Verder geen tekenen daarvan. Ze lag een half uur geleden nog uitgebreid te lachen.quote:
Das het enige dat je dan nog kunt doen..quote:Ik spoot net in m'n gezicht en ik heb mezelf uitgelachen.
Ik heb het ook een paar keer gebruikt toen ik niet zeker wist of het spruw was of iets anders. Ik denk niet dat het kwaad kan DJMO. De kans dat de spruw weer toeslaat nu je AB gebruikt is inderdaad erg groot! (hopelijk ook niet op andere plekkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef WupWup het volgende:
ik heb nog nooit gelezen dat het kwaad zou kunnen en ik weet dat meerdere mensen het uit voorzorg gebruiken. volgens mij heeft davinia dat ook een paar keer gedaan trouwens.
Nou. Ja een beetje. Ik las gewoon vaste momenten in dat er gedronken wordt. Maar als ze eerder wilt is dat nooit een probleem.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Het gaat op schema bij jullie toch? Weet ik verder ook niet zoveel van, ze drinkt hier als ok merk dat ze dorst heeft. Soms (nu) tot vervelens toe.
Dan doet ze prrrrrrrrt tegen m'n borst en gaat dr mond niet open. Dan niet. Maar meestal gaat dr mond gewoon wijd open en drinkt ze toch ookal gaf ze nog niet aan honger te hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |