pleuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
Dream on, Zelfs ALS Laura de finale wint staat hij nog met zijn ketting, heliumhartjes en een grote bos rozen op Schiphol hoor. No matter what!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben er bang voor...maar hopen mag...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dream on, Zelfs ALS Laura de finale wint staat hij nog met zijn ketting, heliumhartjes en een grote bos rozen op Schiphol hoor. No matter what!
Ikhoop er zelfs niet eens op. Voor mijn part blijft Alexquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor...maar hopen mag...
Lau heeft al gezegd toen Alnix er nog was dat 3 kwartier rijden voor een kusje haar teveel wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ikhoop er zelfs niet eens op. Voor mijn part blijft Alexblind verliefd op dr, stalkt ie haar tot zij er gek van wordt (kan heeeeeeeeeeeeeeel lang duren Laura kennende, kost teveel energie, gek worden)
Alex is niks teveel. Zei hij ook in de live uitzending. Hij had dat er wel voor over......ELKE DAG!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
Lau heeft al gezegd toen Alnix er nog was dat 3 kwartier rijden voor een kusje haar teveel was
hij heeft zich waarschijnlijk al ingeschreven voor een woning in het gooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
Lau heeft al gezegd toen Alnix er nog was dat 3 kwartier rijden voor een kusje haar teveel was
Hij zit al met zijn ketting en een volgepropte koffer voor haar deur te wachten hoor. Die Lau schrikt zich strax wezenloos. Heel die Alex vergeten!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft zich waarschijnlijk al ingeschreven voor een woning in het gooi
Photoshoppen!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet je hier nu mee?
[ link | afbeelding ]
Vandaar dat Alex zich niet op Twitter laat zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij zit al met zijn ketting en een volgepropte koffer voor haar deur te wachten hoor. Die Lau schrikt zich strax wezenloos. Heel die Alex vergeten!
denk je haar echt zo wakker te krijgen ????quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Photoshoppen!!
Dan zit er tenminste nog wat beweging in
[ afbeelding ]
haha ja echt wel !quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij zit al met zijn ketting en een volgepropte koffer voor haar deur te wachten hoor. Die Lau schrikt zich strax wezenloos. Heel die Alex vergeten!
Nee, dat lukt nog niet met een voetzoeker in die flaporen van haarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je haar echt zo wakker te krijgen ????
Ze hadden haar dus gewoon WEL moeten ontvoeren vannachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je haar echt zo wakker te krijgen ????
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Photoshoppen!!
Dan zit er tenminste nog wat beweging in
[ afbeelding ]
misschien is hij wel zo verstandig, alles nalezen en weten..... en verschijnt niet op Schiphol. Dan belt die Golddigger en hij zegt: No Interest anymore, You are not Qualfiedquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Vandaar dat Alex zich niet op Twitter laat zien
sryquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Blackprinces het volgende:
Beetje om een battle vragen jullie als ik er niet bij ben he...![]()
Niets veranderd dus? Allemaal lamzakken dus.
ja indd..had haar maar naar de geheime kamer gebracht ofzo...weg met die slaapzakquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze hadden haar dus gewoon WEL moeten ontvoeren vannachtOf ze nou slaapt op haar bed, op het bedje in de tuin of in een kooi, maakt voor haar geen verschil
denk je dat hij dat zo uit kan spreken ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
misschien is hij wel zo verstandig, alles nalezen en weten..... en verschijnt niet op Schiphol. Dan belt die Golddigger en hij zegt: No Interest anymore, You are not Qualfied
Komen strax Lau en Karim hand in hand of gearmd bij haar boerderie aan, staat Alex daar met zijn glimhoofd en zijn ketting. Dan nog denkt hij dat het allemaal spel is want Lau is immers straalverliefd op hem. Ja echt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja echt wel !
maar laura fixeert zich nu op karim he...haar volgende slachtoffer
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Annelies-G het volgende:
Hahaha Gerard had wel een ludieke actie verwacht van Pietje-puk. Hij krijgt dan een tostie en een bakkie koffie. Dussssssssss Pietje gaan met die banaan
nee nee nee !!!!! laura mag niet met karim!!! karim verdient veel beter dan die luie zeugquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Komen strax Lau en Karim hand in hand of gearmd bij haar boerderie aan, staat Alex daar met zijn glimhoofd en zijn ketting. Dan nog denkt hij dat het allemaal spel is want Lau is immers straalverliefd op hem. Ja echt!
Alex en verstandigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
misschien is hij wel zo verstandig, alles nalezen en weten..... en verschijnt niet op Schiphol. Dan belt die Golddigger en hij zegt: No Interest anymore, You are not Qualfied
Zeker wel, hij gaat zorgvuldig met familiewapen en zegelring om. Je zult toch maar luibakkeskinderen met haar op de wereld zetten, Altijd mot over de opvoeding en Laura heeft altijd gelijk ook als ze het niet heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je dat hij dat zo uit kan spreken ?
quote:
Opvoeding? Ze is te moe om te gaan opvoeden..quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zeker wel, hij gaat zorgvuldig met familiewapen en zegelring om. Je zult toch maar luibakkeskinderen met haar op de wereld zetten, Altijd mot over de opvoeding en Laura heeft altijd gelijk ook als ze het niet heeft.
Ja week wel. Vind ik ook, maar heel even mag wel, om Alex voor schut te zetten, al vrees ik dat er niks is wat Alex van gedachten doet veranderen. Toch wel schattig dat volle vertrouwen wat hij heeft in Lau's gevoelensquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Stability het volgende:
[..]
nee nee nee !!!!! laura mag niet met karim!!! karim verdient veel beter dan die luie zeug
dan ga ik de gok wagen en eens wat voer halen , er moet hier ook nog gegeten worden vanavondquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:05 schreef freaky40 het volgende:
De laatste opdracht zal vanavond wel zijn, daarna uitslag welk kamp genomineerd is en welke winnaar.
een koekje uit het trommeltje, lekker omkopen om verder geen gezeur te hebben,quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Opvoeding? Ze is te moe om te gaan opvoeden..
PietjePuk007 Mag dan wel eens beginnen aan zijn afspraak met Gerardquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde
Geer en Flip " Dit is niet mijn afspraak, vriend!"![]()
maar dan wel 1 koekje hequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
een koekje uit het trommeltje, lekker omkopen om verder geen gezeur te hebben,
gerard zei gisteren avond toch al.... als ze te lang in die doos blijven liggen.. krijgen ze doorlegplekken.... maar laura wist al dat dat niet kon.... die is het gewend om zo lang te liggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Stability het volgende:
laura mag wel oppassen dat al haar ingewanden niet naar haar rug zakken door dat liggen...
OMG wil je me niet zo laten schrikkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef mazaru het volgende:
Ik schrok me rot! Het bewoog! Zomaar, ineens! Gelukkig ligt het nu weer.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef titula het volgende:
[..]
gerard zei gisteren avond toch al.... als ze te lang in die doos blijven liggen.. krijgen ze doorlegplekken.... maar laura wist al dat dat niet kon.... die is het gewend om zo lang te liggen
Ja stom he?. zit je naar een leuk gesprek te luisteren krijg je er ineens gesmak tussen door.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm zit niet zo op Maik en Mo te wachten..........oke thnx hahaha
tot de moeder van jo erachter komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef Urb het volgende:
4 streams op Karim en Gerard, de regie snapt hem ook eindelijk.![]()
![]()
Moet dat? Je kan haar toch ook gewoon laten liggen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef Blackprinces het volgende:
Af en toe haar pols controleren of ze nog wel leeft.
Is het enige wat je nog kan doen met zo'n mens
da's waar. Gooi maar in een hoekje ergens en we praten nergens meer over.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet dat? Je kan haar toch ook gewoon laten liggen?![]()
Ja, pas als de maden eruit kruipen, een dokter bellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet dat? Je kan haar toch ook gewoon laten liggen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |